![]() |
|
Citat:
..vad bilder kan röra upp känslor. |
Vi har svärföräldrarna här på middag och jag har precis smygit ut och rökt en feting. Efter min promenad träffade jag min "gamla" vän sjömannen. Om det är någon som kan göra mig soft är det han.
Mitt i samtalet fick jag ångest för hur jag betedde mig gällande min avreagering och det som följde. Så jag vill avreagera mig mot mig själv och be om ursäkt till de som tog illa upp. Jag har ett jävla humör och när laget i mitt hjärta inte gör det de ska blir jag väldigt arg och carried away. Jag stod upp för det jag tyckte var rätt, vilket var rätt, men jag betedde mig illa så jag avreagerar mig och ber om ursäkt till Andreas, Robin m.fl. Nu ska jag ut och äta efterrätt. Det är creme brulee :claps: peace |
Men Lyon ffs :idiot:
|
Allez lyon! :) de fick en vidrig straff och utvisning mot sig. Lyon var värda seger. Sen om du körde under eller bastiaspel. Så kan jag bara beklaga. Inget av det kändes på förhand aktuellt :what:
|
Medeltiden, kanske den tråkigaste epoken någonsin.
|
Citat:
|
Cardiff för helvete :gun_bandana:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Klart vi ska ha en övertidsfittning med sista som händer i matchen för Möenchengladbach :rant:
|
Näe men lite flyt nu tack, begär inte mer än så :ohmy:
|
En kombination av full och bakfull tillsammans med innebandymatch nu blir kul! Dessutom ska jag vara målvakt, Bollrädd är jag också!
|
Tack alla inblandade för att det blev en riktig runkdag, stort tack!!!
|
GÖR MÅL FÖR HELVETE!! PISS LULE DÖDAR MIN KÄRLEK TILL HOCKEY!! :rant:
|
WUÄH!
|
|
|