Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   Exklusiv Sharps.se bonus till ComeOn! 125% upp till 3000 kr! (https://www.sharps.se/forums/nyheter/18328-exklusiv-sharps-se-bonus-till-comeon-125-upp-till-3000-kr/)

cochise 2013-11-18 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 290348)
om man är kund sedan ett tag, men aldrig satt in några pengar, och således inte spelat hittills.....räknas man då som ny kund? ;)

fixar du ett svar på min fråga oxå? :hattenav:

Boone 2013-11-18 21:04

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 290447)
fixar du ett svar på min fråga oxå? :hattenav:

Oj missade ditt inlägg. Yes, jag kollar det också!

faremisch 2013-11-19 09:13

Fick den här bonusen på mitt konto som befintlig kund på Come On. Så jag pyttsade in och har över ett år på mig att omsätta de där 16000 eller vad det är. Måste ske på dubblar, så lätttradeat är det inte.

Samtidigt upptäckte jag att jag blivit limiterad. De flesta dubblar jag försökt lägga har haft insatstak på 80 SEK. Så det kan nog behövas lång omsättningstid.

Samtidigt upptäckte jag att de lagt en 5 procentig(sic) avgift på insättningar via Moneybookers. Förde över via direktinsättning från banken till 0:- avgift, vilket såklart var meningen.

faremisch 2013-11-19 09:29

Citat:

Ursprungligen postat av faremisch (Inlägg 290505)
Fick den här bonusen på mitt konto som befintlig kund på Come On. Så jag pyttsade in och har över ett år på mig att omsätta de där 16000 eller vad det är. Måste ske på dubblar, så lätttradeat är det inte.

Samtidigt upptäckte jag att jag blivit limiterad. De flesta dubblar jag försökt lägga har haft insatstak på 80 SEK. Så det kan nog behövas lång omsättningstid.

Samtidigt upptäckte jag att de lagt en 5 procentig(sic) avgift på insättningar via Moneybookers. Förde över via direktinsättning från banken till 0:- avgift, vilket såklart var meningen.


Fel av mig. Hade jag kollat ordentligt så skulle jag sett att bonusen när jag väl satt in pengar inte alls behöver omsättas på dubblar. :)

Jag var ändå i kontakt med support om saken. Kanske vill de redan i utannonseringen avskräcka cyniska och kalkylerande spelare. Oavsett förvandlades bonusen plötsligt till en betydligt trevligare variant. Även om limiteringen suger.

Emanresu 2013-11-19 10:05

Fungerar den bra med insättningar gjorda via Moneybookers också, eller är det som vissa andra bolag endast via banköverföring/bankkort?

faremisch 2013-11-19 10:07

Citat:

Ursprungligen postat av Emanresu (Inlägg 290511)
Fungerar den bra med insättningar gjorda via Moneybookers också, eller är det som vissa andra bolag endast via banköverföring/bankkort?

Den bonusen jag fick funkade inte med Moneybookers.

Boone 2013-11-19 10:25

Citat:

Ursprungligen postat av faremisch (Inlägg 290509)
Fel av mig. Hade jag kollat ordentligt så skulle jag sett att bonusen när jag väl satt in pengar inte alls behöver omsättas på dubblar. :)

Jag var ändå i kontakt med support om saken. Kanske vill de redan i utannonseringen avskräcka cyniska och kalkylerande spelare. Oavsett förvandlades bonusen plötsligt till en betydligt trevligare variant. Även om limiteringen suger.

Det kan nog stämma att du fick fel bonus först. Jag var i kontakt med dem och fick den ändrad till betydligt rimligare villkor.

Citat:

Ursprungligen postat av Emanresu (Inlägg 290511)
Fungerar den bra med insättningar gjorda via Moneybookers också, eller är det som vissa andra bolag endast via banköverföring/bankkort?

Blev lovad igår att det ska gälla även Moneybookers så om det inte går nu så kommer det gå inom kort.

Boone 2013-11-19 12:16

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 290348)
om man är kund sedan ett tag, men aldrig satt in några pengar, och således inte spelat hittills.....räknas man då som ny kund? ;)

Kollade med dem nu och så länge du inte verifierat ditt konto med ID-handlingar är det bara att skapa ett nytt konto via Sharps länk. Glöm inte rensa cookies och cache först bara.

Boone 2013-11-19 12:17

Citat:

Ursprungligen postat av abber (Inlägg 290433)
Hur många dagar har man på sig att omsätta?

Finns ingen tidsgräns enligt min kontakt. Någon får gärna bekräfta :)

faremisch 2013-11-19 12:25

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 290546)
Finns ingen tidsgräns enligt min kontakt. Någon får gärna bekräfta :)

Ca 400. Fram till 2015-01-31

Krille25 2013-11-19 12:32

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 290445)
Tror inte det finns någon tidsgräns, men jag ska kolla upp detta till imorn!

1år

kingofding 2013-11-19 13:27

Citat:

Ursprungligen postat av faremisch (Inlägg 290509)
Fel av mig. Hade jag kollat ordentligt så skulle jag sett att bonusen när jag väl satt in pengar inte alls behöver omsättas på dubblar. :)

Jag var ändå i kontakt med support om saken. Kanske vill de redan i utannonseringen avskräcka cyniska och kalkylerande spelare. Oavsett förvandlades bonusen plötsligt till en betydligt trevligare variant. Även om limiteringen suger.

Är ju lite jobbigt med 80kr / bet men bara så att ni inte missar det man kan spela samma spel flera gånger på comeon. Tror du måste vänta 60 sekunder mellan varje bet så tar ju några minuter :)

abber 2013-11-19 13:33

Citat:

Ursprungligen postat av faremisch (Inlägg 290505)
Fick den här bonusen på mitt konto som befintlig kund på Come On. Så jag pyttsade in och har över ett år på mig att omsätta de där 16000 eller vad det är. Måste ske på dubblar, så lätttradeat är det inte.

Samtidigt upptäckte jag att jag blivit limiterad. De flesta dubblar jag försökt lägga har haft insatstak på 80 SEK. Så det kan nog behövas lång omsättningstid.

Samtidigt upptäckte jag att de lagt en 5 procentig(sic) avgift på insättningar via Moneybookers. Förde över via direktinsättning från banken till 0:- avgift, vilket såklart var meningen.

Hur är det med uttag... vad kostar det?

Pilkast 2013-11-19 15:46

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 290545)
Kollade med dem nu och så länge du inte verifierat ditt konto med ID-handlingar är det bara att skapa ett nytt konto via Sharps länk. Glöm inte rensa cookies och cache först bara.

Så även om jag spelat där förut och tagit del utav en annan bonus, dock ej givit dem Id-handlingar, så kan jag regga ett nytt konto i mitt eget namn och ta del av denna bonus via sharps...?

:cheers:

Boone 2013-11-19 16:02

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 290585)
Så även om jag spelat där förut och tagit del utav en annan bonus, dock ej givit dem Id-handlingar, så kan jag regga ett nytt konto i mitt eget namn och ta del av denna bonus via sharps...?

:cheers:

Nej tyvärr gäller det bara om du inte tidigare satt in pengar.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved