Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Free-spins & Erbjudanden (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/)
-   -   Nya välkomsterbjudanden 1/1 2019 för befintliga kunder (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/34615-nya-vaelkomsterbjudanden-1-1-2019-foer-befintliga-kunder/)

AmaerildeRimfrost 2019-01-01 12:33

Citat:

Ursprungligen postat av Niteowl (Inlägg 600047)
"En licenshavare får endast vid det första tillfället då en spelare spelar på något av licenshavarens spel erbjuda eller lämna bonus."

Innebär detta att om jag lägger ett spel idag innan jag tagit bonusen så försvinner den?

Så har jag förstått det och det är också tydligt skrivit på vissa sajter om jag minns rätt när jag surfat runt.

Så ta bonusen innan spel läggs är en bra rekommendation :D

Graal 2019-01-01 13:07

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 600033)
Tack! Har tittat på den listan innan men vet inte varför jag inte "sparat" den :D Så det är mest Unibet som man blir irriterad på med andra ord.

Så både Storspelare och Unibet kan man inte plocka bonusen på, men Betsson och Nordicbet fungerar utmärkt? Låter ju ändå rätt bra, fanns ju en del bolag där som man kan gå igenom :D

Bethardklonen är ju den en annan klon med många bolag under samma licens men än så länge så har ju många av de bolagen inte presenterat några märkvärdiga bonusar.

I lagen står det ju uttryckligen att det är en bonus per licens som gäller så utgår man från den så ska det ju vara lugnt att plocka alla så länge de har egna licenser. Sen kan väl bolagen smyga in villkor som att man bara får plocka en i samma klon men det har ju aldrig varit ett problem tidigare hos de stora/bra klonerna som t ex Betsson och Comeon. Bethard har ju haft det i sina villkor tidigare men jag har iaf aldrig haft problem under alla år.

Fulsprit 2019-01-01 13:29

Blev glatt överraskad då ett nedstängt konto blev "nyöppnat" av Unibet idag. Skall nu se om jag kan få bonusen också - gjorde nämligen bort mig och satte in pengar innan jag undersökte detta... Jag hänvisade till nya spellagen!

pepsimax 2019-01-01 14:10

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 600071)
Blev glatt överraskad då ett nedstängt konto blev "nyöppnat" av Unibet idag. Skall nu se om jag kan få bonusen också - gjorde nämligen bort mig och satte in pengar innan jag undersökte detta... Jag hänvisade till nya spellagen!

Jo lite trevliga överraskningar. 888sport gick från limmat till olimmat konto trots inloggning via det gamla och överföra uppgifterna.

Graal 2019-01-01 15:00

Comeon 200 % upp till 1 000 kr enligt Betsmart.se

Graal 2019-01-01 15:07

Nu funkar Expekt och som vi alla vet ligger välkomstbonusen på 2 000 kr riskfritt

Niteowl 2019-01-01 15:19

Citat:

Ursprungligen postat av Graal (Inlägg 600121)
Comeon 200 % upp till 1 000 kr enligt Betsmart.se

Finns ingen bonus på Comeon för mig iaf.

Graal 2019-01-01 15:26

Citat:

Ursprungligen postat av Niteowl (Inlägg 600137)
Finns ingen bonus på Comeon för mig iaf.

Inte för mig heller men kollade igenom Betsmarts lista lite snabbt och det övriga stämde med de nya bonusar som kommit in.

vinter 2019-01-01 17:26

Citat:

Ursprungligen postat av DonPablo (Inlägg 599931)
https://www.lotteriinspektionen.se/f...19/#spelansvar



ALLA spelar ska betraktas som nya spelare iom nya licensen! Det är glasklart, men ändå verkar många bolag bortse från denna regel.

Låt oss påbörja påtryckingar mot spelbolagen! Jag ska maila alla bolag som (redan) fular sig och hänvisa till lagen.

AmaerildeRimfrost 2019-01-01 18:23

Citat:

Ursprungligen postat av vinter (Inlägg 600171)
Låt oss påbörja påtryckingar mot spelbolagen! Jag ska maila alla bolag som (redan) fular sig och hänvisa till lagen.

Ja, många som skiter i det men de seriösa tar sitt ansvar :) Snackat med en del kundtjänst men de är ju helt vilse i djungeln och jag undrar hur fan de här ens har fått en svensk licens :o

daders 2019-01-01 20:22

Är Betssons bonus en sån där man måste sätta resten av saldot på långtidsspel för att få till omsättning? Inte hänt något med omsättningen idag nämligen. Blev ju genast mkt sämre isf...

DonPablo 2019-01-01 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av vinter (Inlägg 600171)
Låt oss påbörja påtryckingar mot spelbolagen! Jag ska maila alla bolag som (redan) fular sig och hänvisa till lagen.

Jag har redan varit på flera av dom och påtalat detta. Även mailat spelinspektionen vilket jag uppmanar alla att göra!

fredrik010 2019-01-01 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av daders (Inlägg 600197)
Är Betssons bonus en sån där man måste sätta resten av saldot på långtidsspel för att få till omsättning? Inte hänt något med omsättningen idag nämligen. Blev ju genast mkt sämre isf...

Omsätta på långtidsspel. Nu hänger inte jag med. Hur menar du? Skiljer det sig från omsättningen hos Unibet, Nordicbet mfl?

fredrik010 2019-01-01 21:47

Är det någon som vet om Betfairs erbjudande 1000kr upp till 100% endast gäller för nya spelare?

Niteowl 2019-01-01 21:52

Coolbets verkar bara vara för nya spelare för det är inte tillgängligt iaf. Trodde även gamla kunder skulle räknas som nya.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved