Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Val - 2014 (https://www.sharps.se/forums/offtopic/20320-val-2014-a/)

Flickepojken 2014-05-04 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av SlimCharles (Inlägg 340116)
Inte ett enda inlägg efter partiledardebatten på svt 2? Är intresset inte större?:)

Kort kan man väl sammanfatta det med att Annie Lööf kan vara direkt pinsamt kass och att det är ett mysterium hur så många faktiskt vill se Löfen som statsminister.
Osäker och virrig framstår han på sin höjd som nån okänd kommunalpolitiker i en byhåla i Norrland.

Jag tyckte Annie hade stake i programmet. Hon och Fridolin var ju de som vågade ''attackera''. Sen kan man ju diskutera innehållet i hennes attack mot den andra sidan, men hon ställde de mot väggen med formuleringar som vanligt folk förstår, vilket man vinner på.

Jag har hjärtat åt vänster, men Löfven är ju smärtsam att titta på. Synd att sossarna måste använda sig utav en så karaktärlös människa, kommer förlora jätte många unga väljare pga honom (tror jag).

Fridolin segrade i denna debatt tycker jag.

semipro 2014-05-05 07:50

Citat:

Ursprungligen postat av Flickepojken (Inlägg 340121)
Jag tyckte Annie hade stake i programmet. Hon och Fridolin var ju de som vågade ''attackera''. Sen kan man ju diskutera innehållet i hennes attack mot den andra sidan, men hon ställde de mot väggen med formuleringar som vanligt folk förstår, vilket man vinner på.

Jag har hjärtat åt vänster, men Löfven är ju smärtsam att titta på. Synd att sossarna måste använda sig utav en så karaktärlös människa, kommer förlora jätte många unga väljare pga honom (tror jag).

Fridolin segrade i denna debatt tycker jag.

Tanken på att Sverige ska representeras internationellt av SL känns surrealistisk. Hur hamnade han ens där från början? Varför stannade han inte med kompisarna på Samhall?

Flickepojken 2014-05-05 08:00

Instämmer. Kommer bli blått en gång till mycket tack vare Löfven.

semipro 2014-05-05 08:36

Citat:

Ursprungligen postat av Flickepojken (Inlägg 340139)
Instämmer. Kommer bli blått en gång till mycket tack vare Löfven.

hehe Det känns mer sannolikt att Cc och Wagner inleder en karriär som strippare än att det blir en borgerlig valseger. :p

Flickepojken 2014-05-05 08:39

Citat:

Ursprungligen postat av semipro (Inlägg 340146)
hehe Det känns mer sannolikt att Cc och Wagner inleder en karriär som strippare än att det blir en borgerlig valseger. :p

Det Sharpar vi för! :cheers:

Cc 2014-05-05 10:13

Citat:

Ursprungligen postat av semipro (Inlägg 340146)
hehe Det känns mer sannolikt att Cc och Wagner inleder en karriär som strippare än att det blir en borgerlig valseger. :p

Tjaa, varför inte? Men nja, Wagge har iaf kropp för den saken. Skulle jag orma mig kring en strippstång så skulle nog folk tro att det var ett gigantiskt grillspett...

SlimCharles 2014-05-05 10:13

Citat:

Ursprungligen postat av Flickepojken (Inlägg 340121)
Jag tyckte Annie hade stake i programmet. Hon och Fridolin var ju de som vågade ''attackera''. Sen kan man ju diskutera innehållet i hennes attack mot den andra sidan, men hon ställde de mot väggen med formuleringar som vanligt folk förstår, vilket man vinner på.

Jag har hjärtat åt vänster, men Löfven är ju smärtsam att titta på. Synd att sossarna måste använda sig utav en så karaktärlös människa, kommer förlora jätte många unga väljare pga honom (tror jag).

Fridolin segrade i denna debatt tycker jag.



Jo,det har du en poäng i.Synd att hon har så låg lägstanivå bara..

semipro 2014-05-05 10:42

Citat:

Ursprungligen postat av Cc (Inlägg 340166)
Tjaa, varför inte? Men nja, Wagge har iaf kropp för den saken. Skulle jag orma mig kring en strippstång så skulle nog folk tro att det var ett gigantiskt grillspett...

Men det låter väl bara bra? Damerna går ju på sådana där tillställningar för att få se på kött! :thumbup:

Melvin 2014-05-05 10:44

Ser ingen anledning till att rösta överhuvudtaget då jag vägrar inbilla mig att jag gör en skillnad samt att jag inte tycker att något parti är speciellt vettigt. Blir nog att hänga tvätt eller något annat upphetsande på valdagen.

semipro 2014-05-05 10:57

Citat:

Ursprungligen postat av Flickepojken (Inlägg 340121)
Fridolin segrade i denna debatt tycker jag.

Även om jag inte är nåt fan av Fridolins åsikter håller jag med om att han är skicklig. Särskilt i jämförelse med språkrörskollegan Romson. :sad44:

hardballs 2014-05-05 12:14

Hur kan man påstå sig ha hjärtat åt vänster, och sedan säga, ska rösta blått igen? :idiot::idiot::hurt::lol:

Angående Fridolin, snubben var passionerad förut, typ 10 år sen. Nu är han bara en blek jämförelse av sitt gamla jag. Romson har karaktär, bättre än Fridolin.

Missade debatten, men dom är alltid ganska tråkiga. Blir aldrig något konkret, bara högavlönade svin som skyller på andra regeringar istället för att ta nåt jävla ansvar.

semipro 2014-05-05 12:57

Citat:

Ursprungligen postat av hardballs (Inlägg 340188)
Hur kan man påstå sig ha hjärtat åt vänster, och sedan säga, ska rösta blått igen? :idiot::idiot::hurt::lol:

Angående Fridolin, snubben var passionerad förut, typ 10 år sen. Nu är han bara en blek jämförelse av sitt gamla jag. Romson har karaktär, bättre än Fridolin.

Missade debatten, men dom är alltid ganska tråkiga. Blir aldrig något konkret, bara högavlönade svin som skyller på andra regeringar istället för att ta nåt jävla ansvar.

Vissa röstar inte bara med hjärtat, de använder hjärnan med.

Flickepojken 2014-05-05 13:04

Citat:

Ursprungligen postat av hardballs (Inlägg 340188)
Hur kan man påstå sig ha hjärtat åt vänster, och sedan säga, ska rösta blått igen? :idiot::idiot::hurt::lol:

Angående Fridolin, snubben var passionerad förut, typ 10 år sen. Nu är han bara en blek jämförelse av sitt gamla jag. Romson har karaktär, bättre än Fridolin.

Missade debatten, men dom är alltid ganska tråkiga. Blir aldrig något konkret, bara högavlönade svin som skyller på andra regeringar istället för att ta nåt jävla ansvar.

Om det är mig du syftar på så menar jag inte att jag skall rösta blått utan att folket troligtvis kommer rösta blått pga Löfven.

:cheers:

Wagner 2014-05-05 14:21

Citat:

Här kan vi blanda högt och lågt och allt där emellan.
Jag börjar ångra det jag skrev. :cry: :D

Men då det ändå läckt ut. Här är mitt senaste solonummer.

Cc 2014-05-06 10:48

http://i1.ytimg.com/vi/qV2vqK2WRas/hqdefault.jpg

:cheers:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved