Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   Ny travtävling på Sharps, 17 500 kr i potten (https://www.sharps.se/forums/nyheter/27771-ny-travtaevling-pa-sharps-17-500-kr-i-potten/)

admin 2016-12-07 13:41

Ny travtävling på Sharps, 17 500 kr i potten
 
Äntligen är det dags för en ny tävling på Sharps och vi börjar med en travtävling i samarbete med Racebets med total prissumma på 17 500 kr. Reglerna är enkla och vi har som ambition att kunna erbjuda fler tävlingar inom olika områden med start efter nyår.

Tävlingsregler: 
•    För att kunna delta måste du vara registrerad kund hos Racebets.com och ha gjort minst en insättning på ditt spelkonto. Har du inget konto hos Racebets måste du registrera dig via den här länken. (Obs! Detta gäller inte er som registrerat er före detta mejl skickas ut (7/12), ni kan delta utan krav på nyregistrering eller ny insättning). Alla som registrerar sig får också ta del av Racebets unika 1000+100kr bonus som endast går att få via Sharps.

•    Du väljer en häst i varje lopp (7 lopp totalt). Normalt sett väljer du de hästar som du tycker har bäst vinstchans i förhållande till vinnarodds. Det kommer finnas en separat tråd för varje deltävling på Sharps.se under "Travtävling" där du helt enkelt anger dina val. 

•    Du erhåller poäng om din valda häst vinner och/eller slutar på plats. Poängen motsvarar det slutliga vinnaroddset (totalisatorodds) och/eller det slutliga platsoddset (totalisatorodds). Du får alltså högre poäng om din hästs vinnar- eller platsodds är högt. 

•    Du måste omsätta minst sammanlagt 100 kr hos Racebets på spel till fast odds på ett eller flera av deltävlingens aktuella lopp.

•    Om din valda häst skulle bli struken tilldelas du istället den häst som har det lägsta slutgiltiga vinnaroddset.
 
Deltävlingarna:

Datum                 Bana                     
10/12 2016      Färjestad          lopp 5-11
17/12 2016      Åby                   lopp 5-11
23/12 2016      Örebro              lopp 5-11
26/12 2016      Solvalla             lopp 5-11
31/12 2016      Mantorp            lopp 5-11
 
Priser i Deltävlingarna*
1:a pris: 1000 kr + 1 RaceBets-mugg + 1000 Sharp$
2:a pris: 500 kr  + 1 RaceBets-mugg + 500 Sharp$
3:e pris: 300 kr  + 1 RaceBets-mugg + 300 Sharp$

Regler för Månadstävlingen
Månadstävlingen avgörs genom att alla deltagares tre bästa resultat i de fem deltävlingarna räknas samman och flest poäng vinner. Om du exempelvis har fått 7, 10, 15, 5 respektive 40 poäng i deltävlingarna så blir ditt slutgiltiga resultat (10+15+40) = 65 poäng.
 
Priser i Månadstävlingen*
1:a pris: 5000 kr + 1 RaceBets-mugg  + 5000 Sharp$
2:a pris: 2500 kr + 1 RaceBets-mugg + 2500 Sharp$
3:e pris: 1000 kr + 1 RaceBets-mugg + 1000 Sharp$
 
Dessutom vinner samtliga deltagare som får fler poäng än Tradern (bookien) i sammanställningen ett exemplar av RaceBets exklusiva "I Beat The Trader"-mugg. (Sagaform porslinsmugg, värde ca 200kr)*
 
*Alla vinster utbetalas i form av bonus hos Racebets. Vinstbelopp måste omsättas 5 gånger innan uttag kan göras.

*Max en RaceBets-mugg per kund så länge lagret räcker.

Är tävlingen uppskattad av er medlemmar kommer denna tävling att fortsätta även under 2017.

Om ni har några önskemål, synpunkter eller frågor, är ni varmt välkomna att höra av er till oss på [email protected]

Vänliga hälsningar,
Sharps Crew

Xavier 2016-12-07 16:05

Väldigt kul med tävlingar, men omsättningskraven känns lite för tuffa för min smak.

Lycka till!

robfri 2016-12-07 16:21

Citat:

Ursprungligen postat av Xavier (Inlägg 513242)
Väldigt kul med tävlingar, men omsättningskraven känns lite för tuffa för min smak.

Lycka till!

Hur menar du ?

draken 2016-12-07 17:32

Omsättningskrav på 100kr i veckan kan väl inte vara för högt. Då kanske man bör göra något annat.

Sprite 2016-12-07 18:02

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 513247)
Hur menar du ?

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 513259)
Omsättningskrav på 100kr i veckan kan väl inte vara för högt. Då kanske man bör göra något annat.

Xavier menar väl omsättningskravet på 5 gånger vinstsummorna? Vinner du månadsfinalen och får 5000 kr i bonus så måste du omsätta 25 000 kr innan uttag.

Lucky2000 2016-12-07 18:12

är det obegränsat med tid man har på sig för att omsätta pengar på racebets? Både bonus vid insättning och en ev vinst i denna tävling?

Xavier 2016-12-07 18:33

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 513263)
Xavier menar väl omsättningskravet på 5 gånger vinstsummorna? Vinner du månadsfinalen och får 5000 kr i bonus så måste du omsätta 25 000 kr innan uttag.

Tack Sprite för att du förklarar det självklara i mitt statement.

Jag orkar inte själv längre med att besvara individer med avsaknad av känsla, uppfattningsförmåga och självrespekt. Ja, Broder H. Jag pratar bl a om dig och ditt drägliga beteende under lång tid.

Men, men.. Jag lever på hoppet om att människan är kapabel att förändras :evilgrin39:

robfri 2016-12-07 18:50

Citat:

Ursprungligen postat av Xavier (Inlägg 513267)
Tack Sprite för att du förklarar det självklara i mitt statement.

Jag orkar inte själv längre med att besvara individer med avsaknad av känsla, uppfattningsförmåga och självrespekt. Ja, Broder H. Jag pratar bl a om dig och ditt drägliga beteende under lång tid.

Men, men.. Jag lever på hoppet om att människan är kapabel att förändras :evilgrin39:

Jisses vilket otrevligt svar.

x5 på omsättningskrav är väl "standard", nästan "snällt" skulle jag vilja säga.

Har du nån koll, vilken du uppenbarligen inte här, är det inga problem att "flytta" även travvinster om du vill det.

Men skönt att jag slipper "slåss" mot ytterligare en motståndare, själv tycker jag det är ett jättekul initiativ av "admin".

BroderH 2016-12-07 19:18

Citat:

Ursprungligen postat av Xavier (Inlägg 513267)
Tack Sprite för att du förklarar det självklara i mitt statement.

Jag orkar inte själv längre med att besvara individer med avsaknad av känsla, uppfattningsförmåga och självrespekt. Ja, Broder H. Jag pratar bl a om dig och ditt drägliga beteende under lång tid.

Men, men.. Jag lever på hoppet om att människan är kapabel att förändras :evilgrin39:

Har inte ens kommenterat den här tråden och så blir man påhoppad. Kolla din privata inbox så slipper du pajkasta i publika trådar.

För att återgå till ämnet så tycker jag det är kanon att man drar igång tävlingar igen. Gillar man inte reglerna så står man över, svårare än så är det inte. Kul med lite aktivitet och initiativ från de nya ägarna. Gillart!

Xavier 2016-12-07 19:51

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 513273)
Har inte ens kommenterat den här tråden och så blir man påhoppad. Kolla din privata inbox så slipper du pajkasta i publika trådar.

För att återgå till ämnet så tycker jag det är kanon att man drar igång tävlingar igen. Gillar man inte reglerna så står man över, svårare än så är det inte. Kul med lite aktivitet och initiativ från de nya ägarna. Gillart!

Dina sharps du gett Drakens kommentar säger allt. Inte mitt fel att du ständigt gör bort dig, och nu tillsynes med Drakens urkorkade kommentar dessutom. Inte första gången du angriper min sakframställan, och jag börjar få en stark känsla av vilken grupp du tillhör. Tragiskt att ni aldrig ger er alltså, men visst fortsätt vara korkade så det bara blir ännu tydligare :p

BroderH 2016-12-07 19:52

Citat:

Ursprungligen postat av Xavier (Inlägg 513286)
Dina sharps du gett Drakens kommentar säger allt. Inte mitt fel att du ständigt gör bort dig, och nu tillsynes med Drakens urkorkade kommentar dessutom. Inte första gången du angriper min sakframställan, och jag börjar få en stark känsla av vilken grupp du tillhör. Tragiskt att ni aldrig ger er alltså, men visst fortsätt vara korkade så det bara blir ännu tydligare :p

Det där med att inte pajkasta publikt förstod du tydligen inte, så ok. Kan du ge ett exempel där jag angripit dig tidigare? Känner inte ens igen ditt nick på forumet!

Xavier 2016-12-07 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 513287)
Det där med att inte pajkasta publikt förstod du tydligen inte, så ok. Kan du ge ett exempel där jag angripit dig tidigare? Känner inte ens igen ditt nick på forumet!

Har du inte gett sharps till urkorkat hånfulla kommentarer publikt??? :whistling:

BroderH 2016-12-07 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av Xavier (Inlägg 513289)
Har du inte gett sharps till urkorkat hånfulla kommentarer publikt??? :whistling:

1. Vad som är "urkorkade hånfulla kommentarer" får du bedöma. Du skrev att det hade hänt flera gånger. Vet fortfarande inte vem du är och kan inte påminna mig om att jag diskuterat med dig tidigare. Du verkar ju heller inte kunna ge något exempel. Du verkar ju mer än lovligt snarstucken om du går i taket för att jag gett sharps till ett inlägg du inte gillar!

2. Vad är det du inte förstår med att ta denna diskussion med privata meddelanden? Det är precis såna här diskussioner som dödar inläggslusten på Sharps. Därför tycker jag inte övriga ska behöva läsa vilka du gillar eller inte.

Lindvallen 2016-12-07 20:13

Off topic, Racebet såldes igår till Betsson.

Wagner 2016-12-07 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 513270)
Jisses vilket otrevligt svar.

x5 på omsättningskrav är väl "standard", nästan "snällt" skulle jag vilja säga.

Har du nån koll, vilken du uppenbarligen inte här, är det inga problem att "flytta" även travvinster om du vill det.

Men skönt att jag slipper "slåss" mot ytterligare en motståndare, själv tycker jag det är ett jättekul initiativ av "admin".

Priser brukar man väl inte behöva omsätta?

Bonusar är en annan diskussion.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved