Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   REK 2011-09-01 Neymar playing for Santos 2011-09-01 - (Silly Season) (https://www.sharps.se/forums/fotboll/7893-2011-09-01-neymar-playing-santos-2011-09-01-silly-season/)

DamageINC 2011-07-19 23:15

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 131141)
DamageINC, vill du ha något OTROLIGT intressant och kul att läsa. Detta fördriver du LÄTT några dödminuter med. ;)

Återkommer under morgondagen när jag fått all kompletterande information av Betsson angående detta bet på Neymar. :smoke:

Haha, supportfolk alltså, alltid lika pålästa :rolleyes: . Känns som allt han sa var fel och det är 1/9 som gäller, men man kan ju alltid hoppas att de betalar ut tidigt. Då kan de ju köpa en annons/artikel i AB där de profilerar sig som det "generösa" spelbolaget som betalar ut innan spelet är färdigt på riktigt ;)

henke111 2011-07-20 02:18

Kan väl inte finnas en chans i världen att de betalar ut innan 1/9 :lol:

Overkill 2011-07-20 08:22

Vafan! :whoco5:

Citat:

”Om Real betalar – då är Neymar deras”

Kan lämna trots dagens löfte
I dag slog Neymar fast att han ska stanna i Santos.
Men nu kommer hans agent med ett nytt utspel.
– Om Real betelar kan Santos inte göra något, säger Wagner Ribeiro.
När han kom hem från Copa América gav Neymar ett glädjebesked till Santos supportrar:
– Jag stannar, slog han då fast.
Men spekulationerna lär inte ta slut för det. Framför allt efter det hans agent Wagner Ribeiro nu har sagt till Marca.
– Det finns inte så mycket mer att säga. Det som återstår är för Real Madrid att betala. Om de betalar hans utköpsklausul, då kan inte Santos göra något, säger han.
Vill spela klubblags-VM
19-åringens utköpsklausul rapporteras vara ungefär 415 miljoner kronor. Men även om Real skulle betala det är det inte säkert att de får honom reda till höstsäsongen.
– Det är Neymar som bestämmer när han vill flytta, för det är sant att han skulle vilja spela klubblags-VM, säger Wagner Ribeiro.

Källa (var KRITISKA! :D): http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13348777.ab

Overkill 2011-07-20 13:45

:smoke:

Citat:

Hej perfa,

Tack för att du spelar hos Betsson.

Du får ursäkta min tröghet igår som inte kunde ge dig ett ordentligt svar, men här skall jag förhoppningsvis reda ut alla frågetecken för dig.

Det marknaden handlar om är vilken Europeisk liga(Om någon) spelaren hamnar i.

Det har funnits mycket intresse både från Spanien och England tex.

Slutdatumet för din kupong är då givetvis det datum när den sista Europeiska ligan sätter igår. Den sista drar igång i slutet av Augusti.

Tveka inte att höra av dig om du har ytterligare frågor.

Med vänliga hälsningar
Rolf
Betsson Support
Vet någon vilken liga som är den sista i Europa som drar igång? :cheers:

DamageINC 2011-07-20 14:16

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 131216)
:smoke:

Vet någon vilken liga som är den sista i Europa som drar igång? :cheers:

Men seriöst, de måste ju mena när den sista aktuella ligan drar igång (dvs England, Spanien och för säkerhets skull Italien och Tyskland). De kan ju inte sitta och vänta på typ moldaviska ligan om den drar igång i oktober. Nej det är nog garanterat transferfönstret som gäller 1/9. Supporten är ju verkligen sämst.

Overkill 2011-08-07 23:24

Det närmar sig. Senaste ryktet säger att en deal med Real Madrid kommer presenteras som closed kommande vecka men att Neymar spelar kvar i Santos fram till runt jul för att kunna medverka i Klubblags-VM.

:cheers:

DamageINC 2011-08-10 18:31

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13443997.ab

Detta låter ju bra iaf :popcorn:

Overkill 2011-08-10 18:38

Känns relativt troligt att Neymar inte lämnar Santos i detta fönster trots allt. Vi får hålla tummarna fortsatt i 2½ vecka ytterligare! :popcorn:

Overkill 2011-08-30 00:02

Varit riktigt, riktigt tyst om Neymar nu sista två veckorna. Ingen som hört något väldigt nytt eller kan man kanske börja tänka att det blir en win på denna? :cheers:

Fortsättningsvis håller jag tummarna, inte mycket timmar kvar att vinka på nu. ;)

Vlad 2011-08-30 01:32

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 137629)
Varit riktigt, riktigt tyst om Neymar nu sista två veckorna. Ingen som hört något väldigt nytt eller kan man kanske börja tänka att det blir en win på denna? :cheers:

Fortsättningsvis håller jag tummarna, inte mycket timmar kvar att vinka på nu. ;)

Är du fortfarande nervös att Real Madrid ska panikvärva honom sista timmarna av transferfönstret ;)

Han har ju i princip sagt hela tiden att det bara är Barcelona eller Real Madrid som är intresant annars skulle han stanna. Barca är inte aktuellt efter de köpte Alexis Sanchez så återstår bara Real som väl egentligen mer behöver en fysiskt stark centerforward om något.

Neymar fick sin första son förra veckan också så det ska fan jävligt mycket till om han drar någonstans nu :)

FrankieJr 2011-08-30 07:41

Hoppas jag inte jinxar nu men inne eller inte var det ett riktigt bra spel du la. :cheers:

Boone 2011-08-30 09:11

Läste din edit av förstainlägget först nu, 3 månader senare, och har hjälpt dig ändra rubriken. Bättre sent än aldrig! :D

Vill du att det ska gå 'lite' snabbare nästa gång föreslår jag att du rapporterar ditt eget inlägg där du skriver att du vill ändra rubriken.

Snyggt spel förresten!

RobinD 2011-08-30 09:33

Citat:

Ursprungligen postat av FrankieJr (Inlägg 137644)
Hoppas jag inte jinxar nu men inne eller inte var det ett riktigt bra spel du la. :cheers:

Och där blev Neymar klar för Real Madrid, bara medical kvar!

Spoiler:
I make joke! Som Borat hade uttryckt det;)

Donald 2011-08-30 09:41

Det där var taskigt RobinD :)

Snyggt lirat!

Overkill 2011-08-30 12:47

Fan vad vidrigt gjort, RobinD. :p Jag satte kaffet i halsen!! Haha.

RobinD 2011-08-30 14:34

Hehe, lite tråkig humor bjuder jag på:)

Overkill 2011-09-01 00:25

Utbetalt och kirrat. :moneybag: :moneybag: :moneybag: :moneybag: :moneybag:

:cheers:

Tack, DamageINC! :D

DamageINC 2011-09-01 01:04

:moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

Gött att den satt, en väldigt skön tystnad runt honom de senaste veckorna.

Och skönt att rubriken blev fixad sent omsider, stack så i ögonen för ett besserwisser som mig själv att läsa "Neymars" varenda gång :D

Overkill 2011-09-04 19:48

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13572533.ab

Såpan fortsätter dock i fotbollsvärlden. :p

marky1990 2011-09-04 20:07

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 138794)
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13572533.ab

Såpan fortsätter dock i fotbollsvärlden. :p

Tror ej på det.

Vlad 2011-09-04 21:09

Citat:

Ursprungligen postat av marky1990 (Inlägg 138796)
Tror ej på det.

Det är aftonbladet så det ska du inte göra heller.

Kul att det gick vägen med spelet,mycket snyggt Mr DamageINC :smoke:

BHF 2011-09-04 21:25

:thumbup:

marky1990 2011-09-04 21:56

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 138806)

Vilket?
DamageINC?

DamageINC 2011-09-04 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 138806)

Tack tack. Tro't eller ej, men jag äter faktiskt fläskfilé varje dag nu efter att spelet satt. Det beror dock mest på att ICA sålde ut för 39:90/kilot så jag passade på och köpte 2 kilo av RoK Special.

Citat:

Ursprungligen postat av marky1990 (Inlägg 138815)
Vilket?
DamageINC?

Om du bemödat dig med att faktiskt kolla upp vad tråden rör innan du postade så hade du förstått.

Vlad 2011-09-04 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av DamageINC (Inlägg 138816)
Tack tack. Tro't eller ej, men jag äter faktiskt fläskfilé varje dag nu efter att spelet satt. Det beror dock mest på att ICA sålde ut för 39:90/kilot så jag passade på och köpte 2 kilo av RoK Special.

:lol: :smoke: