![]() |
|
Citat:
|
Freball. :smoke: http://www.youtube.com/watch?v=1an9S...ature=youtu.be
|
OKC-MIL 6 poäng totalt efter 5:23. :omfg:
Världsmästerskap i att hålla i bollen och ta dåliga skott. |
AC MILAN............................................. ............................
:cry: :holms: :idiot: :no: :omfg: :popcorn: :sad44: :thumbdown: :whoco5: |
Citat:
|
Malkin ditt satans OTYG! :gun_bandana:
|
FUTAIFRGASDFJKASDFJ DSAKDASÖDFKJSAÖKDFJASDFJ
hade inne bomben idag med radinsats 4.. hade 1,2,3 på fbk och 0,1,2 på brynäs. står 2-0 fbk och oddset är 50k så 200k hade jag vunnit. sen gör brynäs 2-1 med 5 min kvar, oddset sjunker till 25k. Blir ju ändå 100k i vinst. Brynäs slår icing med 14 sek kvar, jag korkar upp flaskan hemma i tv-soffan och firar! Sen lyckas man på något sätt förlora tekningen och släppa till en halvchans, som pundaren PW styr in i egen kasse... 2-2 |
Skulle lägga ett livespel på barcelona -1.5 mot getafe på 420kr. Tryckte fel och råkade lägga 4420kr istället. Fy fan vad klantigt av mig!!!!! :idiot:
|
Det går väl att sälja av nu. :)
|
Jadå, löser det tack vare målet nu. Tur att det kom innan halvtid :hattenav:
|
Citat:
|
Fan att Napoli tappar in ett skitmål i sista minuten med en man mer! Hade satt min bong med 630 i odds och vunnit 45000 annars :gun_bandana::idiot::sad44:
|
Paf.. Vad i helvete. 13 dagar innan limitering, och då handlade inte om många spel heller. Usch. :rant:
|
Citat:
|
Källström till gunners. Va fan ska vi Gunners fans aldrig få sluta lida. Hade väntat mig en klassforward så vi kan hänga med i toppen men neeejjjjj då
FAAAANNNNNNNNN |
|
|