![]() |
Citat:
Btw, varför ger du inte RobinD samtliga sharp$ som du har innestående på ditt saldo för? :lol: Eftersom du skulle gett 1000000 sharp$ om du haft det, men du kan bara undvara 10 när du har 76 innan du gav. :innocent: |
Ska ni starta en sån här diskussion efter varje match där ni ser någon filma? Händer ju för fan hela tiden i ALLA lag. Domarna gjorde kanske inte sin bästa insats i karriären, men visst fan var barca det bättre laget. (Neutral)
|
Citat:
Perfa - jag gav alla....datan som håll på och "klödda" med att jag inte hade fler sharps :p Sen vart jag ju även tvungen att spara 2 stycken sharps till free-spins tråden ;) |
Citat:
Stäng tråden nu. |
Jag har följt spanska ligan i åratal och måste säga att Barcelona verkar vara det lag som får klart flest domslut EMOT sig. Det är däremot ganska förståeligt i och med att det oftast är spel mot ett mål när dom spelar.
De personer som säger att Barcelona har domarna med sig mer än andra lag faller troligtvis in i någon av dessa kategorier: * Håller på ett annat lag (Real?) och klarar inte av att vara objektiv. * Förstår sig inte på fotboll. * Har sett för få matcher med Barcelona. * Har lyssnat för mycket på vad amatörtyckarna säger. |
Citat:
Bara 3 inlägg sen 2008 så den har väl dött sotdöden nu. Ja inte bara den tråden. :rolleyes: Arsenal- M´boro möts 4 ggr på 18 dagar....! om några överlevande från den tiden minns? |
så "spot on" jag va.
Citat:
fotbollen kan enkelt hamna där också, bara att införa nolltollerans så vänjer sig alla snabbt. ja, varför inte all idrott helt enkelt. |
Citat:
Åh,äntligen en klok person som har förstått hur det är!! Sharps till dig |
Felpost.
|
Citat:
Någon som vet vad SO himself (Jörgen) gör idag? :ohmy: |