Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   En lång hälsning från Laxdasen till alla. (https://www.sharps.se/forums/offtopic/18819-en-lang-haelsning-fran-laxdasen-till-alla/)

maddmax 2014-01-06 15:10

Citat:

Ursprungligen postat av riga (Inlägg 307090)
Nu är det nytt år. Jag tycker ni istället för eller som alternativ kan ge böter. Då kan man om man är populär få sharps så man kan köpa sej fri. Bjud in Laxdasen nu. Det tjänar alla på.

Jag tycker man borde göra det utanför Sharps också. Är man populär eller rik anser jag att man står över lagen. Justin Bieber borde få mörda folk. Eller ja, han måste betala böter förstås.

RobinD 2014-01-08 21:28

Och böter? I vadå? De värdefulla Sharp$ eller ska KP helt enkelt utfärda dagsböter helt på eget bevåg?

kusagwa 2014-01-09 01:21

Citat:

Ursprungligen postat av boored (Inlägg 304650)
Det rekordet håller nog KPbet eller AKBbet, de marknadsledande spelbolagen på sharps.se.

Spelbolag:popcorn: Snarare asiatiska spelsyndikat... Speciellt det dyra KPBet.

riga 2014-01-11 11:00

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 308149)
Och böter? I vadå? De värdefulla Sharp$ eller ska KP helt enkelt utfärda dagsböter helt på eget bevåg?

Sharpsböter

Flickepojken 2014-04-16 00:02

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 308149)

Jag dör, det är så enormt roligt. Böter i sharp$! :claps:

Flickepojken 2014-04-16 00:13

Ja man kan ju inte bli annat än nyfiken på vem denne Laxdasen är :)

elwiz 2014-07-06 00:48

Laxdasen är kul och intressant på det sättet att han ofta sticker ut hakan när han har feeling och skall levererar vinnare.
Men blir oftast så dryg att det är roligare att se målarfärg torka. Men han levererade nån vinnare ibland.

Helt klart så är det oftast helt egna ideer, istället för att kopiera och infoga alla spelsidornas tips. Det är en styrka, men dryghet kan ibland bli en övertygelse som fintar.

Kyodai 2014-07-06 08:09

Har inte så noga följt alla turer kring Laxdasens avstängning. Läste först nu hans långa brev med personliga reflektioner. "citat"

"Jag har ringt mitt jobb och sagt att jag är avstängd på min favoritsida på nätet. Jag sa att jag kanske inte orkar börja jobba i januari då detta tär på mitt psyke."

För mig känns det här väldigt beklämmande och dramatiskt att läsa. Att ett internetforum
kan bli till så stor del av hela ens liv. Till den grad att man ringer till sitt jobb och berättar
om eländet med avstängning. Att följden blivit tveksamheter om man ens orkar jobba
vidare.

Livet måste väl ändå kunna vara mycket större än virtuella kontakter (via signaturer) på ett spelforum! Missförstå mig inte - jag känner att Laxdasen har mått dåligt av det
inträffade - och visst kan man ha synpunkter på rättvisan i det hela. Men jag tycker
ändå hans ord stämmer till eftertanke.

Hur mycket låter vi själva forumet och spelandet betyda i våra egna liv?