Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Avreageringstråden (https://www.sharps.se/forums/offtopic/2647-avreageringstraden/)

Rejs 2010-09-20 00:28

Citat:

Ursprungligen postat av U-town (Inlägg 62902)
SD in i riksdagen :rant:!!!!!!!!!! HATA!!!!!!

Ja nu kan de klaga! Kanske ska börja ta debatten nu, som de borde tagit långt innan. De kan ju börja med att sitta i samma rum som dem (Tänker på Ohly som snackar om att bekämpa dem).

Tomtar...

laban1982 2010-09-20 10:16

vad ksa man säga om eagles.
tappar in två TD i slutet för att förstöra spreadet :(

mars 2010-09-20 10:51

U-town får en varning, tagga ner.

Blixth1958 2010-09-20 11:56

Vilken tur att man inte spelade på SAMPDORIA, För då hade jag tagit hammaren och missat spiken, Jävla skit och dyngsport, Syrianska gör en av sina sämsta natcher för året. Och vilken jävla losers tror ni spelade på de. SATANS JÄVLA FOTBOLL. Hade det funnits en smile i stolen eller galge hade de täckt hela fucking jävla sidan. Tack för ryggar:thumbup:

U-town 2010-09-20 12:16

Citat:

Ursprungligen postat av mars (Inlägg 62923)
U-town får en varning, tagga ner.

:whoco5:...........

Blixth1958 2010-09-20 20:06

FY FAN VAD DET GÅR BRA:lol::no:

RizZla 2010-09-20 20:38

En straffmiss till. Vad förvånad jag blir. Falcao denna gång.

Overkill 2010-09-20 21:06

Oddevold, vilka jävla lallare.

frages 2010-09-20 21:40

inte en jävel på sharps vet vad otur är :whistling:

I flera dagar åker jag på allt.. Det är vändningar i slutet och allt som kan tillhöra.

IDAG vänder sundsvall på övertid, för att på stopptid släppa in 3-3 :rant::idiot:

Senare så vänder deportivo till 2-1, för att sen släppa in 2-2 :rant::idiot:

Nantes till fint bortaodds tar ledning med 0-1 för att sen dra på sig rött och förlora med 2-1.. Där hade man tom DnB på nantes..


Precis ALLT går åt helvete.. Allt känns totalt hopplöst nu.

Och jag är tom sämre än holms.

Får väl slänga ut vad jag spelar så ni kan plussa ännu mera.

Ni som är födda till turungar.. Jag vet inte hur det känns att ett lag vänder till vinst. Däremot tvärtom

RizZla 2010-09-20 21:51

Citat:

Ursprungligen postat av frages (Inlägg 63028)
inte en jävel på sharps vet vad otur är :whistling:

I flera dagar åker jag på allt.. Det är vändningar i slutet och allt som kan tillhöra.

IDAG vänder sundsvall på övertid, för att på stopptid släppa in 3-3 :rant::idiot:

Senare så vänder deportivo till 2-1, för att sen släppa in 2-2 :rant::idiot:

Nantes till fint bortaodds tar ledning med 0-1 för att sen dra på sig rött och förlora med 2-1.. Där hade man tom DnB på nantes..


Precis ALLT går åt helvete.. Allt känns totalt hopplöst nu.

Och jag är tom sämre än holms.

Får väl slänga ut vad jag spelar så ni kan plussa ännu mera.

Ni som är födda till turungar.. Jag vet inte hur det känns att ett lag vänder till vinst. Däremot tvärtom

Guardados miss i slutet :rant:

frages 2010-09-20 22:02

Kollade inte ens på skiten.

Kan räkna upp hur många matcher som helst där oturen slår som en stenhård armbåge i fejset.

betting är för bögar

laban1982 2010-09-21 04:57

Alla dessa idioter till NFL lag som itne kan försvara en lednign i slutet.
Den sista bland alla dessa idioter är NO.

Blixth1958 2010-09-21 10:00

Citat:

Ursprungligen postat av frages (Inlägg 63032)
Kollade inte ens på skiten.

Kan räkna upp hur många matcher som helst där oturen slår som en stenhård armbåge i fejset.

betting är för bögar

INSTÄMMER I ALLT UTOM BÖGAR...:skamsen:

Blixth1958 2010-09-21 10:21

Enligt de senaste uppgifterna så måste Bajen punga ut med årslöner till den harige och Jesper på 800 000 om de kommer 4 eller uppåt VAD I HELVETE. Med andra ord trodde de inte från start på Allsvenskan. 4 är väl inget att hänga i granen direkt. Om det nu är lite stake i dessa så skänker de pengarna till föreningen. VI BLÖDER:rant: Då har de väl skrivit ett åt andra hållet med. Kommer vi bland de 8 sämsta så skall varje öre tillbaka. Vad fant har hänt med min Förening. JAG VET VAR DU BOR...

Munchies 2010-09-21 14:30

Citat:

Ursprungligen postat av frages (Inlägg 63032)
Kollade inte ens på skiten.

Kan räkna upp hur många matcher som helst där oturen slår som en stenhård armbåge i fejset.

betting är för bögar

Tur för dig att du inte kollade på skiten i La Coruna, då hade du varit ännu argare när du sett chanserna de missade i slutet.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved