Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   Snöbollstävling på Sharps! - Vinn 50 trisslotter + presentkort till ett värde av 5000 kr (https://www.sharps.se/forums/nyheter/32683-snoebollstaevling-pa-sharps-vinn-50-trisslotter-presentkort-till-ett-vaerde-av-5000-kr/)

admin 2018-05-25 16:53

Snöbollstävling på Sharps! - Vinn 50 trisslotter + presentkort till ett värde av 5000 kr
 

Gott folk! Efter vintertävlingen så har det varit lite si och så med upptåg här på Sharps, men nu inför VM så laddar vi om och lanserar vår nya snöbollstävling! Ni som vet vad en ”snöboll” är kommer att känna igen konceptet. Så här kommer tävlingen att gå till.
  • Tävlingen sker veckovis med ett spel per dag.
  • Spelet kan vara en singel eller multipel – bara det når upp till det förutbestämda minimioddset.
  • Tävlingen startar på måndagar (du kan börja lägga spel på söndagen).

Exempelvis:

Måndag: Minimiodds är satt till 1,30. Då måste det totala oddset på ditt lagda spel uppgå till minst 1,30, dvs. singel- eller multipelspel med ett totalodds på minst 1,30. Spelet kan läggas tidigast dagen innan.

Tisdag: Minimiodds är satt till 2,00, där det totala oddset för ditt lagda spel måste uppgå till minst 2,00, dvs. singel- eller multipelspel med ett totalodds på minst 2,00. Spelet kan läggas tidigast dagen innan.

Och så vidare.

Regler:
  • Reglerna är enkla – det gäller att klara sig igenom hela veckan utan att förlora. Man måste alltså vinna sju raka dagar i följd för att vinna jackpotten, men det kommer även att finnas delpriser ifall man inte klarar sig hela vägen till söndagen.
  • Endast helvinst räknas; förlust, halvvinst eller push räknas alla som förlust.
  • Spelen läggs tidigast dagen innan och senast innan matchstart. Vilka ligor samt marknadstyper det går att spela på kommer att variera från vecka till vecka. Första veckan kör vi alla fotbollsligor. Spelen kommer rättas automatiskt så det enda ni behöver göra är att lägga spelen och hoppas på vinst.
  • Det är endast tillåtet att delta med ett konto per person och märker vi att detta missbrukas så blir man diskvalificerad.
  • Tävlingen är gratis att delta i om inte annat anges. Ibland kan den komma att köras i samarbete med något spelbolag – då förstås med ett specialerbjudande till Sharps medlemmar.

Vad vinner man då?

Priserna ändras varje vecka och aktuella priser visas alltid på tävlingssidan. Första veckans jackpott är 50 trisslotter + ett presentkort på resa eller teknikprylar till ett värde av 5000 kr.



Om ni har några önskemål, andra synpunkter eller frågor, är ni varmt välkomna att höra av er till oss på [email protected]

Vänliga hälsningar,
Sharps Crew

magfa 2018-05-26 17:02

Kul med lite sporttävlingar igen! Kräver doc lite förtydligande, insats, vilket spelbolag, hur fungerar snöbollen etc (inte satsa vinsten igen, vid fixt odds min, men någon odds ökning?)

Grovbenstomme 2018-05-28 06:02

Var är oddsen tagna ifrån? Gissar på 888sport av dem jag har tittat på.

Lazlo 2018-05-28 07:45

Citat:

Ursprungligen postat av magfa (Inlägg 572015)
Kul med lite sporttävlingar igen! Kräver doc lite förtydligande, insats, vilket spelbolag, hur fungerar snöbollen etc (inte satsa vinsten igen, vid fixt odds min, men någon odds ökning?)

Du kan se svaren på dina frågor när du går med i veckans omgång under fliken "tävlingar".

Ingen insats utan det är gratis att delta för alla Sharps medlemmar. Allt körs via Sharps tävlingssida och oddsen hämtas automatisk så det är superenkelt att vara med.

Om något bolag går in och sponsrar bättre priser någon vecka så kan reglerna bli annorlunda men då kommer vi tydligt meddela det.

Philjay 2018-05-28 09:51

Kul med tävling!
Om 2 personer klarar 7 dagar (mot all förmodan) kommer jackpotten då delas eller kommer den med högst sammanlagt odds vinna?

Lazlo 2018-05-28 10:58

Citat:

Ursprungligen postat av Grovbenstomme (Inlägg 572371)
Var är oddsen tagna ifrån? Gissar på 888sport av dem jag har tittat på.

Oddsen är tagna från bet365!

skarabe 2018-05-28 11:39

Inga tennismatcher?

Lazlo 2018-05-28 12:48

Citat:

Ursprungligen postat av Philjay (Inlägg 572376)
Kul med tävling!
Om 2 personer klarar 7 dagar (mot all förmodan) kommer jackpotten då delas eller kommer den med högst sammanlagt odds vinna?

Om flera personer klarar snöbollen så delar dom på priset!


Citat:

Ursprungligen postat av skarabe (Inlägg 572391)
Inga tennismatcher?

Inga tennismatcher denna veckan. Vi kan styra helt vilka sporter som ska ingå i snöbollen så det kommer variera från vecka till vecka. Tanken är att vi kommer t.ex. köra en VM specifik snöboll under fotbolls VM.

AmaerildeRimfrost 2018-05-28 13:17

Det kommer upp ett felmeddelande när man väljer ett odds på 1.53 t ex och det står att odds är för lågt efter ändring. Vet inte om det är en generell bugg eller specifikt på den matchen Eskilstuna mot Norrby.

admin 2018-05-28 14:02

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 572402)
Det kommer upp ett felmeddelande när man väljer ett odds på 1.53 t ex och det står att odds är för lågt efter ändring. Vet inte om det är en generell bugg eller specifikt på den matchen Eskilstuna mot Norrby.

Hittar inget problem, ser att du lyckades lägga spelet sen ändå?

AmaerildeRimfrost 2018-05-28 14:06

Citat:

Ursprungligen postat av admin (Inlägg 572403)
Hittar inget problem, ser att du lyckades lägga spelet sen ändå?

Ja, jag gjorde inget efter det felmeddelandet. Så det sker i samband med när man väljer det helt enkelt. Ser att oddset ändrats på Bet365 och möjligen ifall det sjunker så kommer felmeddelandet upp av den anledningen? Jag har ingen aning mer än att jag såg att det dök upp och tänkte det kan vara något som är generellt fel!

Stryktips3 2018-05-29 07:28

Hej - mina spel verkar inte rättas automatiskt?

Misär 2018-05-29 08:32

Mitt spel för gårdagen är inte heller rättar?

admin 2018-05-29 09:31

Citat:

Ursprungligen postat av Misär (Inlägg 572470)
Mitt spel för gårdagen är inte heller rättar?

Den automatiska rättningen är inte 100% än så vissa spel måste vi rätta manuellt tills vidare. Jobbar så fort vi kan!

Lazlo 2018-05-29 09:35

Citat:

Ursprungligen postat av Stryktips3 (Inlägg 572468)
Hej - mina spel verkar inte rättas automatiskt?

Citat:

Ursprungligen postat av Misär (Inlägg 572470)
Mitt spel för gårdagen är inte heller rättar?

Allt ska rättas automatiskt men det verkar som att vissa inte gör det så här i början, vi undersöker vad orsaken är till det och ska hitta en lösning. Bra att ni hojtar till så snart ni märker något som inte fungerar så kan vi ordna till det, så tack för den hjälpen. :hattenav: Som med allt nytt så är det inte perfekt direkt utan det krävs en liten inkörningsperiod innan det sitter klockrent. :)

Alla spel är nu rättade manuellt iaf så ni som hade rätt igår ska vara vidare i tävlingen.

Man kan dock lägga spel för nästa dag i tävlingen även innan dagens spel är avgjort, så man är inte beroende av att spelet måste bli rättat för att kunna plocka nästa spel. Skulle dagens spel bli förlorat så är man ju ute ur veckans tävling och morgondagens spel som man redan lagt in blir betydelselöst.

Lycka till!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved