![]() |
Finns buggar i systemet också, men det vet ni säkert :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hoppas det blir mindre tackposter nu och att folk ger Sharp$ i dagböcker istället så att man slipper få mailboxen sönderspammad av tackposter i de trådar man har på bevakning =)
|
Citat:
|
Skulle vara kul om man kan se hur mycket points man har haft totalt (inkl dem man ger bort)...
|
Citat:
Behöver inte vara något fel med det. Har faktiskt inte plöjt igenom samtliga. :) |
Citat:
Hoppas ni får nytta av utbudet, ni som inte kan låta bli att läsa allt som skrivs. :popcorn: |
Har nu gett 200 Sharp$ till samtliga som PM:at mig om betfair (retroaktivt) om jag glömt någon så skicka ett nytt PM till mig!
(Detta gäller inte de som hört av sig senaste dagarna - ni kommer få besked inom kort) |
Detta storgillas! Varit medlem här i en dag och stortrivs redan ;)
|
Vad händer med poängen? Var det inte meningen att man skulle kunna använda dem på div olika saker?
|
Citat:
Att satsa dom på fantasy plays Att kunna spela Fifa 11 och betta om poäng :KO: Nämen vi har saker i tankarna, dock har det varit juletider osv och man har annat för sig om dagarna. Det kommer ska du se. |
Kan tänka mig HU på farcry @ xbox om points :P
|
Finns det planer på vad Sharp $ kommer att kunna användas till? Var ju snart ett halvår sedan det introducerades.
|