Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Free-spins & Erbjudanden (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/)
-   -   Nya välkomsterbjudanden 1/1 2019 för befintliga kunder (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/34615-nya-vaelkomsterbjudanden-1-1-2019-foer-befintliga-kunder/)

fredrik010 2019-02-23 06:54

Är det någon som vet hur det går för Smarkets? Någon skrev att de har lämnat in sin licensansökan hos Lotteriinspektionen för ett tag sen.

Graal 2019-02-23 09:54

Citat:

Ursprungligen postat av fredrik010 (Inlägg 607911)
Är det någon som vet hur det går för Smarkets? Någon skrev att de har lämnat in sin licensansökan hos Lotteriinspektionen för ett tag sen.

De lämnade in sin ansökan för ca en månad sen. Spelinspektionen tar ju tyvärr rätt så lång tid på sig så det är inte omöjligt att vi får vänta någon månad till. Snittet att vänta på licens ligger ju på ca 2 månader

Graal 2019-02-27 17:41

Om man går in på smarkets.com och klickar på menyn och inställningarna så är de på svenska. Detsamma gäller ”Logga in”. Detta bör innebära att licensen är nära

vinter 2019-02-27 18:12

Jag kollar in Spelinspektionens postlista varje dag för att se hur det går, man kan se vilka dokument som inkommer osv här: https://www.spelinspektionen.se/om-o...ets&PostTitle=

Det verkar vara på gång iaf

kaptentu 2019-03-02 16:16

Har ni sett betfairs erbjudande förövrigt? 2% kommission för nya spelare.. Klart det inte gynnar oss något vidare om man inte tar någon annans...

pepsimax 2019-03-03 15:30

Jag börjar undra om inte gratisspel osv kommer börja komma tillbaka, tycker bolag har börjar köra sätt in x och få y igen. Har fått 2 erbjudanden nu i helgen där man måste sätta in/spela för x antal kronor för att få belöning. Lite positivt i mörkret tycker jag, får hoppas fler hakar på.

Kraemaren 2019-03-03 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av kaptentu (Inlägg 609388)
Har ni sett betfairs erbjudande förövrigt? 2% kommission för nya spelare.. Klart det inte gynnar oss något vidare om man inte tar någon annans...

Det gynnar oss ju indirekt då smarkets inte kan vara sämre

DonYolo 2019-03-03 15:36

Citat:

Ursprungligen postat av pepsimax (Inlägg 609566)
Jag börjar undra om inte gratisspel osv kommer börja komma tillbaka, tycker bolag har börjar köra sätt in x och få y igen. Har fått 2 erbjudanden nu i helgen där man måste sätta in/spela för x antal kronor för att få belöning. Lite positivt i mörkret tycker jag, får hoppas fler hakar på.

PAF har ju småerbjudanden hela tiden, sätt in 250 lira 100 spänn på gonzoz, få X.
sattsa 50 spänn här få 50 där osv.

pepsimax 2019-03-03 15:39

Citat:

Ursprungligen postat av DonYolo (Inlägg 609569)
PAF har ju småerbjudanden hela tiden, sätt in 250 lira 100 spänn på gonzoz, få X.
sattsa 50 spänn här få 50 där osv.

Ja nordicbet har spela för 100kr i veckan så kan du vinna gratisspel om du sätter en skräll på svenska cupen. Kanske fått lite nya direktiv vad som är acceptabelt att erbjuda från inspektionen...

char 2019-03-07 17:29

Är det bekräftat att man kan ta bet365s bonus som tidigare kund?

Morgan007 2019-03-07 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av char (Inlägg 609978)
Är det bekräftat att man kan ta bet365s bonus som tidigare kund?

Fick mail från dem 27/12 där det står:

Citat:

• Från den 1 januari är det bästa sättet att skapa ett nytt som en existerande kund att logga in på ditt original konto och följa instruktionerna.
• Instruktionerna på skärmen kommer hjälpa dig att skapa ditt nya konto. Din information fylls i åt dig, där tillgängligt.
• Detta kan endast finansieras med svenska kronor.
• Alla kunder som skapar ett konto på vår nya sida kommer vara behöriga för ett av våra nya Öppningserbjudanden

char 2019-03-07 18:29

Citat:

Ursprungligen postat av Morgan007 (Inlägg 609986)
Fick mail från dem 27/12 där det står:

Snyggt, tack! Glädjande nog verkar totallimiteringen också vara borta från mitt konto :)

bulle 2019-03-07 23:17

Citat:

Ursprungligen postat av char (Inlägg 609987)
Snyggt, tack! Glädjande nog verkar totallimiteringen också vara borta från mitt konto :)

Oroa dig inte, den kommer snart tillbaka :)

DonYolo 2019-03-12 14:02

Någon som vet hur SI ställer sig till att Stars har garantipooler och ofta added money? Är ju bonus..

MikeHaggar 2019-03-13 19:10

Min teori är att detta bara är inledningen på lagen och när dom fortsätter utveckla den så kommer det bli med mottot "folk borde spela mindre" och där blir slutsatsen sen att fortsätta förbjuda förmåner. Tror inte åtstramningspolitiken kommer radera ut reg.bonusarna totalt för dom är redan den fjuttigaste lilla eftergiften dom kom överens om var OK men däremot kan jag se att dom begränsar hur stora dom kan vara "för att inte fresta in folk i spelberoende".



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved