Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   Dags för årets pokerturnering! (https://www.sharps.se/forums/nyheter/11100-dags-foer-arets-pokerturnering/)

admin 2012-02-25 11:14

Dags för årets pokerturnering!
 
Är du Sharp eller fisk? Upp till bevis!
Uppdatering: Lösenordet till turneringen finner du nu HÄR <-klick->

En pokerturnering har varit efterfrågad länge och nu har vi äntligen kunnat spika en med hjälp av bet365. Turnerningen kommer att äga rum söndagen den 4:e mars kl 19:00 lagom till att stormatchen Tottenham - Manchester United har avgjorts.

Inköpspriset är $5+0.5 och bet365 har varit snälla att lägga till $500 till prissumman så det kommer vara ett högt spelvärde för dem som vet hur man kan sälja sin hand dyrt. Utöver prissumman kommer vi också belöna de 10 bästa deltagarna med pris i form av tillgång till betalspel enligt följande:

1:a - 3 månaders tillgång till betalspelen
2:a - 2 månaders tillgång till betalspelen
3-10:a - 1 månads tillgång till betalspelen

Självklart kommer det även finnas bounty på oss som håller i trådarna. Varje deltagare från Sharps ledning är värd en månads betalspel. Det är ännu oklart hur många av oss som har möjlighet att deltaga, men vi kommer gå ut med vilka som är aktuella av Boone, mars, KP, RobinD och Qirren att jaga samt deras nick i en tråd som skapas lite närmare inpå.

Har ni inte ett bet365-konto redan rekommenderar vi att skapa ett, utnyttja ny-registreringsbonusen på 1000 kr, bonustrada ut den, men lämna kvar cirka 40 kr på kontot för att kunna deltaga i vår pokerturnering! Klicka på logon nedan för att registrera dig på bet365 samtidigt som du stödjer Sharps utveckling:


Plats: bet365
Tidpunkt: söndagen den 4:e mars kl 19:00
Spelform: Texas Hold'Em No Limit
Spelare per bord: 9
Startmarker: 1500
Startmörkar: 5/10
Mörkarökning: Var 10:e minut
Återköp/Tillköp: Nej

Lobbyn för turneringen ligger redan uppe, men det går inte att anmäla sig förrän den 2:a mars kl 21:00 för att undvika allt för många inaktiva spelare. Turneringen har ID't 624743051 och heter "Sharps.se Pokerturnering 2012". Vi går ut med detta tidigt så att ni inte binder upp er tid för något annat mindre viktigt. :)

För att registrera dig kommer det krävas ett lösenord. Detta lösenord kommer att publiceras på chatten samt i Service Plays forumet 21:00 den 2:a mars för att säkerhetsställa att det bara är Sharps medlemmar som deltar i största möjliga mån.

En ny tråd med kompletterande information kommer att postas fredagen den 2:e mars.
Frågor går bra att ställa i denna tråden.

Donald 2012-02-25 11:34

Underbart :)

Det är alltid roligt när det händer saker, bra jobbat!

RobinD 2012-02-25 11:34

King, jag är på!

Q90 2012-02-25 12:17

Fiiint :) Men tycker absolut inte att ni ska gå ut med lösenordet 2 dagar innan turneringen, kommer garanterat att sprida sig ganska fort under den helgen. Någon gång under Söndagen tycker jag personligen är bättre.

Men hur som, ska bli grymt kul!

Redbull 2012-02-25 12:17

Trevligt!

Bra jobbat :cheers:

Jensw 2012-02-25 12:22

Klockrent!

Vi ses vid borden =)

Sprite 2012-02-25 18:50

Några fler som är stabila vinnare på poker också förrutom sportsbetting som de flesta här verkar kunna? Kommer bli sköj som fan detta :evilgrin39:

jepalano 2012-02-25 19:04

Gött! :) Inte en dag försent ! Trist bara att man måste damma av sin windows burk tills nästa söndag :(

Wagner 2012-02-25 19:08

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 172757)
Några fler som är stabila vinnare på poker också förrutom sportsbetting som de flesta här verkar kunna? Kommer bli sköj som fan detta :evilgrin39:

Jag är relativt stabil. Plussat varje månad sen staten öppnade på nätet. Men mina talanger begränsar sig till mörkpokern så ni behöver inte vara oroliga. :offtopic:

hejmike 2012-02-25 19:40

Går det att anmäla sig ända fram till turneringsstart?

Sprite 2012-02-25 20:16

Citat:

Ursprungligen postat av hejmike (Inlägg 172766)
Går det att anmäla sig ända fram till turneringsstart?

Undrar detta jag med (om lösenordet ändras till söndagen) då jag ej är hemma förrän 18.15 tiden.

Boone 2012-02-25 20:23

Ja, det går bra att anmäla sig ända fram till turneringsstart.

bbx 2012-02-25 21:52

Gott med bonusprisen, ska försöka att inte missa turneringen.

jepalano 2012-02-25 23:00

Vet inte vad andra tycker men jag tycker det vore roligt ifall det gick att limitera till bara Sharps spelare som spelar. Går det, utöver lösenord, att ordna detta på något sätt? Kanske om man kan verifiera kontot här med ett användarnamn på b365 pokern?

dellgren 2012-02-25 23:13

Citat:

Ursprungligen postat av jepalano (Inlägg 172786)
Vet inte vad andra tycker men jag tycker det vore roligt ifall det gick att limitera till bara Sharps spelare som spelar. Går det, utöver lösenord, att ordna detta på något sätt? Kanske om man kan verifiera kontot här med ett användarnamn på b365 pokern?

Det blir det väl iom att lösenordet läggs under Service Play. Är man inte medlem kan man inte läsa i den delen av forumet.

Fast klart - folk kan läcka...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved