Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Free-spins & Erbjudanden (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/)
-   -   Bonuserbjudanden (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/33155-bonuserbjudanden/)

faremisch 2018-10-26 20:31

Citat:

Ursprungligen postat av thebandit (Inlägg 588894)
Den fanns för alla, men nu verkar den ha försvunnit totalt - även borta fån mitt saldo, inget spår av den. Mycket underligt...

Ja puts väck nu!

Anonym 2018-10-27 14:28

Unibet har en oddsboost på en fyrling @24 sannolikhet enligt betfair 1/13

https://se.unibet.com/betting#filter/unibet_featured

Anonym 2018-10-28 23:18

Citat:

Ursprungligen postat av Morgan007 (Inlägg 588009)
Min uppfattning är att *uttagbara medeö används före* bara betyder att om du har en bonus på 500 kr och 2000 kr i olåst saldo och bonusen ska omsättas x3 så måste du spela för 3*500 kr för att låsa upp bonusen. Om det görs med ett spel fär 1500 kr eller 15 spel för 100 kr kvittar. Det som, menas är således att det inte räcker att lägga ett spel för 500 kr som du torskar, då har du fortsatt 1000 kr kvar i omsättningskrav. Således inget problem.

Osäker på vad som händer om du har 500 kr i bonus och 100 kr i eget saldo och lägger ett spel på 100 kr som avgörs om en vecka och därefter satsar och förlorar 500 kr på ett spel idag. Då borde bonusen vara borta?

Så omsättningskravet på bonusen påbörjas direkt? Man måste inte satsa sina olåsta pengar och därefter börja omsätta bonusen med de låsta bonuspengarna?

Har nämligen 6000 i olåsta pengar och 2000 i låsta bonuspengar. Är dock superlimmad, så omöjligt för mig att omsätta dessa 6000 på ngt och därefter börja satsa bonuspengarna. Hoppas det inte är så?

Rejs 2018-11-01 19:42

På Betser. Ett freebet på 10 euro om spelet inte går in. Man får vinsten av freebetet...

Citat:

Arsenal vs. Liverpool
Dags för två topplag att mötas på Emirates och vi hoppas på en riktig målfest! Betta €10 eller mer på att det blir över 2.5 mål i matchen mellan Arsenal och Liverpool och om ditt vad förlorar, ger vi dig tillbala €10 som ett Free Bet Helt Utan Omsättning. Det är vad vi kallar en No Brainer!

nudelmasta 2018-11-05 17:38

Dåligt med erbjudanden nuförtiden. Kärva tider för spelbolagen? :D

matchingbetisover 2018-11-06 22:03

Tycker du verkligen det? Visar bara på hur individuellt det är för jag får erbjudanden som aldrig förr, nja nu ljög jag. Delar inte dina känslor

Horbranschen har alltid varit en kortsiktig lösning, de bästa hororna har lagt undan lite av arvodet. Kan inte låta bli och dra upp pokern. Vet hur många som minsann skulle sluta både jobb och utbildningar för att de hade hittat pokern, 5 år senare och det är jag som skrattar högst. Ska dock lägga till att 5 år mest bara visar på min ungdom, för det var inte ens särskilt lätt för 5 år sedan.

Guhrra 2018-11-07 02:34

Citat:

Ursprungligen postat av matchingbetisover (Inlägg 590567)
Tycker du verkligen det? Visar bara på hur individuellt det är för jag får erbjudanden som aldrig förr, nja nu ljög jag. Delar inte dina känslor

Horbranschen har alltid varit en kortsiktig lösning, de bästa hororna har lagt undan lite av arvodet. Kan inte låta bli och dra upp pokern. Vet hur många som minsann skulle sluta både jobb och utbildningar för att de hade hittat pokern, 5 år senare och det är jag som skrattar högst. Ska dock lägga till att 5 år mest bara visar på min ungdom, för det var inte ens särskilt lätt för 5 år sedan.


Kontaktar du spelbolagen eller skickar dom erbjudanden självmant? Det enda bolaget som skickat till mig mer än 1 påfyllningsbonus utav25 olika är ComeOn med typ 7
(Har inte bet365/Betfair)
Exkluderar erbjudanden under 100kr

matchingbetisover 2018-11-07 12:55

Citat:

Ursprungligen postat av Guhrra (Inlägg 590575)
Kontaktar du spelbolagen eller skickar dom erbjudanden självmant? Det enda bolaget som skickat till mig mer än 1 påfyllningsbonus utav25 olika är ComeOn med typ 7
(Har inte bet365/Betfair)
Exkluderar erbjudanden under 100kr

Varför exkluderar du horkunder på under hundringen? Visst, om det tar oresonligt mycket tid att hora ur krämen så bör vi inte vara där och gotta oss men alla kunder är välkomna!

Tyvärr har jag som princip att aldrig tala om mina horrelationer så här öppet. Många menar att jag är paranoid, jag menar att det är mitt jobb att riskminimera.

bettaren77 2018-11-15 14:27

Citat:

Ursprungligen postat av Guhrra (Inlägg 590575)
Kontaktar du spelbolagen eller skickar dom erbjudanden självmant? Det enda bolaget som skickat till mig mer än 1 påfyllningsbonus utav25 olika är ComeOn med typ 7
(Har inte bet365/Betfair)
Exkluderar erbjudanden under 100kr

Unibet och Nordicbet tycker jag är flitiga här, i synnerhet om man ser till att omsätta lite emellanåt. Och det kan man ju göra med lite MB utan att förlora mer än några kronor.

hechnik 2018-11-17 09:04

Gratisspel på 100 kr om man spelar på Turkiet - Sverige på Betsson:
https://promotions.betsson.com/turkey_vs_sweden/sv/

bollen32 2018-11-17 16:57

500kr riskfritt på coolbet på mail, kanske är individuell.

fredrik010 2018-11-17 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av bollen32 (Inlägg 592404)
500kr riskfritt på coolbet på mail, kanske är individuell.

Den är personlig. Jag frågade supporten.

matchingbetisover 2018-11-17 20:06

Då fick man nog bekräftat att coolbet numera tar avstånd ifrån ens tjänster. Den slutsatsen drar jag i samband med att jag ser att vissa får smaskiga gratisspel, deras odds är dock fortfarande maffiga. Är man sugen kan man surebetta dem till helvetet, varför man nu skulle göra en sådan sak och det är de som mycket enkelt voidar dig till helvetet. Förstår fortfarande inte hur någon kan s mälla in 100.000 horpengar på en lina, med förväntningen att fixa sig enskilda laxar, här snackar vi dock snarare sushibitar. I jämförelse med räntekonto är det maffigt, men det blir ju lite fel att tänka så för risken är extremt mycket större. Man får då hellre jämföra det med de mest äventyrliga aktierna.

Eldstorm 2018-11-20 20:25

comeon
1. Placera 2 singlar som livespel på Sverige - Ryssland under tisdagskvällen.

2. Insats 200 kronor x 2 med ett minsta odds på 1.80.

3. Få ett gratisspel på 200 kronor den 21:e november innan kl 18:00 som kan användas på valfri match och marknad!

Graal 2018-11-21 10:35

Här är en länk till kommande julkalendrar hos bolagen. Observera att Mr Green redan har kört igång sin. Coolbet saknas på listan och de brukar ju ha en bra kalender. Jag utgår från att de kör sin även i år. Rizk börjar med sin imorgon fredag.

https://www.betsmart.se/julkalender.html



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved