![]() |
|
Den där jävla Pinnacle alltså... Segast i hela världen både på Asian och Classic View..... :rant:
|
jävla arsenalskit
|
Carl Pettersson tappar 6 slag de sista 5 hålen. Hur fan är det möjligt din feta fan? :rant:
|
Alla domare som viftar med röda korten på helt fel tillfällen - dra åt helvete:gun_bandana:
Alla målvakter som hänger tvätt, har såpa i nävarna och leker alla ballan utanför straffområdet - dra åt helvete:gun_bandana: Alla fittningar sista minuterna - dra åt helvete:gun_bandana: Alla straffmissar - dra åt helvete:gun_bandana: Alla limiteringar - dra åt helvete:gun_bandana: |
Citat:
Atalanta - dra åt helvete :gun_bandana: |
Cerci din soppa - varför tar du straffen i 93e minuten!! efter att tidigare i matchen slagit 2 pissfrisparkar rakt i muren.
Dålig straff + att jag bommar 13 på eutipset + att du sköt bort din klubb från Europaspel nästa år. Bra gjort!!! Cerci - Torino |
Cerci:gun_bandana:
|
:rant:
TV4 - jävla skit(k)anal!!!!!!!!!!!!!!! jävla kuksugare som sitter och bestämmer över huvudet på oss konsumenter. här har man suttit och sett fram emot en trevlig eftermiddag i vanlig ordning. och sen flyttar dom sändningen till en betalkanal. ni får dra så jävla långt åt helvete det bara går... jävla fittslickare! fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :thumbdown: |
Liberaler som vill avveckla välfärden och totalt öppna gränserna. Värre än kommunister och nazister.
http://blog.bluecornerstore.co.uk/wp...05/Shut-up.gif |
Citat:
|
Nå voi vittu, domarinatserna överlag i detta VM sedan dom små marginalerna och sist och slutligen förbundskaptenens fair play insats :rant:
|
Vem fan går loss på mina flickor med en såg???? :sad44::sad44::sad44:
Japan pop group AKB48 cancels events after attack edit: Ojdå, tom svenska medier fick med det Japansk popgrupp anfölls av sågman Citat:
|
Citat:
Det kommer resultera i att dessa individer måste försörja sig på kriminalitet, åtminstone så länge arbetsmarknaden ser ut som den gör. |
|
Någon som såg Brasilien - Panama igår?
Hur kan man döma hands i straffområdet och ge rött kort men inte döma straff!!! Vilken domare. Rånade mig på Ö4,5 tack vare det. |
|
|