Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-18, 12:24   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Avreageringstråden


äh fyfan vilka äckliga svin nu när jag skulle ta ut pengar till mitt VISA kort från pokerstars bad dom mig fylla i allt detta, förut var de inga konstigheter. Eftersom jag bor hemma har jag inte räkning att visa upp hur gör man då? vad för transaktion ska dom SE allt vad jag gjort eller? blir så trött på sånt här djävulskap, vann pengar där för mina FPP där genom en turnering som jag gick med i. Kom 5a. Varför ska de vara så svårt att ta ut men inte sätta in?............................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................. har skickat tillbaka nån fråga till dom om hur man ska göra.

Citat:
Hej xxx, Tack för ditt mail. För att vi ska kunna behandla ditt uttag ber vi dig att skicka följandeformulär ifyllt och signerat, tillsammans med de dokument som också begärs. Så fort som vi får denna information kommer vi kunna fortsätta med ditt uttag.

Med vänliga hälsningar, xxx .PokerStars säkerhetsavdelning __________________________________________________ ___________________ POKERSTARS VERIFIERINGSFORMULÄR_____________________________ ________________________________________ 1. Vänligen fyll i nedanstående information: ______________________________________________Anv� �ndarnamn på PokerStars ______________________________________________Full ständigt namn ______________________________________________Post adress ______________________________________________Tele fonnummer ______________________________________________E-postadress ----------------------------------------------------------------------- 2. Jag bifogar följande information som stöd: a) En tydlig kopia på mitt pass, körkort eller liknande ID-kort med foto(fram- och baksida) b) En tydlig kopia på en av mina senaste räkningar (hushållsräkning såsomt.ex. telefon eller el) som visar namn, postadress och räkningens datum(räkningen får inte vara äldre än 3 månader) c) En tydlig kopia på fram- och baksida av följande kort: 4***********3570 NB: Vänligen dölj/svärta över siffrorna i mitten på framsidan av ditt kort,samt den tresiffriga CV2-koden på baksidan av kortet. Försäkra dig om attditt namn, kortets giltighetsdatum, samt övriga siffror är tydligt synliga.Kontrollera också att din namnteckning finns på baksidan av kortet. d) En tydlig kopia på mina senaste kontoutdrag för vart och ett av de ovanstående korten, som visar mitt namn, postadress, kreditkortsnummer och kontoutdragsdatum ----------------------------------------------------------------------- 3. Genom att skriva under och skicka in detta formulär med tillhörande dokumentation, verifierar och bekräftar jag följande: a) Ovanstående information är giltig och jag är innehavaren av dettaPokerStars-konto. b) Jag har godkänt alla transaktioner som är gjorda med mina kreditkort och/eller konton som är listade ovan som är initierade från mitt PokerStars-konto. c) Jag kommer att infria alla transaktioner gjorda med ovanstående kreditkort och/eller konton. ----------------------------------------------------------------------- ______________________________________________Unde rskrift ______________________________________________Datu m Vänligen scanna in detta formulär och de efterfrågade dokumenten och skicka dem till [email protected] eller faxa dem till: PokerStars Attn: (skriv ditt användarnamn)Fax: +44 1624 630899
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 14:51   #2
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fangtastic Visa inlägg
Eftersom jag bor hemma har jag inte räkning att visa upp hur gör man då?
Vem bor inte "hemma"?

Instämmer förresten, riktigt jävla jobbigt när dom ska hålla på så, varit med om samma sak..... Löjligt slöseri med tid
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 01:00   #3
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Du har inget mobilabonnemang eller kör du kontantkort?
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 01:13   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kontantkort. Har mailat dom men på ett eller annat sätt löser de sig nog. Ska ha mina pengar!
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 06:00   #5
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Mmm,det brukar inte vara några svårigheter att öppna ett konto.Det är skillnad när
degen skall plockas ut.:r ant:
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-21, 02:48   #6
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Underspel i hockeyn, 1 minut kvar. Killen i flyers GREPPAR pucken och slänger iväg den, habs får spela 5on3 och sätter den med 30 sekunder kvar....
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-21, 06:27   #7
 
Forshems avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götene
Inlägg: 187
Sharp$: 1564


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Underspel i hockeyn, 1 minut kvar. Killen i flyers GREPPAR pucken och slänger iväg den, habs får spela 5on3 och sätter den med 30 sekunder kvar....
Påminner mej om när lirade en sexling på hockey, satte 600kr ihop med chefen o hade vunnit 42tusen. Allt hade gått vägen och såg grymt bra ut, i sista matchen mellan brynäs o mora så ledde brynäs med ett mål när mora plockar ut målvakten, när mathias månsson lyckas sno pucken och åker in i moras zon och missar öppet mål från tekningscirkeln!! Mora slår en långpuck o smäller in om de nu va 2-2 eller 1-1 med 1 sekund kvar..
Forshem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-21, 10:23   #8
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Forshem Visa inlägg
Påminner mej om när lirade en sexling på hockey, satte 600kr ihop med chefen o hade vunnit 42tusen. Allt hade gått vägen och såg grymt bra ut, i sista matchen mellan brynäs o mora så ledde brynäs med ett mål när mora plockar ut målvakten, när mathias månsson lyckas sno pucken och åker in i moras zon och missar öppet mål från tekningscirkeln!! Mora slår en långpuck o smäller in om de nu va 2-2 eller 1-1 med 1 sekund kvar..
Inget ont om Månsson nu, han är kung.
Vilken legend han var i Karlskoga haha
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-21, 12:40   #9
 
Forshems avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götene
Inlägg: 187
Sharp$: 1564


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Inget ont om Månsson nu, han är kung.
Vilken legend han var i Karlskoga haha
Hatar den ursäkten till hockeyspelare så mycket som det bara går
Forshem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-26, 09:29   #10
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

KAN PINNY DROPPA WNBA LINORNA NU KANSKE????
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-26, 15:51   #11
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur fan lyckas man alltid att torska på spelen sista 5 min.Hela tiden,Han där uppe vill tydligen inte att man spelar. Nu skall jag prova att bara trycka på vilken jävla knapp som helst. Men detta gäller naturligtvis inte Bask-Baseb tipsen som fortfarande får mig att le lite
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-26, 17:12   #12
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

KÄMPA HAMMARBY!


Ska bli kul o se Bajen här i Eskilstuna nästa år, i södra ettan.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 10:40   #13
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Juden forsvinner ur mitt RSS feed. Skulle haft en mycket fin vecka om hans basketspel inte forstort for mig. Han maste tappat stinget.

Grrrrr.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 06:57   #14
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gnälltråd


Skulle man inte kunna ha en gnälltråd. Ö50 då blir man en sur gnällig fan. Fel på allt och alla
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 07:54   #15
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Skulle man inte kunna ha en gnälltråd. Ö50 då blir man en sur gnällig fan. Fel på allt och alla
gnälltråd/avreageringstråd, potatoe/potato, tomatoe/tomato

Trådar sammanslås \\MOD
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td