Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   Exklusiv Sharps.se bonus till ComeOn! 125% upp till 3000 kr! (https://www.sharps.se/forums/nyheter/18328-exklusiv-sharps-se-bonus-till-comeon-125-upp-till-3000-kr/)

Wagner 2013-11-28 01:06

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 292685)
Underligt att de erbjuder den helt vanligt efter vi blivit lovade exklusivitet. Tror det är lättast du frågar deras kundsupport dock då jag inte kan komma med ett säkert svar.

Spelar det någon roll egentligen? :)

Misstänker att baktanken med exklusiviten var att göra sig en hacka själva och då vore det ju dumt att inte låta fler få chansen.

Boone 2013-11-28 01:16

Citat:

Ursprungligen postat av newmi (Inlägg 293050)
Är det bekräftat att insättningar via moneybookers/neteller är ok?

Är det bestämt hur länge erbjudandet gäller?

Nej, jag fick idag bekräftat att det inte kommer gå. Vår kontakt 'försökte' ordna, men fick avslag av sina överordnade. Erbjudandet gäller tills vidare och lär gälla i alla fall december också.

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 293059)
Spelar det någon roll egentligen? :)

Misstänker att baktanken med exklusiviten var att göra sig en hacka själva och då vore det ju dumt att inte låta fler få chansen.

Meningen med exklusiviteten är att dem får extra annonsplats på Sharps. Om de skulle ta bort den nu inser de nog att vi inte är lika intresserade av att marknadsföra dem. Kan låta meddela att dem förlorat en hel del pengar än så länge, men som sagt så hoppas de nog tillräckligt många spelare utan skicklighet stannar kvar för att kompensera för dem som tar bonuspengarna och går vidare.

Pilkast 2013-11-28 02:48

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 293061)
Nej, jag fick idag bekräftat att det inte kommer gå. Vår kontakt 'försökte' ordna, men fick avslag av sina överordnade. Erbjudandet gäller tills vidare och lär gälla i alla fall december också.

Meningen med exklusiviteten är att dem får extra annonsplats på Sharps. Om de skulle ta bort den nu inser de nog att vi inte är lika intresserade av att marknadsföra dem. Kan låta meddela att dem förlorat en hel del pengar än så länge, men som sagt så hoppas de nog tillräckligt många spelare utan skicklighet stannar kvar för att kompensera för dem som tar bonuspengarna och går vidare.

Den är borttagen från mitt konto och supporten tyckte det var "MYCKET" märkligt... Jag kunde INTE erhålla denna... Och de bad mig höra av mig OM samma bonus dök upp på mitt konto!

:cheers:

Cazzius 2013-12-02 20:12

Grymt bra av ComeOn!
Satte in 2400, fick bonusen och lyckades nästan dubbla den innan det var klart. Tog ut allt och hade pengarna på kontot efter 1 arbetsdag.
Imponerande!

huddyhudd 2013-12-09 20:31

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 290442)

Det finns 3 typer av spelare som ComeOn lockar till sig med denna typen av exklusiva erbjudanden från Sharps:

1. De som bonushorar och på så sätt ofta medvetet förlorar sitt insatta belopp på ComeOn.

Vad får dig att tro att dom skulle tjäna på bonushorar, det gör dem icke.

Cazzius 2013-12-11 15:11

Om du förlorar pengar så är det väl bra för sidan eller hur tänker du?

Wagner 2013-12-11 15:15

Ja visst. Men dom har en tendens att se bonushorandet som en homogen grupp och då blir lyckan inte så påtaglig. :)