![]() |
Efter +8 units igår i NHL känner jag mig taggar för inatt. Men rätt svåra matcher
Lite tankar inatt. Spelar Henke som i två senaste kan man besegra Pittsburgh borta ikväll funderar på ML på Rangers. Sen Chicago som spelade igår är retade och besegrar Devils? Fast Devils rätt bra form. |
spela under 5,5 mål i alla fyra matcherna inatt! komigen gneta!
|
Spelade en fyrling då jag fick för mig att det va klart!
Skapliga odds på Svenska Spel. Ana-Tampa-Chic-Pitts 1,57-2,10-2,00-1,75= 11,54 |
Du driver va?
Fyrlingen ger 13,54 på Unibet och 14,48 på Nordicbet för att jämföra. |
Nej jag jämförde inte så noga och jag kollade inte så noga.
Jag tittade bara på bet365 och den gav 6,25 och tyckte snabbt att det va bra med nästan det dubbla när jag kollade lite annat på svsp. Ja,ja har ju fickorna fulla redan ändå :-) |
Citat:
|
Citat:
|
Pittsburgh-Rangers: 2 ML (2.45) @ Bet365
Henke känns het äntligen och storspel av han och man kan störa Pittsburgh här trots bortaplan. Båda lagen i rätt bra form just nu. Men ingen av lagen mött bra motstånd precis. Malkin saknas ännu. Testar Rangers lite. Insats: 2-Units |
Redan 3-0 Pittsburgh i början av andra och Rangers har inte en chans.
|
Rangers kört så kör en dubbel med dom två matcher som är kvar.
Tampa ML + Anaheim ML (2.30) @ Bet365 Calgary en slagpåse med 1 mål på tre matcher. Tampa inget topplag men denna typen av matcher ska man vinna. Ja Anaheim ska bara slå Edmonton hemma normalt. Förutom klasskillnaden har man 5-0 på dom i fem senaste. 2-Units |
fel post
|
|
Jag tror jag sjöa iallafalll :-)
|
Citat:
|
Nattens lir färdiga. Tjockare plånbok here I come!
+9.73U |
Hur kommer det sig att du bara lirar på bet365? Dom kan väl omöjligt vara högst på alla dessa spel? Har du bara ett bolag?
|
Citat:
|
Aight, snygga spel iaf 7/8 in :)
|
Första inne! Hittade inte så mycket intressant inatt. Nöjer mig med dessa. :yes:
|
|
Pittsburgh kanske idag?
Phoenix med intressant. Precis som Sporttjänsten dock. |
Svårt att hitta bra värde. Oddssättarna vet vad dom gör.
¤ Gillar Kings att gå ut som vinnare ur första här. Darcy Kuemper är confirmed för Wild. 2-0-1, 6.13, .625, 0. |
DEL
|
Citat:
|
Postar ett par spel, trots att klockan slagit och många matcher är i full rulle.
|
helt straight med senaste singelspelen -1.5
inatt som vanligt ett - och nu wash cap vs toronto maple leafes 1 med -1.5 (orkar inte kommentera men som maples spelat på sisto...) |
Citat:
|
Lite NHL tugg kanske då var ett tag sen jag spelade i NHL nu.
Nio matcher. Högt odds på Detroit Minnesota känns heta, tänkbart spel. San Jose-Boston härlig toppmatch synd den spelas så sent, då man nog sover. |
Citat:
|
Det blir två singlar inatt.
Lite kort bara innan sängen kallar. Formstarka Minnesota hemma mot Colorado. Sen spel på San Jose mot Boston. Tveksam form på båda. Boston två raka bortaförluster. San Jose mycket starka på hemmaplan. Testar Hajarna.. |
Citat:
|
Gårdagen gick helt ok. Vilket hela januari månad har gjort i det stora hela. Förhoppningsvis fortsätter det så!
Lutar lite åt Caps ikväll. Uppdaterar lite senare om picks. :yes: |
Har du möjlighet att få ut dina tips snabbare än precis innan matchstart?
Isåfall finns möjligheten att även kanske rygga dina spel :) |
Citat:
|
Nattens lir färdiga, förhoppningsvis ytterligare en natt till min favör.
Unitnetto: +5.37 Hur lirar ni andra? |
Citat:
|
Kluriga möten inatt. Två tidiga spel har i vilket fall lagts.
-0.58u |
Jag litar på dig och ryggar dom! Håller på och sätter mig in i NHL nu igen efter långt uppehåll..
|
Känns svårt nu inför OS, eller är det bara något jag fått för mig? Kvällens matcher är ju verkligen inte lätta att motivera.. Något sånt här har jag funderat på:
Nucks spelar borta mot Kings för fjärde gången. 3-0-0 i favör för Kings inför mötet. 3-1 Kings senaste mötet i LA. Loungo verkar vara tillbaka efter skadan sist de möttes, så också viktiga Edler. Loungo släpper in i genomsnitt 2.23 mål per match och är såklart en viktig spelare som kompletterar deras starka D. Kings imponerade när de hemmaslog Boston i torsdags 4-2, verkar som att det vänt för dom sedan de fick tillbaka Quick i målet som också är grymt stabil. Snittar 1,6 insläppta sedan han kom tillbaka. Detta beror ju också på deras tighta defensiv, såsom i Vancouver. Jag tror på en målsnål tillställning, tyvärr verkar spelbolagen också tro det.. Spelar istället krysset här.. Columbus - Tampa Bishop fortfarande på skadelistan och Lindbäck får spaden. Har väl inte direkt imponerat förutom i matchen mot Flyers. Bobrovsky står för Columbus och har gjort det väldigt bra efter skadan som han ådrog sig mot just Tampa då han höll nollan innan han skadades i början på tredje. Matchen slutade 1-0. Känns som 50-50 den här matchen, Columbus måste verkligen jobba hårt i egen zon för att hålla undan Tampas farliga offensiv. Tror på målsnålt här också, Tampas första match inför b2b och man vill nog inte slösa allt för mycket energi då de möter Rangers på bortaplan imorgon. Finns dugliga odds på u 5.5 Spelar även ML Columbus. Jets - Phoenix Jets tar nya tag med ny coach inför inatt, förlorat 5 matcher i rad. Inte helt enkla matcher men senast mot Columbus hade man inte mycket att säga till om. Tror de behöver förenkla sitt spel och bygga upp från egen zon. Nya coachen Paul Maurice förespråkar lite gladare hockey och är väldigt aktiv i båset. Phoenix är även de inne i en svacka. Svår match, mycket mål? Carolina - Calgary Calgary har blivit nollade 5 av senaste 8 matcherna, rejält under isen.. Carolina får tillbaka viktiga E. Staal, 1.54 ML Carolina lockar tyvärr inte. u 5.5 till 1.74 känns som ett bättre spel. CAR - CGY: 2-1 CBJ - TBL 3-2 WPG - PHX: 3-5 LAK - VAN: 3-1 |
Usch, svåra möten inatt som förgående talare har skrivit.
Hade duktigt med flyt igår natt med tre st -1,5 bet på Islanders, Rangers och Wilds så fortsätter på den inslagna linjen inatt så får vi se hur det går :) Carolina Hurricanes - Calgary Flames -1,5 2,590 Tampa Bay Lightning - Columbus Blue Jackets -1,5 4,140 Lycka till alla! |