![]() |
|
Kul när 4/5 senaste förlustspelen i fotboll förlorats efter 85:e, hur svårt ska det vara att hålla tätt dom sista minuterna? :thumbdown:
|
Celtic ser ut att förstöra en annars bra kväll!:p
|
BENFICA :idiot:
Aldrig sett ett lag missa så mycket |
Note to self: Betta aldrig i slutskedet av cuper och dylikt igen.
|
Note to self: Kolla alltid om du redan lagt ett bet kvällen innan på fyllan, innan du gör det igen, nykter på morgonen. :drunk::idiot::lol:
|
Citat:
|
Citat:
|
...och där slutade den lilla framgång jag hade! Känns som man är tillbaka på ruta ett nu. :cry:
|
Jurassic sharks ladda EJ ner!
|
GAAAAH!! Trodde på Wizzards igår och var helt säker på att jag hade lagt ett rakt spel på dom så när man vaknade och såg resultatet så blev man glad. Men sen när man loggar in på bookien så ser man att man har lagt ett spel på wizzard 1st Q, den enda quatern som dom förlorar. EHEHEH FML!
|
För i helvete Bastia!!! Är det ens lagligt att spela fotboll på eran jävla åker?!?!
|
Jävla MÖG va illa bettingen ter sig för tillfället, upp & ner. Siken jävla tur att jorden går under i morgon, kanske dags för en all in :evilgrin39:
|
:gun_bandana: OKC, tröttaste jävla insatsen jag sett på en basketplan på länge
|
Less på ATG????
:gun_bandana: Lägg av ATG. :rant:
V75: Lö, Sö, och On. Är så jävla trött på att studera startlistorna till varje omgång. Tro fan att det kommer bli rullande jackpot till Sö och/eller/både On. Ärligt talat tror dem att dem är några j-a tomtar på ATG eller? Julfridssabotörer är vad dem är. Kommer att bojkotta V75 spelet i fortsättningen och enbart spela när det blir jackpot. V75 spelet är inget lördagsnöje längre. |
Marlies -1.5... 18:12, 20:00... GIVETVIS..
|
|
|