![]() |
Manchester United - Manchester City [Sharp$ bet]
Eftersom jag vet hur mycket United äger och City suger är jag villig att ta lite Sharp$ från er dårar som tror att City ska ha någon som helst chans att plocka hem detta.
Jag erbjuder er 3.0 i odds på City vinst DNB (marknadshögst 2.63 just nu). Ni får satsa precis hur mycket Sharp$ ni vill, bara skicka dem till denna posten och skriv ett inlägg (egentligen onödigt) där jag kan skicka tillbaka Sharp$ om det blir kryss. 5-0 |
sätter en tjuga jag då!
|
Jag ska vara med och plocka ner dig på jorden igen, Boone. :hattenav:
Satsat en slant och räknar med att få tillbaka dessa efter 16:30-snåret. Gött! |
aha, känner man sig lite snål nu eller :D men det får fan vara BR management här åxå, 40+ är ändå 40 + :)
|
Boone, du vinner lätt :claps:
|
tyvärr är det inget som tages, då det står 2-2 i 90:e och 4:e domaren visar upp 6-7min Ferguson tilläggs tid och united har kastat in Owen som sista utväg och han tåar in den i 96:e
:omfg: |
över 2,5 mål känns som ett intressant spel. Dzeko, Rooney, Young, Aguero, Nasri, Chicarito, samtliga är ju målskyttar av rang. Borde bli några baljor, blir en slant på det idag.
|
Citat:
Inträffar det du skrev, så kommer jag ändå vara nöjd med spelet och 285$ förlorade till Boone. :hattenav: |
Vi prövar :clap:
|
Bring it! :)
|
0-1 :O
|
:hattenav: för Balotelli
|
855$ hade ju inte varit fel, håll i detta nu härliga City! :cheers:
|
Citat:
|