Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens Fotboll 17/10 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/9291-dagens-fotboll-17-10-a/)

bokis29 2011-10-17 16:51

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 145909)
Jag tror inte att Sundsvall tänker gå för kryss ikväll. Jag tror absolut att dom går för vinst och dom har ett sprudlande självförtroende med en otroligt effektiv offensiv! Åtvidaberg har inte riktigt haft samma flyt den senaste tiden och spelet på bortaplan har lämnat mycket att önska. Åtvidaberg går nog för och är jättenöjda med kryss men jag tror att Giffarna faktiskt kör över dom ikväll! Testar därför en liten peng på -1 också!

Vidare går jag på Brommapojkarna borta mot Landskrona. Över tre ggr på BP (letar högsta odds just nu) tycker jag är för bra för att motstå. Det känns som en ganska jämn match på förhand där BP´s offensiv kommer fälla avgörandet! Landskrona har haft en bra höst men det har även BP (en förlust sista 6 omgångarna)...

Kan tillägga att Landskrona är utan mittbacken Linus Malmkvist som har brutit vadbenet + att Fredrik Liverstam och Philip Andersson är avstängda återkommer gör Marcus Lantz och Thomas Raun, det blir problem med att få ihop en backlinje i randigt som fungerar det är säkert :sad:

zeke 2011-10-17 16:56

Att Bajen skulle satsa så hårt framåt och släppa till onödiga blottor bakåt verkar osannolikt, åtminstone i första halvlek. Mardrömmen vore ju att Jönköping tar ledningen. Seger kommer rimligtvis att vara det allra viktigaste för Bajen och i andra halvlek kommer man att börja chansa om det står 0-0 länge. Det är en omgång kvar förutom denna och Jönköping möter Sundsvall som även om de blir klara ikväll inte är nån lätt motståndare.
Lutar åt under för min del med tanke på hur uddlöst Bajen har varit, ser inga tecken på islossning direkt.

majjan 2011-10-17 17:07

Kommer Bajens odds att sjunka tror ni?

sox 2011-10-17 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av antisa (Inlägg 145914)
Guingamp - Monaco

Tittar man på Guingamps senaste resultat ser man att de verkar ha svårt att hitta nätet och med Monacos skadoproblem låter mig tro att denna match kommer förmodligen att sluta oavgjort. Monaco är som ett sårat djur, backar hem för och försvara sig. Förmodligen under 2,5 (1,53 Bet365) eller X i halvtid (2,00 Bet365).

Monacos skadelista eller avstängda:
GK Chabbert, kurzawa, Giuly, Dumont, Hansson, Vahirua , Nimani, Marester, Eysseric.

Av Guingamps 5 senaste hemmamatcher slutade 4 med X i HT.
Av Guingamps 10 totala matcher slutade 7 med X i HT.

Ber om kommentar...:D

Hur många var 0-0 i halvtid? Runt 2.4 på det som jämförelse

RobinD 2011-10-17 20:06

Trådens riktlinjer står först i denna tråd, torts detta efterlevs de inte. Håll er till ämnet så slipper crew/mods en massa extra jobb. Inlägg raderade. /mod V

fondell 2011-10-17 21:16

:offtopic:

RobinD får du sharps för skapande av dessa/snarlika trådar?

fireas 2011-10-17 21:45

Grattis till Gais mål, kalle!

Och tooootal slakt av bilbao mot osasuna för tillfället. Hoppas de håller detta och inte tappar andra halvlek. 3-0 nu men allt kan häönda om de slappnar av för mkt