Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   NHL 01/11 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/4695-nhl-01-11-a/)

perry 2010-11-01 23:46

Oddset har sjunkit mycket på Chicago nu. Synd man inte lirade tidigare idag på dom, funderade för länge!

Blir nog att livea om det går.

Turtlewax 2010-11-01 23:56

Fan vad tråkigt att man blev sanslöst trött nyss. Hade vart skoj att följa matcherna, nu lär man väl somna vilken sekund som helst ist...

/zzzzzzzzzzzzzzzz

Talys 2010-11-01 23:57

Dallas har inte haft väldigt mycket folk i år hittills. Genom åren har de väll iof haft rätt bra publiksnitt men i år har det vart sådär. Har inte heller någon statistik men har sett dem lira hemma 3 ggr i år o de har inte fyllt läktarna.

Men håller med hultas. Publiken hjälper inte mycket i grundserien, vissa lag har ju dock riktigt bra stöd. Detroit och Montreal t.ex. Detroit har en såpass rutinerad trupp att de bör klara av den extra pressen hemma och prestera. Förra året var det sådär pga alla skador men i år tror jag de blir i topp i hemma-statistiken.

BOL ikväll!
:moneybag:

calahan 2010-11-02 00:01

Är ju högst varierande hur mycket publiken hjälper, vissa lager stjälper det mer än hjälper. Habs tex får förmodligen några extra % i kraft av att lira hemma i bell centre medans ett lag som thrashers eller columbus snarare kan bli mer motiverade borta.

hultas 2010-11-02 02:31

Två av två möjliga på de tidiga matcherna, känns bra. Hoppas på Canucks om ett tag så man får en sweep idag igen.

Talys 2010-11-02 03:24

Ajja, Rangers lyckades spöa Chicago även om jag anser att Chicago var snäppet bättre. Kändes som om Rangers hade planerat för den här matchbilden och fick matchen dit de ville. Lunkan grym i kassen.

Nu jobbar vi vidare i den sena matchen!

Jobbigt, zappar mellan World Series, NHL och MNF. Vilka bekymmer :)

hultas 2010-11-02 04:02

Citat:

Ursprungligen postat av talysbajare (Inlägg 74813)
Ajja, Rangers lyckades spöa Chicago även om jag anser att Chicago var snäppet bättre. Kändes som om Rangers hade planerat för den här matchbilden och fick matchen dit de ville. Lunkan grym i kassen.

Nu jobbar vi vidare i den sena matchen!

Jobbigt, zappar mellan World Series, NHL och MNF. Vilka bekymmer :)

Ja, jag litade på att Allaire hade gjort sin läxa och gett lagen korrekta direktiv. Vilket han såklart hade genom att hänvisa till att spela mycket nära Turco eftersom han är värdelös i närspelet.

calahan 2010-11-02 04:03

2-0 nuckies

Talys 2010-11-02 05:30

Ajja sweet 3-0 vinst Canucks. Devils anfall är ju patetiskt just nu.

Taggar för o se Sveriges J20 möta Merrimack College imorgon.

hultas 2010-11-02 05:40

Citat:

Ursprungligen postat av mazzy (Inlägg 74663)
Oh, spreadsheet, NICE! :D

Själv har jag spelat på Canucks och över 5,5 i den matchen.

Ja nu när man skaffat ett öppet spreadsheet är det bara att hoppas på att folk uppskattar det.

3-0 :cheers:

Turtlewax 2010-11-02 11:20

GAH! Finns ingen jobbigare känsla än när man satt med det vinnande laget på kupongen (Rangers i detta fallet) och ändrar sig en stund innan matchstart på grund av vad man läst och hört (i detta fallet från en annan sida).

Hemskt!

Cred till dig Hultas, snyggt!