Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Elitserien kvartsfinaler (https://www.sharps.se/forums/ishockey/6826-elitserien-kvartsfinaler/)

Rowtheboat 2011-03-08 00:16

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 111810)
Är riktigt sugen på att lira Brynäs imorgon. 5.20 @ Betsson, har dessutom frispel.
Visst är FBK favoriter. Men sååå stor skillnad ska det inte vara.
Dessutom blir det någorlunda win-win..

Ja precis, det finns ändå en viss chans att det kan slå in. Brynäs har trots allt vunnit 3 av 5 mot Färjestad i år.

Ser man till dagens med HV-AIK så kan det mycket väl bli samma visa imorgon. Trots dålig moral i Brynäs.

fiorentina 2011-03-11 16:33

Vad är det för odds i HV71 AIK egentligen, 5.00 rak aik? Har tryckt in på det.

kakan 2011-03-11 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av fiorentina (Inlägg 112475)
Vad är det för odds i HV71 AIK egentligen, 5.00 rak aik? Har tryckt in på det.

Frågar du vad det erbjuds för odds men har redan spelat? Kollar du inte upp sånt innan?

forbannat 2011-03-11 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av fiorentina (Inlägg 112475)
Vad är det för odds i HV71 AIK egentligen, 5.00 rak aik? Har tryckt in på det.

Hittar 5.69 på aik och runt 1.60 som högst på hv.

Tror dock hv vinner idag. Har de lagt sig två matcher i rad för att få upp oddset på att de tar sig vidare ur serien ;)? Eller är det ett underskott i budgeten som gör att de måste tvinga fram 4 hemma matcher?

Eller har de helt enkelt blivit skitdåliga utan någon som helst anledning?
Oddset är dock för lågt för att jag ska spela på dem

RedX 2011-03-11 17:26

Det enda spelvärdet finns i krysset. Det kan ni för övrigt ta som regel i SM-slutspel. :drunk:

fiorentina 2011-03-11 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av kakan (Inlägg 112478)
Frågar du vad det erbjuds för odds men har redan spelat? Kollar du inte upp sånt innan?

Borde frågat hur ett lag som varit överlägsna i två möten stå i 5,00.

fiorentina 2011-03-11 18:02

Citat:

Ursprungligen postat av forbannat (Inlägg 112480)
Hittar 5.69 på aik och runt 1.60 som högst på hv.

Tror dock hv vinner idag. Har de lagt sig två matcher i rad för att få upp oddset på att de tar sig vidare ur serien ;)? Eller är det ett underskott i budgeten som gör att de måste tvinga fram 4 hemma matcher?

Eller har de helt enkelt blivit skitdåliga utan någon som helst anledning?
Oddset är dock för lågt för att jag ska spela på dem

Kallt gjort om de är för att få hemmamatcher. :moneybag:Kanske bara varit tillfällig genomklappning. Känns som det alltid är något favorittippat lag som klappar igenom i slutspelen.

Makandodele 2011-03-11 18:55

AIK IF visar hjärta, det gör inte HV, men under sju matcher kommer HV som är så mycket bättre kvalitetsmässigt visa sig vara det starkaste laget.
Spelar HV71 to qualify - 2.10 @ Expekt

htsolna08 2011-03-11 18:57

Citat:

Ursprungligen postat av Makandodele (Inlägg 112537)
AIK IF visar hjärta, det gör inte HV, men under sju matcher kommer HV som är så mycket bättre kvalitetsmässigt visa sig vara det starkaste laget.
Spelar HV71 to qualify - 2.10 @ Expekt

2.25 svs

axL 2011-03-11 21:52

AIK visar hjärta! Tack för kaffet!

Grnvit 2011-03-11 22:08

Som jag njuter.. inte för att jag spelat, men jag njuter för att HV är på väg att åka ur. Underbart.
För 1 vecka sedan satt jag och kollade på 100 i odds på HV-AIK 0-4 i matchserie och skrattade lite för mig själv och tänkte " det kunde ju vara 10000 i odds på det där ". :whistling:

htsolna08 2011-03-11 22:21

http://www.youtube.com/watch?feature...WNsWoOXk#at=94

Blixth1958 2011-03-12 10:50

Jag spelar som jag alltid har gjort när det är slutspel. Kör på x i Luleå,Skellefteå. Det är ju alltid(nästan) äckligt jämna drabbningar. U spel i Luleå passar bra också. Målvakterna verkar ju hitta en växel till. gick väldigt bra förra säsongen med dessa spel.Även NHL när de börjar slåss om bucklan

Sist men inte minst.(detta tar emot) ett stort grattis till alla råttor på denna sida,Skicka nu ut de dryga smålänningarna. Grymt bra gnaget:ful:

Redbull 2011-03-12 11:05

Citat:

Ursprungligen postat av Blixth1958 (Inlägg 112643)
Sist men inte minst.(detta tar emot) ett stort grattis till alla råttor på denna sida,Skicka nu ut de dryga smålänningarna. Grymt bra gnaget:ful:

Nu ska det spelas minst en match till men även jag hoppas och tror att AIK slår ut överskattade HV71. Var det inte någon (som jobbar på Sveriges största skvallertidning) som tippade att AIK skulle bli det sämsta laget genomtiderna i Elitserien? Skulle inte plocka mer poäng än Väsby babblade han om...

kingscania 2011-03-12 12:39

Citat:

Ursprungligen postat av Redbull (Inlägg 112647)
Nu ska det spelas minst en match till men även jag hoppas och tror att AIK slår ut överskattade HV71. Var det inte någon (som jobbar på Sveriges största skvallertidning) som tippade att AIK skulle bli det sämsta laget genomtiderna i Elitserien? Skulle inte plocka mer poäng än Väsby babblade han om...

Nja....det har de sagt nu varenda gång som en nykomling har kommit upp....

Är det dessutom Ros som har skrivit det var det ENBART för att provocera....



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved