Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-28, 16:14   #1
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Barcelonas ständiga särbehandling av domare


Seriöst, det har fan gått för långt nu!!! Det finns inget annat lag som får såhär mycket beslut med sig, Barca består ju också endast av tillväxthormonkäkande dvärgar och små sliskiga filmare, så de lever ju väldigt mycket på sina fördelaktiga domslut. Sen är det intressant hur, varje gång någonting händer så är det minst åtta Barcaspelare runt domaren inom loppet av två sekunder och dessa undviker i princip alltid varningar för klagomål.
Sen ser man helatiden hur Villa eller Pedro ligger ner 30-40 meter från spelet efter att de själva sökt kontakt med motståndarspelaren och sedan försökt filma till sig något. Barcelona är en skam för fotbollen.


http://www.youtube.com/watch?v=VwPQ0fInwx8

http://www.youtube.com/watch?v=cE5ai59cds0

http://www.youtube.com/watch?v=p1UihUqHKbU

Hjälp mig att gräva fram mer klipp där Barcelona får helt sjuka domslut med sig i extremt viktiga matcher.

Det vore på sin plats att UEFA drar igång en omfattande utredning om vad fan som försiggår!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Piturek (+10), zeke (+5)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 16:36   #2
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En av de värsta dagarna i mitt liv, aldrig skrikit på domaren så mycket..

En straff hade väl inte varit allt för mycket begärt?

HAHA, barcelona..

http://www.youtube.com/watch?v=ygmGI...layer_embedded
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2011-04-28 klockan 16:47.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 16:42   #3
 
yret88s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 162
Sharp$: 712


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

man blir äcklad..
yret88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 17:07   #4
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 94
Sharp$: 485
Standard

Detta är ju dock gammalt, sedan 1999 då AIK ska göra 2 byten men barcelona får fortsätta spel mitt i ett byte och kan göra mål från hörna.
http://www.youtube.com/watch?v=c1S_YV3iHvM

Här har vi en då busquets solklart filmar och man ser hur han tittar efter domarn i smyg.
http://www.youtube.com/watch?v=SRJpQ4rox9g
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 17:28   #5
sox
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 219
Sharp$: 1361


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vidrigt att se, var busquets mot Inter ifjol med, föll som en fura och höll sig om fejan när Motta åkte ut, nu precis samma skit igen. EDIT oh fyfan nu minns jag filmningen i pojans andra länkning, kräks
Värst av allt var att Puyol av alla i en situation vid sidlinjen känner en arm i nacken och en sekund efter kontakten rycker till med huvudet och håller sig för kinden och kollar på linjedomaren. Passar inte hans spelstil (och skådespelarförmåga) att filma men ändå så gör han det, mot sina instinkter, instruerad att göra så? Messi måttade en armbåge mot närmsta ben när han satt på backen men det såg man bara i förbifarten i en repris.

Sen föll Di Maria väldigt lätt flera gånger och CR vet ju alla hur han är men det var inte de här "aj aj mitt ansikte" och rusa mot domarn med hela laget varenda gång.

Senast redigerad av sox den 2011-04-28 klockan 17:32.
sox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 17:37   #6
 
Bankheads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 66
Standard

http://youtu.be/ygmGIFz_EP0
Bankhead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 17:51   #7
 
Malderisss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 110
Sharp$: 223
Standard

http://www.youtube.com/watch?v=QX4S0CyRRpI

Mm, barcelona får domsluten med sig... verkligen
__________________
Championship, Liga BBVA, Premier League, Ligue 1 och till viss del Serie A är vägen att gå.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Malderiss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 17:54   #8
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Haha, roliga grejer. En fråga har ni torskat pengar pga dess filmare? Filmare har alltid funnits.

"Sen är det intressant hur, varje gång någonting händer så är det minst åtta Barcaspelare runt domaren inom loppet av två sekunder och dessa undviker i princip alltid varningar för klagomål."

I första klippet ser man hur real madridspelarna gör exakt likadant. Kanske ett spansk fenomen?

Min favoritfilmare
http://www.youtube.com/watch?v=6SJ2zt5Mc-M
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 17:58   #9
 
Malderisss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 110
Sharp$: 223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Seriöst, det har fan gått för långt nu!!! Det finns inget annat lag som får såhär mycket beslut med sig, Barca består ju också endast av tillväxthormonkäkande dvärgar och små sliskiga filmare, så de lever ju väldigt mycket på sina fördelaktiga domslut. Sen är det intressant hur, varje gång någonting händer så är det minst åtta Barcaspelare runt domaren inom loppet av två sekunder och dessa undviker i princip alltid varningar för klagomål.
Sen ser man helatiden hur Villa eller Pedro ligger ner 30-40 meter från spelet efter att de själva sökt kontakt med motståndarspelaren och sedan försökt filma till sig något. Barcelona är en skam för fotbollen.


http://www.youtube.com/watch?v=VwPQ0fInwx8

http://www.youtube.com/watch?v=cE5ai59cds0

http://www.youtube.com/watch?v=p1UihUqHKbU

Hjälp mig att gräva fram mer klipp där Barcelona får helt sjuka domslut med sig i extremt viktiga matcher.

Det vore på sin plats att UEFA drar igång en omfattande utredning om vad fan som försiggår!

Umad?

Haha, du är bara så patetiskt avundsjuka att man skrattar ihjäl sig.
Hahahahahahahahahaha..

Barcelona - Chelsea CL SEMI Camp Nou.
Henry blir neddragen, vart fan är straffen?

Chelsea - Barcelona CL SEMI Stamford Bridge.
Här domaren totalt kass jag vet, dock tar Ballack med handen i början av matchen och även en totalt och BRUTALT felaktig utvisning då Anelka snubblar på sig själv. 1 man mindre i 30 minuter.

För att inte nämna ifjol, visst Busquets överdrev mot Motta men ALLA vet vilket svin Motta är, han förtjänade det x10.
Militos offside mål (LOL?)
Bojan Krkics regelrätta mål som hade tagit Barcelona till en final och ev en seger mot Munchen (2 raka i CL) ..

Nej, du framstår bara som patetisk.
En liten ***** som BARA kollar El Clasico, kom tillbaka när du ser 2-4 Spanska matcher i VECKAN! Först då kan du uttala dig.

Då kommer du se att ALLA SPANSKA lag är samma kålsupare.
At.Madrid, Sevilla, Real Madrid, Barcelona och övriga mittenlag.
Alla filmar och förstärker exakt lika mycket.

Förresten, du som tror på korrumption..
Fan vilket bra LÖNELÄGE domarna har nu då, ge mig 5 miljarder eller så avslöjar jag skiten.
Det gäller alltså ALLA domare som dömt åt Barcelona..

Spanien vann VM (större delen Barcelona spelare) ..
VM för klubblag, Spanska ligan, Champions League.

Vilken jävla MAKT dom verkar ha i världen.

Nej, sluta va en sån förbannat dålig förlorare, det ser bara fruktansvärt ILLA ut. Ta en förlust som en man och gå vidare, det är för fan bara en LEK från första början.

Edit: R.V.Ps utvisning var SOLKLAR, fan jag satt på kortsidan i klacken och jag hörde VISSELPIPAN! Är RVP döv eller?

__________________
Championship, Liga BBVA, Premier League, Ligue 1 och till viss del Serie A är vägen att gå.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Mario (+5), comprende (+5)

Senast redigerad av RobinD den 2011-04-28 klockan 18:42.
Malderiss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 18:05   #10
 
Malderisss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 110
Sharp$: 223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sox Visa inlägg
Vidrigt att se, var busquets mot Inter ifjol med, föll som en fura och höll sig om fejan när Motta åkte ut, nu precis samma skit igen. EDIT oh fyfan nu minns jag filmningen i pojans andra länkning, kräks
Värst av allt var att Puyol av alla i en situation vid sidlinjen känner en arm i nacken och en sekund efter kontakten rycker till med huvudet och håller sig för kinden och kollar på linjedomaren. Passar inte hans spelstil (och skådespelarförmåga) att filma men ändå så gör han det, mot sina instinkter, instruerad att göra så? Messi måttade en armbåge mot närmsta ben när han satt på backen men det såg man bara i förbifarten i en repris.

Sen föll Di Maria väldigt lätt flera gånger och CR vet ju alla hur han är men det var inte de här "aj aj mitt ansikte" och rusa mot domarn med hela laget varenda gång.

Du min HERRE bör kolla upp hur många straffar "Di Maria" fixat i år =)

Hur många straffar har Real Madrid fått kontra Barcelona.

Då min HERRE skulle du verkligen se vilka som får domsluten med sig ... i La Liga.
__________________
Championship, Liga BBVA, Premier League, Ligue 1 och till viss del Serie A är vägen att gå.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Malderiss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 18:28   #11
 
toniejs avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 48
Sharp$: 324


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

RvP's utvisning var inte korrekt. Efter den situationen har jag tittat efter liknande situationer i varje match jag sett. Har inte sett ett enda kort mot en forward som inte vågar chansa på om det är avblåst och gör ett avslut.
toniej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 18:28   #12
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Om man sitter på all den infon som ni lägger ut, borde ni inte använda er utav den till er fördel?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Iamthelegion (+2)
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 18:28   #13
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det finns tyvärr alldeles för många filmare i topp-fotbollen idag. Det är en del av "taktiken" för vissa tränare. Kan man inte vinna genom att sparka boll, se då till att förstör spelet, maska, maska, maska tills motståndarna blir frustrerade.

"jag kan inte gå förbi backlinjen men om jag springer tillräckligt snabbt faller jag så att det ser ut som han träffar mig i ansiktet när jag får en touch på hårstrået över benet. Det blir minst en frispark vid ett bra läge".

Man ser det i så många matcher, oavsett liga. Inte bara i Italien som så många blåögda PL-älskare tror.

Barca har ju till exempel Dani Alves som är en riktig lipsill som faller väldigt lätt. Real har ju kungen själv i att lipa, ingen mindre än CR. Mina polare som är United fans kunde ALDRIG erkänna att CR filmade eller föll lätt när han var där t.ex.

Man ser ju som sagt det man vill se. Allt annat är ju självklart en ren och skär lögn.

Sen vad det gäller Chelsea matchen. Det var ju Övrebo som dömde den. Då vet man ju att det är en urusel domarinsats redan på förhand.

Man ska inte behöva hänga ut lag för särbehandling osv. Det är snarare vissa spelare som får en att gå i taket ibland.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 18:36   #14
 
Malderisss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 110
Sharp$: 223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av toniej Visa inlägg
RvP's utvisning var inte korrekt. Efter den situationen har jag tittat efter liknande situationer i varje match jag sett. Har inte sett ett enda kort mot en forward som inte vågar chansa på om det är avblåst och gör ett avslut.
Den var hårt dömd helt klart men samtidigt HÖRDES signalen KLART och tydligt.
Jag satt för fan i Barcaklacken (ja, det finns en) ..
Ändå hörde jag signalen, att RVP inte hörde den är bara BS från hans sida.
__________________
Championship, Liga BBVA, Premier League, Ligue 1 och till viss del Serie A är vägen att gå.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Malderiss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 18:39   #15
 
Malderisss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 110
Sharp$: 223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Barca har ju till exempel Dani Alves som är en riktig lipsill som faller väldigt lätt. Real har ju kungen själv i att lipa, ingen mindre än CR. Mina polare som är

Tro mig, vi Barcafans hatar Busquets och Alves filmningar och förstärkningar mer än ni tror.
Men vad ska vi göra? ...

Sen så vill jag uppmärksamma dig på att C.R i princip lagt ner och filma, nu har dom istället Di Maria, ungefär som C.R var i United fast x100.

Har ALDRIG sett en spelare som fixat så många straffar och uppträtt så vidrigt som Di Maria gör, skottpengar på Di Maria.

C.Ronaldo är en riktig fair play spelare om man jämför med A.D.M!
__________________
Championship, Liga BBVA, Premier League, Ligue 1 och till viss del Serie A är vägen att gå.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Malderiss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td