![]() |
Citat:
|
Reading får rädda deras kväll
|
Rädda? :)
Inte ens om dom får in Frölunda också så räddas kvällen. |
Och med 2-1 till Brynäs är "räddningen" än längre bort.
Såg att Sbobet hade 2.07 på Reading (liveodds) och 2.11 med minus halvboll. Man kanske kan lura någon? :) |
Citat:
|
Citat:
|
Alltså Sporttjänsten som har betalade experter kan ju inte känna sig som experter då man riskera "dagens drag i en NHL" på att ta med två matcher på en 2.00 oddsare. Som båda missas också Zenit 1.20 och Djurgården 1.60.
Varför inte vara spela Edmonton singel till 2.00? Ja så tycker jag, men vad vet jag som inte dessa experter vet? För övrigt missade man ALLT ikväll. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Gårdagen 1/10
Ingen bra tisdag. Reading tappade, Frölunda kryssade också medan våra favoriter Djurgården och Zenit brände på märkliga sätt. Gratisliret Atletico samt en liten vinst på TOPPTIPSET var kvällens glädjeämnen. Bättre tryck väntar på onsdagen - utbudet ser helfestligt ut! |
Jag gjorde en tömning nu mitt i natten. Brukar inte hända. Tömningar gör man ju på morgonen. Undra vad som är felet då?
|
Citat:
|
Citat:
|
Bra för sporttjänsten nu när NHL har börjat. Då kan man avsluta många kvällsrapporter med "om nattdraget vinner går vi plus" och sedan vara knäpptysta om det blir torsk.
|