![]() |
Citat:
När det gäller Frankrike, så finns det en tumregel, oavsett sport, lag/spelare. Får man inte minst 10x i odds på favoriten så är det EV- Fick du 10x på PSG borta idag? Om inte så får du tyvärr skylla dig själv. |
FITTFITTFITTFITT Napoli. Slutar spela vid 2-0.. det går bra nu............................
|
Naturligtvis hoppar man på leafs tåget en match försent... canes har nog aldrig sett så pigga ut men dem vet väl vart mina pengar ligger förmodar jag.
|
Förstår inte hur man kan träffa in varenda jävla undantagsmatch, över 17 matcher av 18 så sitter jag på nummer 18. Vinst 10 av 11, jag har den 11e. 6 vinster i rad, jag tar 7e som är förlust emot ett jävla bottengäng. Bayern har väl 18 raka matcher emot ett skadedrabbat mainz å skapar ingenting. Omöjliga jävla betting.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kärlek med 90+7 liverpool mål.. naaaaaaaaaat |
Lazio tappar 2 målsledning . Varför är jag inte förvånad.. hur fan kan man gå så jävla dåligt så jävla länge jag förstår inte..
|
Mitt Marathonkonto är fan riggat, det växlar fan mellan att tio spel i rad sitter eller att tio spel förlorar. Jag som oftast har typ 70-90% av rullen i levande spel får stora likviditetsproblem eftersom att Pinnen inte tillåter fria och obegränsade uttag.
|
Boston +6 HT. Hur är det ens möjligt att få push där? Jävla bollkäbbel.
|
Citat:
|
Citat:
|
Gigantiskt maxbet över 5.5 i Sverige - Ryssland när Sverige drar keeper med 4min kvar. Fick trycka max fyra gånger på Marathon. Målet dömds bort, jag börjar fan gråta.
|
Det är ju ryssen som knuffar. KOSNÅIOGNSANIGASG JÄVLA HORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DESSUTOM EN MASSA JÄVLA MISSADE FITTSKOTTT NÄR BUREN VAR TOM JVÖADÅGNOSADNGÅOISANG¨Psdgmk
ps.gäpfmgi fngif |