Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   Lansering av poängsystemet Sharp$ (https://www.sharps.se/forums/nyheter/4463-lansering-av-poaengsystemet-sharp/)

LosKrikon 2010-10-26 17:26

Finns buggar i systemet också, men det vet ni säkert :)

Boone 2010-10-26 17:35

Citat:

Ursprungligen postat av LosKrikon (Inlägg 72232)
Förstår inte riktigt vad man ska ha poängen till, altså vad man kan göra med dem.

Det kommer att komma senare. Just nu är vi intresserade av hur mycket Sharp$ medelanvändaren drar in under en dag/månad.

Frikeer 2010-10-26 17:42

Citat:

Ursprungligen postat av LosKrikon (Inlägg 72232)
Förstår inte riktigt vad man ska ha poängen till, altså vad man kan göra med dem.

Det ät ju trevligt att kunna ge kudos för bra rekar utan att spamma ner speldagböcker mm. :)

KP 2010-10-26 18:42

Citat:

Ursprungligen postat av LosKrikon (Inlägg 72233)
Finns buggar i systemet också, men det vet ni säkert :)

Du får gärna berätta vilka du hittar. Så fixar vi dom asap.

JSQ 2010-10-26 18:48

Hoppas det blir mindre tackposter nu och att folk ger Sharp$ i dagböcker istället så att man slipper få mailboxen sönderspammad av tackposter i de trådar man har på bevakning =)

LosKrikon 2010-10-27 00:20

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 72262)
Du får gärna berätta vilka du hittar. Så fixar vi dom asap.

Om jag klickar på din $sharp-länk så får jag fram sidvalslänkar till var du fått poängen från, men ser inte raderna. Antingen så är det meningen att jag inte ska se raderna men då borde ju inte sidvalsknapparna finnas, eller så ska både sidvalsknapparna finnas och se raderna med innehåll var poängen kom från.

Rejs 2010-10-27 01:17

Skulle vara kul om man kan se hur mycket points man har haft totalt (inkl dem man ger bort)...

Wagner 2010-10-27 01:18

Citat:

Ursprungligen postat av chanix (Inlägg 70868)
Let the spamming begin!!!! Nej men seriöst, hoppas det är balancerat någorlunda. Orkar inte se massa spam bara för att folk ska få större Sharps§-kuk, jag förstår allvarligt talat inte vad meningen med detta är dock? Är det just det, en stor kuk-mätartävling om vem som kan posta flest trådar?

Finns det någon poäng med det som hittils inte presenterats så är det ju dock helt awesome istället :) Man kan ju inte vara för negativ utan jag måste säga att systemet är snyggt fixat och integrerat med sidan i övrigt! Bra kodat!

Nog har väl antalet trådar ökat något otroligt på slutet?

Behöver inte vara något fel med det. Har faktiskt inte plöjt igenom samtliga. :)

Wagner 2010-10-27 08:04

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 72478)
Nog har väl antalet trådar ökat något otroligt på slutet?

Behöver inte vara något fel med det. Har faktiskt inte plöjt igenom samtliga. :)

Aktivitet i 30 trådar mellan midnatt och 06:46. Inte den mest aktiva tiden och allt fick inte ens plats på första sidan då man klicka Nya inlägg.

Hoppas ni får nytta av utbudet, ni som inte kan låta bli att läsa allt som skrivs. :popcorn:

mars 2010-10-27 15:18

Har nu gett 200 Sharp$ till samtliga som PM:at mig om betfair (retroaktivt) om jag glömt någon så skicka ett nytt PM till mig!
(Detta gäller inte de som hört av sig senaste dagarna - ni kommer få besked inom kort)

Rickster 2010-11-20 16:55

Detta storgillas! Varit medlem här i en dag och stortrivs redan ;)

ssam 2011-01-14 21:36

Vad händer med poängen? Var det inte meningen att man skulle kunna använda dem på div olika saker?

KP 2011-01-15 11:28

Citat:

Ursprungligen postat av ssam (Inlägg 96963)
Vad händer med poängen? Var det inte meningen att man skulle kunna använda dem på div olika saker?

Att sluta skriva tackposts och istället ge poäng till personen.
Att satsa dom på fantasy plays
Att kunna spela Fifa 11 och betta om poäng :KO:

Nämen vi har saker i tankarna, dock har det varit juletider osv och man har annat för sig om dagarna. Det kommer ska du se.

iCash 2011-01-15 13:12

Kan tänka mig HU på farcry @ xbox om points :P

Xamdam 2011-03-26 23:54

Finns det planer på vad Sharp $ kommer att kunna användas till? Var ju snart ett halvår sedan det introducerades.