![]() |
Citat:
|
Columbus vann äntligen senast och kan bättre än visat. Cirka 3.80 på dom mot Boston med Chad Johnson i målet kan skrälla.
2.50 på Ankorna kanske? Hur reagerar dom efter förlusten mot skit Florida? Vinner direkt nu? Tampa vann efter straffar mot Montreal i första matchen utan skadade Lecavalier. St Louis-Colorado toppmöte. San Jose börja vinna nu? Mot favoritmotståndaren? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Annars då hur går era tankar inatt?
|
Boston-Columbus: 2 (3.80) @ Bwin
Som jag skrev förut lite skräll känsla på Columbus här. Liten insats testas. Insats: 1-Units Tampa Bay-Anaheim: 2 (2.50) @ Bet365 Tampa tung skada som sagt och Anaheim hoppas jag stutsar tillbaka direkt efter förlusten mot Florida. Klasskillnad i grunden men i NHL vet man ju aldrig. Testar ankorna här. 2-Units Calgary-Dallas: X (4.00) @ Svs Här har jag kryss känsla. Dallas spelar mycket oavgjort på slutet samma i Calgary. Jämna lag också. Insats: 1-Units Islanders-Kings: 1 (2.70) @ Bet365 Jag tycker Islanders borde prestera bättre med detta lag. Kings andramålvakten i kassen ikväll. Tror på hemmaseger. Insats: 2-Units Vancouver-San Jose: 2 (2.60) @ Unibet Vancouver vann med 4-2 mot San Jose för tre matcher sedan. Sedan dess två raka förluster. San Jose har fyra kryss på fem senaste + förlusten mot Vancouver. Trivs bra i Vancouver och mot Vancouver i synnerhet. Tror på islossning av Hajarna inatt och lägger mest på dom inatt. 4-Units |
Spelar följande som nämnts i ¤404 (i insatsstorlek - samtliga ordinarie speltid)
15.11. 02:00 St.Louis Blues - Colorado Avalanche ----1 15.11. 01:30 Tampa Bay Lightning - Anaheim Ducks -1 15.11. 04:00 Vancouver Canucks - San Jose Sharks ---X 15.11. 02:00 Chicago Blackhawks - Phoenix Coyotes ---X |
Är på jobbet och måste lägga spelen via mobilen, jobbigt.
Lirar följande: Bruins vs Jackets, X 1:a Perioden@2,65 William Hill 3-6-2; 8-6 vs 1-3-3; 3-5 Målsnåla lag och jag tror det blir jämnt skägg här. Tips:0-0 Insats: 3u Lycka Till Med Era Lir |
Blues vs Avalanche, X 1:a Perioden@2,55 Betsafe
3-4-3; 10-9 vs 4-2-1; 6-1 Två starka lag som kommer att ta ut varandra och därmed blir det en mycky jämn match. Tips:0-0 Insats: 3u Chicago vs Phoenix, Ö5,5@2,00 Pinnaclesports 7-3-1; 38-32 vs 3-3-4; 27-35 Tror det blir en målrik match mellan två målglada lag. Hawks snittar hemma 3,45 GMA & 2,91 GAA och Coyotes snittar borta 2,70 GMA & 3,50 GAA. Insats: 3u Lycka Till Med Era Lir |
Missade ALLT en bedrift i sig alltså. Nu lägger jag ner NHL rekandet på eget basis alltså
|
Citat:
|
10 matcher ikväll:
Buffalo Sabres - Toronto Maple Leafs Överspelet känns närmare till hands nu när Miller är confirmed med 3-11-0, 3.28, .916, 0. New Jersey Devils - Los Angeles Kings Ser värde här. Pittsburgh Penguins - Nashville Predators En match som Penguins ska vinna. Mazanec ställs för Preds, saknar vidare erfarenhet inom NHL. Någon som har koll? Nuvarande statistik: 0-1-0, 2.75, .912, 0. Carolina Hurricanes - Anaheim Ducks Columbus Blue Jackets - Montreal Canadiens Ottawa Senators - Boston Bruins Detroit Red Wings - Washington Capitals Minnesota Wild - Florida Panthers Wild @ home känns solklar för mig, vad anser ni? Thomas i mål för Florida, Wild är nu lagd. Winnipeg Jets - Philadelphia Flyers Edmonton Oilers - San José Sharks Om Dubnyk ställs mellan stolparna för Oilers läggs överspel här med. Fetmarkerade är spel jag kikat på hittills, uppdaterar allteftersom. Låt tankarna flöda! |
Jag tror Caps kan stå sig mot Red Wings ikväll och stänka Ö2,5. Enda spelet jag lagt än så länge.
|