Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Tankar om Amrish Kubavat (https://www.sharps.se/forums/offtopic/11841-tankar-om-amrish-kubavat/)

kriga 2013-01-29 11:03

Helt jävla sjukt att snubben orkar! Vem fan orkar sitta och läsa hans twittertugg? Är ju retardvarning på svenska folket!

kusagwa 2013-01-29 14:46

Han är inne och försvarar sig med i flashbacktråden. kriga tror nog att de som hänger på sharps och läser hans twitter gör det för att få ett gott skratt, det gör jag iallafall.

surrelito 2013-01-29 19:44

Får nästan lite ångest att jag sitter här i tråden o flinar, det är synd om grappen på riktigt...

HAN ÄR TILLBAKA!! MANNEN, MYTEN, LEGENDEN @AmrishKubavat JAAAA #GLASS #VANILJ #STRUT #BLYTUNGT #GLASSIGEN #SOL #LÖRDAG @Baggio99Mickeee

Sandy 2013-01-30 08:28

Citat:

Ursprungligen postat av surrelito (Inlägg 227794)
Får nästan lite ångest att jag sitter här i tråden o flinar, det är synd om grappen på riktigt...

HAN ÄR TILLBAKA!! MANNEN, MYTEN, LEGENDEN @AmrishKubavat JAAAA #GLASS #VANILJ #STRUT #BLYTUNGT #GLASSIGEN #SOL #LÖRDAG @Baggio99Mickeee

Du förstår väl att dom driver med honom?

tallani 2013-01-30 10:30

Citat:

Ursprungligen postat av Sandy (Inlägg 227884)

Det roligaste är att Amrish inte fattar det. Han sitter och retweetar dessa :clap:

surrelito 2013-01-30 21:27

Citat:

Ursprungligen postat av Sandy (Inlägg 227884)

Ja det är ju precis det jag menar, men att han inte verkar fatta de ger mig ångest =)

KP 2013-02-05 22:49

Tråden har rensats. Inlägg som berör "Falsk ryktesspridning" har blivit borttagna. Hela historien som uppdagats tidigare har helt enkelt inte varit sann och därmed har tråden städats från inlägg som berörde det, därmed undanbedes inlägg som berör det tidigare ryktet som spreds.

Citat:

0.10. Falsk ryktesspridning är förbjuden
Det är inte tillåtet att sprida påhittade uppgifter om personer, företag eller organisationer i syfte att utsätta dessa för andras missaktning. Att avsiktligen förvränga eller uppdikta information i syfte att vilseleda är förbjudet.

semipro 2013-08-29 14:24

Nån som har koll på vad Amrish gör i nuläget? Är det fortfarande tidningar som vill utnyttja hans "kunskaper"?

RobinD 2013-08-29 14:26

Citat:

Ursprungligen postat av semipro (Inlägg 270128)
Nån som har koll på vad Amrish gör i nuläget? Kör han på som vanligt efter (de påstådda?) skandalerna eller har han trappat ner?

Han twittrade igår något om en ihållande förluststreak och att den kommer vända i helgen. Samt något att han nu kommer vinna massor för att det är vetenskapligt bevisat att efter så lång streak så vinner man. Typ.

hardballs 2013-08-29 22:09

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 270129)
Han twittrade igår något om en ihållande förluststreak och att den kommer vända i helgen. Samt något att han nu kommer vinna massor för att det är vetenskapligt bevisat att efter så lång streak så vinner man. Typ.

https://twitter.com/AmrishKubavat/st...85706215280640

haha för roligt

MrHansson 2013-08-29 22:16

Häromdagen hade den jäkla tomten lagt ö1,5 på 5 stycken olika lag, inte ett enda lag lyckades göra ett mål.....! där snackar vi om att ligga rätt ute på sina spel! :claps:

martinsson 2013-09-05 17:09

Han borde ju bara ge upp snart. Det enda han får till svar nu för tiden är att han ska börja med spreadsheet, som han har sagt att han ska göra flera gånger. Men en så upptagen kille som Amrish har tydligen inte tid till det. För mig tar det väl 10 sekunder extra att lägga in ett spel i sheetet.

Snitch 2013-09-05 17:13

Citat:

Ursprungligen postat av martinsson (Inlägg 271780)
Han borde ju bara ge upp snart. Det enda han får till svar nu för tiden är att han ska börja med spreadsheet, som han har sagt att han ska göra flera gånger. Men en så upptagen kille som Amrish har tydligen inte tid till det. För mig tar det väl 10 sekunder extra att lägga in ett spel i sheetet.

Ge upp eller börja med spreadsheet är samma sak för honom.