![]() |
2011-01-10 A Iniesta vinnare? - (Ballon d Or)
Datum: 2011-01-10
Tid: 11:00 Sport: Fotboll Land: Internationell Liga: Ballon d Or Match: A Iniesta vinnare? Spel: Ja Insats: 10 Odds: 4.50 Bolag: Betsafe Motivering: http://www.betsafe.com/setfilter.htm?&compid=16639 Väljer att lita på "källorna" i dessa artiklar. Betsson hade t ex 3.30 för en liten stund sedan men har nu plockat bort spelet. Vet inte om man kan klassa detta som en rek, men om inte så får mods plocka bort rektråden. :) http://www.fotbollskanalen.se/1.1934...hem_guldbollen http://fotboll.expressen.se/internat...a-far-guldboll |
Droppat till 3.75 nu, hann någon mer spela till 4.50?
|
10 units?
49 kr fick jag spela fick in mer efter de godkänt manuellt |
Citat:
|
Fick spela 617 till 4.5 och 200 till 3.75. Hoppas han får den nu bara :)
|
fick igenom 388kr...
|
Nu är spelet borttaget på Betsafe för spel.
Inte för att hora Sharp$ nu men ni får gärna ge mig ett par stycken, jag är i behov av det! :hattenav: |
Citat:
|
Citat:
:D |
Citat:
|
|
|
Vad sören ska du ha sharps till? Större inet-kuk?:)
|
Citat:
|
Vilket litet jävla luder du är alltså! :lol:
Sitter du och snåla med dem för att det eventuellt kunna använda dem senare, det var det folk var rädda för när de släppte detta, hoppas det inte blir så :D Det bästa är i så fall att man kan använda så mycket man har haft totalt... |
Citat:
|
lånar tråden lite. finns att lira Puskas award, dvs snyggaste målet som fifa införde iår på WillamHill. Linus står i 3.75.
|
Citat:
Jag personligen tycker att Altintops mål är det absolut snyggaste i denna omröstning, men har trots allt lagt min röst på Hallenius som en liten patriotröst. :lol: |
Citat:
Där har ni alla målen. :) |
Sjalvklart kommer det snyggaste malet fran Nordirland. Matt Burrows klack slar ju alla andra med hastlangder.
|
Citat:
|
Citat:
Manga snygga mal, dock en del som inte platsade. |
Citat:
Jag håller med dig om Burrows, absolut. Jag tror det kommer stå mellan honom, Hallenius och Altintop och vilket som jag hoppas vinner, det kan du nog räkna ut med lillfingret. :p ;) |
Messi gör väl ett sånt mål varje helg typ? Neymar har gjort flera snyggare mål i Brasileiro och Paulista denna säsong också så konstigt urval men det är väl att vänta med Pajas-FIFA.
Röstar också på Altintop,mycket svårare rent tekniskt än Hallenius mål och jag gillar kanonskott. Nordirländarens var riktigt nice men en del flyt då han nog bara försökte flicka in den i boxen men det blev bättre än så :D Ingen som vill vara PK och röstar på den lilla Koreanskan som snubblar sig igenom det vilsna knattefotbollsförsvaret :smoke: |
Vad handlar dom där stjärnorna på respektive video om?
|
Iniesta står i 1.62 @ Betsafe nu.
Xavi 2.70 och Messi 7.70. |
Personen som tog ut de här målen kan inte ha sett mycket fotboll.
Vilken frisk människa sätter Messis mål högre upp på listan än Bronckhorsts? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Man ser ditt nick överallt där du gapar efter sharp$ :ful: Lycka till me spelet :) |
Citat:
Jag vill ju samla på mig en del, men verkar ju ta sin lilla tid innan man kan använda de ändå. Så postar man inlägg i forumet räcker nog det ändå. :smoke: Tack. :) |
Tycker du ska sluta skriva en massa balja här, och istället starta upp en free-spins tråd, som ska fyllas perfermance :D
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Håller inte med dig om att Altintops mål är mycket svårare rent tekniskt än Hallenius. Tycker Hallenius använder sig av ett större teknisk nummer än va Altintop gör, Altintop väntar ju in bollen och hinner förberedda sig medans Hallenius tvingas göra allt fort med en försvarare på sig och bara gå på magkänslan att dra till ett skott, att tillägga så skjuter Hallenius med vänsterdojan också, fel fot för honom jämfört me Altintop som är högerfotad? Dessutom så var Hallenius en superettan lirare medans Altintop spelat toppfotboll i flera år. Riktigt mäktigt mål av Hallenius, hoppas han vinner!:smoke: |
Performance, du får en sharp-dollar.
|
Då avgörs de idag :)
|
här kan det följas: http://www.fifa.com/ballondor/news/n...028/index.html
|