Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens fotboll 12/1 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/5927-dagens-fotboll-12-1-a/)

dirteeh 2011-01-12 16:29

Citat:

Ursprungligen postat av wedetips (Inlägg 96227)
Spelar hårt på Ipswich +2

Man var inte så intresserade av cupmatchen i helgen då man fokuserade på denna match. Tänk på att det är retur i semin och Arsenal har defensiva avbräck. tror på en jämn match.

:hattenav:

Niskel 2011-01-12 16:51

Blackpool - Liverpool , Inter - genoa? Någon som spelar någon av matcherna?

Jackee 2011-01-12 16:59

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 96283)
Villarreal saknar ju en del spelare, så jag är lite sugen på Sevilla.
Även om Palop och Fabiano saknas.

Jag tycker att Palop och Fabiano är viktigare för Sevilla än vad Villarreal saknar Nilmar och Senna.

Men visst blir Villarreals offensiv lidande av att Nilmar är borta, dock tyckte jag de gjorde det utmärkt i matchen mot Valencia utan Nilmar. Så mål kan de fortfarande göra.

När det gäller Senna så har han varit skadad av och till hela den här säsongen.

Sevilla har dessutom oharmoni i truppen/ledning där det verkar vara lite kalabalik. Viktiga spelare ryktas vara på väg bort, ledningen gnäller på fansen osv osv...

Jag tror Villarreal tar det här så länge de är motiverad vilket jag tror de är efter förlusten mot Real Madrid.

Dock avvaktar jag nog tills matchen har börjat för att se om "gnistan" finns där.

pr0llan 2011-01-12 17:09

Sitter på överspel i Wimbledon - Luton och Roeselare - Rupel.

Sen 1u på Blackpool bara för att liverpool är så usla! Blackpools spelare utvilade, liverpool gick en match i helgen, gerrard avstängd.

shoreline 2011-01-12 17:35

fast det saknas ju fler i Villarreal. Cani är borta, Capdevilla tros vila.
Fabiano ersätter man med Negredo, vilket jag tycker går jämnt ut sett till hur Fabiano spelat i år.

Palop är såklart ett avbräck!

Niskel 2011-01-12 17:36

Jag tror ett överspel på 2.5 är passande i Villarreal - Sevilla... Det sätter jag pengar på iallafall! sedan en slant på Inter.

Iamthelegion 2011-01-12 17:39

Kör ar5ena1 -1.5 och ö2.5 i villareal sevilla

Jackee 2011-01-12 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 96329)
fast det saknas ju fler i Villarreal. Cani är borta, Capdevilla tros vila.
Fabiano ersätter man med Negredo, vilket jag tycker går jämnt ut sett till hur Fabiano spelat i år.

Palop är såklart ett avbräck!

Vill minnas att Canis kort blev hävt och enligt både Marca och AS så tror de han kommer finnas med i startelvan. Dock tror de att Capdevila kommer få vila.

Jag tycker dock Fabiano har gjort det bra så länge han inte har varit skadad.

Ska väll även tilläggas att Villarreal är normalt väldigt bra hemma och Sevilla har en tendens att inte alls spela lika bra borta.

TheDarkKnight 2011-01-12 17:57

Arsenal HCP-1 @ 1.74

Motivering:

Ipswish sitter på en ny tränare. Första matchen blev det däng mot ett mediokert Chelsea med hela 7-0(!). Arsenal spelar med en relativt bra trupp som innehåller bl.a. namn som Chamakh, Arshavin och Van Persie.

På pappret kör Arsenal över Ipswish och hoppas och tror att så blir också fallet ikväll på Portman Road.

BOL Ikväll !
:clap::moneybag:

fondell 2011-01-12 17:58

Blackpool måste jag satsa på, ett bortasvagt liverpool med gerrard avstängd. 4.1 i odds på bp, de är utvilade och en bra hemmapublik! Spelvärt.

Sevilla/villreal ö2.5, två målglada mål, odds synat till 2.

Barcelona 2.75 och håller nollan.

Blir mina spel än så länge, men har varit rätt så kall på senaste tiden..

fishy 2011-01-12 17:59

dagens spel, ipswish-arsenal över 2.5

Donald 2011-01-12 20:32

Får hoppa in på Seasiders +0.5 nu, 1.95 duger fint.

Grezea 2011-01-12 22:53

Citat:

Ursprungligen postat av Grezea (Inlägg 96196)
Har blackpool so far inför imorgon. Liverpool har inte vunnit på bortaplan sedan den 31/10 mot Bolton. Liverpool har på de senaste 10 bortamatcherna tagit totalt 5 poäng(Bukarest borta och Napoli borta). Inte mer än 3 pinnar i PL mao. Har dock viss oro för att det vänder imorrn men detta är för Blackpool en viktig match och deras spelare kommer dessutom vara riktigt taggade när de faktiskt känner att de har chansen att slå Lpool.

2 units Blackpool FT @3.80
3 units Blackpool +0,5 @1.975

Känns gött att ha börjat lira igen, även om det bara är med småpengar.

Såja skönt att Pool är så dåliga som förväntat utan Gerrard. :moneybag: