Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Elitserien 3/3 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/6760-elitserien-3-3-a/)

olssla 2011-03-03 19:41

Citat:

Ursprungligen postat av kingscania (Inlägg 110604)
Nehe, det var så du motiverade ditt spel på fbk....då undra jag om inte frölunda också "ville" vinna, och försöka slippa kvalserien

Så FBK vill inte försöka vinna serien då ? Handlar det bara om att gå till slutspel ?

mvh Novis med just nu en kasse skit :cry:

olssla 2011-03-03 19:48

Citat:

Ursprungligen postat av olssla (Inlägg 110606)
Så FBK vill inte försöka vinna serien då ? Handlar det bara om att gå till slutspel ?

Ok kvinns och grabbs är sprillans ny i detta !!

Ge mig vinnande tips och inget bla,bla låter bra till 2.10 på ettan och sen blir det kryss !
Va fan reka krysset istället med en vettig motivering.

mvh Real Sociedad-Levante 1-1

mazzy 2011-03-03 19:52

Citat:

kingscanias poäng var ju att både FHC och FBK har mycket att spela för. Han tyckte, som jag förstår det, att det var konstigt att du motiverade ditt spel med att FBK vill vinna serien när FHC har (minst) lika mycket att spela för i och med att de vill undvika kvalserien.

kingscania 2011-03-03 19:53

Citat:

Som mazzy skriver

olssla 2011-03-03 19:57

Citat:

Ursprungligen postat av kingscania (Inlägg 110610)
Som mazzy skriver

Ja är just det mycket att spela om och då får man väl titta tillbaka på lagen och vad dom presterat. ( sen är det ju dock lite magkänsla ibland som tar över tyvärr ) Pucken e rund och oddsen lockar emellanåt...

olssla 2011-03-03 19:58

Vad hände med citatet ???

kingscania 2011-03-03 19:58

Citat:

Ursprungligen postat av olssla (Inlägg 110612)
Ja är just det mycket att spela om och då får man väl titta tillbaka på lagen och vad dom presterat. ( sen är det ju dock lite magkänsla ibland som tar över tyvärr ) Pucken e rund och oddsen lockar emellanåt...

Jo, och var just detta jag undra över, om det fanns något MER som gjorde att du lirade fbk....hoppas de vänder nu bara

iCash 2011-03-03 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av olssla (Inlägg 110608)
Ge mig vinnande tips och inget bla,bla låter bra till 2.10 på ettan och sen blir det kryss !

:whoco5:

Läs spelskolan!

Overkill 2011-03-03 20:30

Vem är trollet som trollar i tråden? :whoco5: :thumbdown:

oggeb 2011-03-03 21:07

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 110581)
Oj. Kopierade tankar för kvällens Powerplay-kupong :). Ledsen...

Jag skulle dock lira HV71 -1 annars. Har varit mycket snack bland experterna om att det kommer bli energiläcka då Czarnecki gått ut och sagt att han nästa säsong ska gå till en klubb som kunde vinna någonting. Sänder ut fel signaler till spelarna.
Dessutom har de väldigt tunga avbräck som sagt.

Att tränaren byts ut efter säsongen tror jag inte rör spelarna i detta nu då de endast ser slutspelet framför sig och samtliga spelare i laget vill vinna SM-guld. Vad som händer nästa säsong är riktigt riktigt långt in i framtiden för dem just nu.

Halvari 2011-03-03 21:17

Svår omgång ikväll...

Grnvit 2011-03-03 22:33

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 110632)
Att tränaren byts ut efter säsongen tror jag inte rör spelarna i detta nu då de endast ser slutspelet framför sig och samtliga spelare i laget vill vinna SM-guld. Vad som händer nästa säsong är riktigt riktigt långt in i framtiden för dem just nu.

Nej. Men det är ju just det uttalandet "Jag vill till en klubb som kan vinna något" som sänder fel signaler när de snart ska spela slutspel. Precis som han saknar tro för att Brynäs ska kunna ta hem SM-guldet denna säsongen. Förstår du? ;)