![]() |
Matchen gick väl som förväntat, MEN, tycker croaterna blev bortdömda.
Min tanke. Och ett nödvändigt inlägg :whoco5: :hattenav: |
Missat hela första, men förstått att domarna verkar hämtade från nån korpliga
i nån skum håla någonstans :rant: Är det VM, eller vad är det frågan om? Andra, på väg mot 10.:whistling: :hattenav: HEUREKA, ett GODKÄNT mål :thumbup: |
Går det ändra insatsen i efterhand i sitt sheet? Isåfall kan man ju fuska rejält
Edit: kanske inte går nej pga. låsning? |
Citat:
Då måste det vara nåt rejält fel:thumbdown: Varför undrar du det? :hattenav: |
Citat:
|
Undrade för jag aldrig använt mig av att låsa spel innan. Men tack nu vet jag.
Är det jag som är trög, men var hittar jag denna topplista? Hur vet jag vilken rank jag ligger på? |
|
Citat:
Längst till höger ser du topp 50. Vet ej hur man ser sin egen om man ligger utanför topp 50. |
Ligger 3:a enligt den ranken men kan ej hitta den siffran någonstans vid mitt sheet. Som sagt, kanske jag som är trög o inte kan hitta det. Men tack!
|
Citat:
|
Dåligt med inlägg, om själva matcherna här tycker jag :-)
Chile levererar, hoppas dom håller i nu. Tankar om morgondagens spel?? Lotto som någon sa, men kul initiativ ändå tycker jag , lite vid sidan om allt seriöst bettande. Önskar alla en fin och inkomstbringande helg :claps: :hattenav: |
Top 50 nedifrån efterfrågas :P
|
:thumbup:
Citat:
|
Lista där man kan se alla deltagare önskas :D
|
Yes. Jag framför era önskemål till mars. Borde inte vara några problem att utvidga topplistan.
Funktionen som visar rank på spreadsheetet är tyvärr inte möjlig längre så en fullständigt topplista låter som en bra idé. |