![]() |
|
Citat:
Skönt att man inte spelade på söndagen och onsdagen. |
Atlanta hawks, fyfan det blöder ur ögonen av att kolla på skiten stundtals :idiot:
|
Citat:
Pistons kan man dock :idiot:.. 76% skytte i 2Q vilket leder till 41 poäng mot ligans bästa lag Miami, har Pistons ens lyckats göra 30 i en Q tidigare i år!? Underläge med 15 efter 1Q är 6 poängsledning i HT... Pistons köp lotter hela gänget ffs!!! |
Citat:
Men just tennis och basket är en känslomässig bergodalbana för mig att följa live, så inte alltid jag kan behärska mig :whistling: |
Note to self LÄGG NER KORGBOLLEN FFS!
|
Sällan har jag skådat så förbannat dåligt jävla skytte som från Miami Heat ikväll. Fyfan dra åt helvete jävla skitlag :gun_bandana:
och varför i helvete fortsätter wayde försöka sig på dom där 3orna när han missar varenda gång?! |
Bara att summera senaste tiden med ett ord, RÖÖÖÖÖÖV!!!!
|
|
Än en gång, tv10s kommentatorer. Vet dom inte att dom är i sändning eller? Hur kan jag inte ha skaffat game pass ännu?
|
Citat:
Så ynkligt. :hurt: |
Man måste ju bara fortsätta älska dessa mål efter 59:e minuter spelade i hockey, slutar liksom inte att fittas :gun_bandana:
|
Avgå AIK fotboll, avgå elfsborg, avgå celtic, avgå bangura, avgå jens T och björn W:holms:
|
Citat:
|
Spelar ingen roll om dom köper in messi, dom där jävla innebandy töntarna kommer ändå inte lyckas i CL.
|
Kan å andra sidan tycka att 9millar för ett ett års lån( Om den infon stämmer, orkar egentilgen inte gräva i den här skiten) är alldeles för mkt för bangura. Han e bra men knappast för den pengen. Ändå jävligt tröttsamt att smuts ellos av alla lag får han.
|
|
|