![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Winter Classic på Michigan Stadium kommer bli grymt att se ikväll på bra tid.
Skadedrabbade Detroit mot Toronto. Båda lagen svag form. 2-2 kryss kanske fördel Detroit enligt mig. Era tankar? |
Citat:
|
|
Citat:
Kommer sätta de på Toronto helt enkelt för att NB är marknadshögst där. |
Fick inget av Nordic jag.
|
Citat:
|
Nu vet jag målvakterna. Inget Monster i Detroit iaf.
Jimmy Howard VS Jonathan Bernier |
Kommer testa krysset med låg insats.
Lagen möttes för tio dagar sedan i Toronto där det blev 4-4 under ordinarietid. Detroit kyssar ofta och på fem senaste två kryss. Går ofta till straffar då Detroit spelar där man förlorar nästan jämt för övrigt. Toronto fyra kryss på fem senaste. Detroit-Toronto: X (3.95) @ BS [ B]Insats: 2-Units[/B] |
Vancouver inatt?
|
Citat:
Oavgjort efter 60-minuter känns rättvist sett hela matchen. Seg första period sen blivit allt bättre matchen. Över hundra tusen trots snö och -11 är bra. Nytt världsrekord sa dom i sändningen. |
Citat:
Nytt rekord för NHL! Världsrekordet är 113 411 i en collagematch. http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...121102417.html |
Citat:
|
Har hittills varit inne på följande:
¤ San José Sharks P1 - Edmonton Oilers / 6u @ 2.16 ¤ Phoenix Coyotes - Columbus Blue Jackets U 2.5 / 2u @ 1.72 ¤ Phoenix Coyotes - Columbus Blue Jackets U 5.5 / 3u @ 1.95 ¤ Dallas Stars ML - Montreal Canadiens / 1u @ 1.68 ¤ St. Louis Blues - Los Angeles Kings U 5.0 / 3u @ 2.0 ¤ Ottawa Senators - Winnipeg Jets ML / 3u @ 2.20 ¤ Ottawa Senators - Winnipeg Jets Ö 5.5 / 3u @ 2.35 ¤ Colorado Avalanche ML - Philadelphia Flyers / 4u @ 1.69 Tot. Insats: - Potentiell vinst: - |