![]() |
|
Citat:
|
Dagens långfinger går till MIF Rödhök som tycker att det är ok att tappa 2-5 de sista åtta minuterna mot äckelpäck-DIF.
Ett säsongslångfinger får de 5 spel (hittills) i NHL som har valt att fitta sig med mindre än 10 sekunder kvar av ordinarie tid. Inte ett enda har gått tvärtom. Riggad liga :rant: |
Champions League kan slänga sig i väggen. Jag säger bara 2 saker: COPA LIBERTADORES OCH RECOBA!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
|
jävla napoli
|
|
Men BRA Bournemouth! Lyckas skapa NADA på 17 hörnor. Avgå.
|
|
Sporting - Porto Ö 0.5 efter 60min, man lyckas pricka portos första 0-0 match sedan 19 augusti. Aldrig i hela mitt jävla liv har jag skådat så många sumpade lägen, det är något helt otroligt :gun_bandana::idiot:
|
Jag kan på fullaste allvar inte minnas senaste gången jag hade ett spel som gick in tack vare ett mål efter den 85e minuten, men sena mål i fel riktning håller på att bryta ned mitt psyke. Överspelen antingen sitter med god marginal eller missar med ett mål. Selektivt minne? Nej och pga den omfattande byråkratin på variansverket så är det omöjligt att få tag i rätt personer så att problemet kan åtgärdas.
Går ner i källaren för att valla skidorna och tänker att "mitt livespel på Valencia till 3x kan väl ändå inte falla nu i slutet det också" likförbannat ser jag på livescoreappen att det har blivit mål i matchen. |
Catania släpper 2-0 ledning till 2-2 och sumpar chanser utan dess like, helt jävla otroligt
|
:gun_bandana: Cüneyt Çakır
|
Detta var fan nog den sämsta domarinsatsen jag sett under dom tusentals matcher man sett, vete fan vad dom har för "regler" i det där kebablandet men rött kort var ju helt vansinnes!
|
|
|