![]() |
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
|
Preds-Kings mål 19.23 och 19.33 för att spräcka u4,5 och pusha u5.
Devils utan EN-mål för 1-3 correct score och -1.5 för jackpot på den matchen. Ack ack. |
Ber om ursäkt, måste använda den här tråden som anteckningsblock. Har bara notepad.
*Edit* Sådär, klar. |
Gå och dö fittdomare i Finland - Swiss...
|
Ska det vara för mkt begärt att få ett jävla mål i rätt riktning på stopptid? Kan ju inte vara 100-1 ratio på dem spelen ens.. jävla tattarbetting..
|
Citat:
|
Sååå lätt var det att vända matchen. Usa leder, spelar bra och har PP. Jag spelar på att dem vinner andra perioden, dem tar 3 värdelösa utvisningar direkt efteråt å Ryssland gör givetvis mål i bägge 5 mot 3 orna.. Det är motvind nu
|
Den här kuksugaren är igång igen :rolleyes:
http://img15.imageshack.us/img15/1068/ela7.jpg Nu vinner mina Raps idag tack vare hans bullshit calls men han är fortfarande en basketmördare :thumbdown: |
Icelandair.. Inte nog med att jag missade min presentation och en hel dag av konferensen p.g.a. förseningar med flyget, ni kunde inte ens skicka mitt bagage med mig! Strandad i London utan ens rena kalsonger. GRRRR! :rant:
|
Citat:
Visa att du är en riktig karl och vänd ut och in på kalsongerna:D:cheers::thumbup::hurt::popcorn::ful: |
Citat:
:cheers: |
|
|