![]() |
NHL Fantasy 2013
Nu när lockouten äntligen är över så är det dags för NHL fantasy igen!
De som var med förra säsongen har förtur (har mailat alla medlemmar från förra säsongen). Men då alla normalt sett inte alla är med säsong efter säsong så finns det förmodligen ett par platser öppna. Regler osv är fortfarande TBD. Första som skriker har första tjing osv. Detta inlägget uppdateras med mer info senare. |
Härligt! Räkna med mig igen. :yes:
|
Såklart..
|
Fucking EY!
|
Det kommer att vara snabba ryck då vi ska hinna bestämma regler, komma överens om ett draftdatum som alla kan mm. Då säsongen troligtvis kommer dra igång inom två veckor.
|
I'm in! Snabba puckar är helt ok
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Anmäler mitt intresse om plats finns. Pm:ar adress till dig, Qirren.
|
Hej,
jag vill gärna vara med. /Lillis |
jag är på!
|
Vi hänger i #fantasy inne på globalgamersnätverket om ni vill komma in och diskutera.
|
Jag hakar gärna på även denna fantasy liga! :)
|
Givetvis ska jag försvara titeln :)
|
Jag är på!
|
Vad säger ni om att gå in med en ~femhundring?
|
Citat:
|
Citat:
|
Min röst är på 500 i och med att jag är spelberoende och behöver kicken.
|
Citat:
|
Vilka kan drafta nu på söndag? Eller snarare vilka kan inte.
|
Citat:
|
Nå ? Kan alla drafta på söndag ? Bekräftelse, tack.
|
ja kan söndag
|
yes
|
Söndag funkar bra... auction eller snake draft?
Vore schysst om någon kunde komma med lite info om "regler" och riktlinjer för oss som inte varit med i NHL fantasyn tidigare. |
Auction, Preliminära regler går att se under settings. I övrigt inga speciella regler atm.
Kanske lägger till nån roster plats beroende på om vi blir 10 eller 12 lag. |
Jag kan söndag.
|
Citat:
|
Jag kan också på söndag. Qirren/Avej får gärna ge info i PM om betalning.
|
Citat:
|
Blev ingen 12e lirare så det blir 10 lag, Misär som var det 11e laget får därmed strykas från årets fest.
Nu bör allt vara på plats. Draft 14:00 13 Januari (Nu på söndag). Ni som inte betalat 500kr gör det så snart som möjligt kontakta Boone hur ni går tillväga. |
kan väl på söndag, och kan väl betala 500 era jevla mafiosos.
|
Alla bör nu ha fått ett mail med betaluppgifter. Glöm inte skriva erat namn så jag kan ha koll på vilka som betalat.
|
är det något ni ändrat från förra säsongen bland kategorierna?
|
Citat:
|
Om någon av er inte kört en auction draft förut så rekommenderar jag att köra en mock draft för att se hur det fungerar.
|