![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Jag lägger till bolagen när jag ser att de har kommit med odds. Jag tar gärna emot tips.
|
Kommer ni även lägga in när oddsen kommer in på Top3 i Hockeyallsvenskan?
|
Citat:
|
Nu har Svenska Spel kommit med odds. Man är marknadshögst på Malmö, Leksand, Södertälje, Västerås, Oskarshamn, Tingsryd och Bofors.
|
Citat:
|
Citat:
Backsidan samt målvaktssidan hos Leksand skrämmer inte direkt.... |
Nordicbet kommer under eftermiddagen att släppa oddsen för top3 hockeyallsvenskan samt eventuellt top7, får vi se om det finns något smaskigt att bita i :D
Tydligen falskt alarm, nu säger det att det kommer 2-3 veckor innan seriestarten! |
Kan inte se vad spelbolagen ser i Södertälje just nu.
Visst man har 2 intressanta slovener i Jeglic och Sabolic men tror absolut inte dom är redo att föra SSK till Top3 iaf. |
Nu har även Bet365 kommit med odds. Man är dock bara marknadshögst på Sundsvall.
|
Och nu har PartyBets kommit med odds. Man är dock inte marknadshögst på något lag.
|
Nu har Bet24 kommit med odds. Man är marknadshögst på Leksand, Almtuna, Borås, Sundsvall och Troja /Ljungby (samt "tangerat högst" på ytterligare två lag).
|
Nu sitter man och inväntar lite odds på top3, top7 samt om det kommer lite olika poängspel för spelare....
Jag kan fortfarande inte för allt i världen förstår att spelbolagen håller sannolikheten för att Leksand ska vinna serien som större än att Rögle eller Örebro ska göra det.... |
Citat:
|