Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-12, 00:00   #1
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens fotboll 12/1


Skriv gärna av er!

Jag sitter och skrattar åt oddset på arsenal mot ipswich??

Ips har total kaos i laget medans arsenal är starka som tusan just nu!!

-1.5 hittaru till 1.975 på 365, finns säkert bättre odds på andra ställen (får ni kolla upp själva)!

om ö2.5 ligger till 1.57 så är det mkt bättre odds på -1.5 arsenal imo!

BoL
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 01:02   #2
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Känns onekligen bra med -1,5 på Arsenal... Speciellt efter att ett formlöst Chelsea krossade Ipswich med 7-0. Arsenal ställer väl dock upp med juniorerna som vanligt i Carling cup?

Hittar 1.98 på unibet!
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 01:23   #3
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

"Bortalaget vinner med minst två mål" står just nu i 2.00 på Betsson. Det är taget. Lär ju sjunka, eller?
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 01:48   #4
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Känns onekligen bra med -1,5 på Arsenal... Speciellt efter att ett formlöst Chelsea krossade Ipswich med 7-0. Arsenal ställer väl dock upp med juniorerna som vanligt i Carling cup?

Hittar 1.98 på unibet!
Arsenals "junisar" är ju dock rätt skapliga om man säger så. De brukar alltid spela bra i de olika cuperna så Arsenal ATS är kanske inte dumt ändå?

För övrigt så är jag väldigt inne på Villarreal/Sevilla [email protected] i Copa del Rey ikväll. Den spelar jag redan nu faktiskt. Tror på en väldigt öppen match med två lag som har fin offensiv, tror inte Sevilla kommer lägga sig på defensiven för att avgöra hemma. De gula ubåtarna spelar alltid med en frejdig offensiv hemma på El Madrigal, så tre mål? Jodå, det hittar vi.

ED: Arsenal [email protected] tar jag också vid närmare eftertanke.

Senast redigerad av Overkill den 2011-01-12 klockan 01:57.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 02:07   #5
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Blackpool möter ett Liverpool som inte får någon ordning på varken laget eller ledningen. Vändningen kommer för dem, men den kommer nog på hemmaplan och inte mot Blackpool ikväll. Liverpool har haft det förtvivlat svårt på bortaplan på sistone och Blackpool behöver ta merparten av sina poäng på hemmaplan. Båda lagen saknar spelare men Liverpool känns inte pålitligt på något sett. Blackpool DnB till 2.50 eller mer är spelvärt i mina ögon.

Följande står om Barcelona inför morgondagens hemmamatch mot Real Betis i Copa del Rey på Svenskafans.com:

Ska man tro radiokanalen RAC1 så kommer vi att få se följande elva: Pinto; Alves, Piqué, Abidal, Maxwell; Mascherano, Xavi, Iniesta; Bojan, Messi, Afellay.

Det är ingen dålig elva och det lär rassla en del i Real Betis mål, även om bortalaget ställer upp med bästa tänkbara elvan. Följande är taget från samma artikel på Svenskafans.com:

Real Betis kommer med ett nära på, ordinarie manskap, men saknar den viktige mittfältskreatören och kamerunske landslagsmannen Achille Emana vilket måste ses som en stor försvagning för andalusierna.

En hemmaseger med minst tre måls marginal känns mycket trolig, oavsett vilket lag Barcelona ställer upp med (så länge det inte blir som mot Rubin Kazan). Om guldbollenvinnaren Messi spelar lär det inte bli chans- och målfattigt på Camp Nou ikväll och Barcelona -2 till allt över 1.50 är värt att spela, enligt mig.

Villareal är urstarkt på hemmaplan och truppen till morgondagens möte med Sevilla ser bra ut. Oavsett vilken elva som står på planen vid avspark tror jag att Sevilla, med sin tvivelaktiga form och skador som stör, får det svårt. Raka ettan till 1.95 lockar och allt över 1. är spelbart i mina ögon.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 02:25   #6
 
alexybts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 431
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamaweakishspeller Visa inlägg
Blackpool möter ett Liverpool som inte får någon ordning på varken laget eller ledningen. Vändningen kommer för dem, men den kommer nog på hemmaplan och inte mot Blackpool ikväll. Liverpool har haft det förtvivlat svårt på bortaplan på sistone och Blackpool behöver ta merparten av sina poäng på hemmaplan. Båda lagen saknar spelare men Liverpool känns inte pålitligt på något sett. Blackpool DnB till 2.50 eller mer är spelvärt i mina ögon.

Följande står om Barcelona inför morgondagens hemmamatch mot Real Betis i Copa del Rey på Svenskafans.com:

Ska man tro radiokanalen RAC1 så kommer vi att få se följande elva: Pinto; Alves, Piqué, Abidal, Maxwell; Mascherano, Xavi, Iniesta; Bojan, Messi, Afellay.

Det är ingen dålig elva och det lär rassla en del i Real Betis mål, även om bortalaget ställer upp med bästa tänkbara elvan. Följande är taget från samma artikel på Svenskafans.com:

Real Betis kommer med ett nära på, ordinarie manskap, men saknar den viktige mittfältskreatören och kamerunske landslagsmannen Achille Emana vilket måste ses som en stor försvagning för andalusierna.

En hemmaseger med minst tre måls marginal känns mycket trolig, oavsett vilket lag Barcelona ställer upp med (så länge det inte blir som mot Rubin Kazan). Om guldbollenvinnaren Messi spelar lär det inte bli chans- och målfattigt på Camp Nou ikväll och Barcelona -2 till allt över 1.50 är värt att spela, enligt mig.

Villareal är urstarkt på hemmaplan och truppen till morgondagens möte med Sevilla ser bra ut. Oavsett vilken elva som står på planen vid avspark tror jag att Sevilla, med sin tvivelaktiga form och skador som stör, får det svårt. Raka ettan till 1.95 lockar och allt över 1. är spelbart i mina ögon.
Sevilla har väl rätt bra form, om jag inte missminner mig? Sen har också Villareal en del skador och en Capdevila som lär stå över.
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 03:35   #7
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Har blackpool so far inför imorgon. Liverpool har inte vunnit på bortaplan sedan den 31/10 mot Bolton. Liverpool har på de senaste 10 bortamatcherna tagit totalt 5 poäng(Bukarest borta och Napoli borta). Inte mer än 3 pinnar i PL mao. Har dock viss oro för att det vänder imorrn men detta är för Blackpool en viktig match och deras spelare kommer dessutom vara riktigt taggade när de faktiskt känner att de har chansen att slå Lpool.

2 units Blackpool FT @3.80
3 units Blackpool +0,5 @1.975

Känns gött att ha börjat lira igen, även om det bara är med småpengar.
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 06:59   #8
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4066

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Arsenals "junisar" är ju dock rätt skapliga om man säger så. De brukar alltid spela bra i de olika cuperna så Arsenal ATS är kanske inte dumt ändå?

För övrigt så är jag väldigt inne på Villarreal/Sevilla [email protected] i Copa del Rey ikväll. Den spelar jag redan nu faktiskt. Tror på en väldigt öppen match med två lag som har fin offensiv, tror inte Sevilla kommer lägga sig på defensiven för att avgöra hemma. De gula ubåtarna spelar alltid med en frejdig offensiv hemma på El Madrigal, så tre mål? Jodå, det hittar vi.

ED: Arsenal [email protected] tar jag också vid närmare eftertanke.
Arsenals juniorer fick stryk mot Villas med 10-1 häromdagen

Underbart då man är Villasupporter, men håller med om att Arsenal har bra juniorer, har själv spelat över 3 till ca 2ggr pengarna!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 08:04   #9
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

I Wengers jakt på att avsluta titeltorkan så har han faktiskt spelat med näst intill ett a-lag i varje match hittils.
Nu är det dubbelmöten och Arsenal spelar två matcher i veckan i Januari och Februari så en viss rotation lär ju ske, men något juniorlag får vi inte se.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kalle (+1)
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 08:21   #10
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Arsenals reserver är de dom spelar med, inte junisarna.
Som sagt, deras små junisar fick stryck mot Villa senast. Men troligen ingen av dom (möjligtvis en eller två på bänken) som spelade där som kommer få chansen i en semifinal i ligacupen.
__________________
Article 34:
Bro's cannot make eye contact during a devil's threeway

Senast redigerad av Andy90 den 2011-01-12 klockan 08:40.
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 08:48   #11
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Låter ju än mer lovande faktiskt, tycker jag då.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 09:09   #12
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ryggade shoreline på Uzbekistan till 2.3 igår och den har ju droppat nu, trevligt
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 09:17   #13
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Kan tänka mig att det blir Bendtner - Chamakh - Arsjavin framåt, och Denilson - Ramsey - Rosicky på mitten.

är ju ett rätt hyggligt lag trots allt.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 09:22   #14
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Tror inte Wenger vågar spela med Ramsey från start ännu. Nasri vilades ju helt förra matchen så jag tror att han kan få en plats där i mitten, eller möjligtvis Wilshere som också vilades mot Leeds. Fabregas börjar troligtvis på bänken igen.
__________________
Article 34:
Bro's cannot make eye contact during a devil's threeway
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 10:02   #15
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Tror snarare att han vill se Ramsey i spel. Tanken var att han skulle få en del minuter mot Leeds, men den möjligheten gavs ju inte riktigt då man behövde jaga mål.

Men det är klart. Han kanske väljer att ställa bästa laget på benen i den första matchen bara för att ha det klart så fort som möjligt.

Annars tror jag att det lönar sig att invänta startelvorna innan man lägger spel. Som vanligt när det gäller cupmatcher.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td