Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Free-spins & Erbjudanden (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/)
-   -   Bonuserbjudanden (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/33155-bonuserbjudanden/)

Nicksson 2018-08-31 07:44

Citat:

Ursprungligen postat av Robsessed (Inlägg 582172)
Har ett som är pending sen helgen. Jag pressade dem i chatten och fick reda på att de nu skall göra om med sina bonusar samt granskar uttagen mer noggrant. Räkna med att torska pengarna om ni på något sätt brutit mot bonusreglerna. Själv hade jag bonusen från ULTRAS nu senast och vad jag kunde se fanns inget insatstak på den (spelade stora bets). Känns som att detta kan bli en jobbig följetong :(


Vad gäller "Ultras-reloaden" så stod inget om insatstak i T&C, jag frågade ändå om det. Det var 1000sek max per bet :sad:

Anonym 2018-08-31 07:53

Citat:

Ursprungligen postat av Nicksson (Inlägg 582179)
Vad gäller "Ultras-reloaden" så stod inget om insatstak i T&C, jag frågade ändå om det. Det var 1000sek max per bet :sad:

Någon som kan förklara lite mer vad "Ultras" innebär?

Anonym 2018-08-31 08:56

Citat:

Ursprungligen postat av Anonym (Inlägg 582180)
Någon som kan förklara lite mer vad "Ultras" innebär?

Det är deras "VIP-klubb" eller vad man ska kalla det.

Anonym 2018-08-31 13:36

Gratisspel på tennis, hur spelar ni dem bäst? Både innan och LIVE gratisspel är aktuellt. Tycker det är ganska dålig återbetalning, speciellt LIVE. (Använder inte Smarkets osv)

DonPablo 2018-08-31 14:02

Citat:

Ursprungligen postat av Nicksson (Inlägg 582179)
Vad gäller "Ultras-reloaden" så stod inget om insatstak i T&C, jag frågade ändå om det. Det var 1000sek max per bet :sad:

Rena påhitt av dom i så fall. Finns inget sånt i bonusvillkoren, varken de specifika för just den bonusen eller i dom allmänna bonusvillkoren för sportbonusar.

daders 2018-08-31 14:17

Ajdå:

We have now investigated your account and withdrawal, and we have decided to temporarily close your account for futher investigation due to breach of our terms and conditions.

We will notify you by email as soon as we have reached our decision.

Kindest regards,

The Betfinal Fraud Team


Har följt alla regler vad jag vet så detta var inte så kul. Har bara spelat 100-300 spänn vanliga spel. Överlever väl utan mina 4000 iofs, men trist ändå. Vi får se vad det mynnar ut i.

daders 2018-08-31 14:37

Eller finns det någon lurig regel man kan ha brutit mot utan att veta om det? Spela fler än ett spel på samma match får man väl? Bara att endast ett räknas till omsättningen av bonus? Är det enda jag kan komma på som jag kan ha gjort fel.

pepsimax 2018-08-31 15:23

Citat:

Ursprungligen postat av daders (Inlägg 582209)
Eller finns det någon lurig regel man kan ha brutit mot utan att veta om det? Spela fler än ett spel på samma match får man väl? Bara att endast ett räknas till omsättningen av bonus? Är det enda jag kan komma på som jag kan ha gjort fel.

Med en bonus? Det där ska man nog akta sig för då det ser ut som ren arbitrage och dem har väll det i sina generella regler att om man misstänker vadmönster som gör att man inte "kan" förlora så är det mot reglerna. Då tänker jag att spela på både hemmavinst och bortavinst på samma match med en aktiv bonus råder jag ingen göra då det förmodligen inte är uppskattat. Upprepade spel på samma utgång borde ju däremot vara okej.

pepsimax 2018-08-31 15:27

Fler får gärna uppdatera under tiden hur det går med uttag osv då jag själv sitter med omsättning kvar också men det är ju inte lönt att försätta med det om dem ändå kommer hitta på massa skit för att inte betala ut. Dem tog ju tillbaka megaoddsen idag iaf, alltid nått....

daders 2018-08-31 15:39

Citat:

Ursprungligen postat av pepsimax (Inlägg 582216)
Med en bonus? Det där ska man nog akta sig för då det ser ut som ren arbitrage och dem har väll det i sina generella regler att om man misstänker vadmönster som gör att man inte "kan" förlora så är det mot reglerna. Då tänker jag att spela på både hemmavinst och bortavinst på samma match med en aktiv bonus råder jag ingen göra då det förmodligen inte är uppskattat. Upprepade spel på samma utgång borde ju däremot vara okej.

Ja, alltså gardera spelen har jag inte gjort. Så pass rutinerad är jag.

Men typ Ö/U och nåt hörnspel på samma match.

pepsimax 2018-08-31 16:01

Citat:

Ursprungligen postat av daders (Inlägg 582218)
Ja, alltså gardera spelen har jag inte gjort. Så pass rutinerad är jag.

Men typ Ö/U och nåt hörnspel på samma match.

Okej, har du kontaktat dem och frågat varför dem stängt det?

daders 2018-08-31 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av pepsimax (Inlägg 582220)
Okej, har du kontaktat dem och frågat varför dem stängt det?

Det har jag gjort. Men inget svar än.

Har inga större förhoppningar. Varken om att få ut pengarna eller få någon förklaring till vad jag gjort fel. Men uppdaterar här i tråden om det händer nåt.

Robsessed 2018-08-31 16:59

Har också fått konto låst på Betfinal. Räknar med 50k åt hvete.. illa... Har inte brutit mot några regler vad jag vet (åtminstone inte på senaste bonusen). Kan ha råkat lägga något dubbelspel på ngn bonus för länge sen, men det kan de ju knappast hugga ned på nu då man tagit ut vinsterna från den för lääänge sen.

pepsimax 2018-08-31 17:01

Usch Robsessed det var ingen lite summa hoppas det löser sig, blir intressant och se hur detta slutar..

Robsessed 2018-08-31 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av DonPablo (Inlägg 582201)
Rena påhitt av dom i så fall. Finns inget sånt i bonusvillkoren, varken de specifika för just den bonusen eller i dom allmänna bonusvillkoren för sportbonusar.

Jag hoppas verkligen det är därför som de portat mig, för det står verkligen ingenstans att maxbet för den bonusen skulle vara 1000kr. Står om regler på 3 ställen; den specifika bonusen, allmänna bonusregler, samt regler för sportbonusar. Ingenstans står det något om maxbet. Det är därför de alltid brukar skriva dit det på bonusvillkoren för vanliga reloads i bonanza osv. Samma gäller ju med free bets kontra riskfria spel. Free bets skriver de max 5 i odds medan riskfria spel inte står något på och där får man också betta på högre odds (frågat chatten).

Känns som att om det är därför så kan de ju fan omöjligen få rätt? Men vart vänder man sig om det blir tvist? Curacao-bolag?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved