![]() |
|
NO forlorade ju inte matchen?
|
Hur många målchanser kan man missa Napoli.....!!!!!!! :rant:
|
Asså... flyers 4-1 i tredje, det slutar 4-4
De gjorde nääääääääääästan mål i ot, pucken var ungefär en centimeter från mållinjen när klockan tickade ner på 0. De förlorade på straffar. FFFFFUUUUUUUUUUU |
Surebettar ut en bonus, och rakade betta pa en match som gar pa sondag (missade helt datumet), vilket resulterar i att mitt fightbetkonto för tillfället är helt jävla tomt, och kommer inte at banken pga fittiga engangskoder som ligger i Sverige.
KUKEN i horan |
JÄVLA KUKHUVUD SOM INTE KAN HÅLLA 2-1 I NÅGRA JÄVLA SEKUNDER TILL, JÄVLA SKIT, BLEV 2-2 VAD FAAAAN
:rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant::r ant::rant::rant::rant::rant::rant::rant: |
Erhoff concussion. FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIITLUDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRR
|
Citat:
|
Alltså jag är inte så förbannad men känner att jag borde vara det egentligen så drar ett token...
FIIIITKROSSMONGOHELVETEEEE!!!!!!! |
Så jävla FITTFÖRBANAND på sopan Luongo som har sugit i tre år, men kunde han inte sluta suga just ikväll och fixa en shutout. Tack vare att den jävla stjärtgossen släppte in ett mål med 5 sekunder kvar så gick linan över 17,5 för salamin i dagens NHL. Så jävla värdelöst. Om inte Caps ställt en jävla schweizerost i mål så hade den också kunnat gå in. G SGSDSDGSDGDG !
|
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
Det finns ju inte, spelar Canucks -1.5 vinner skotten med 31-11. * Leder med 2-0 i tredje perioden får då 1.50 i 5mot3 med ca. 5min kvar av matchen, gör inget mål. * Missar öppet mål med några cm. med 40sek kvar. * Får ut pucken ur zon med 15sek kvar. * Puck in igen, periodens första skott på mål av oilers och 2-1 med 5sek kvar. RIDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ� �ÅÅÅÅÅÅ. :idiot: |
Citat:
|
Citat:
Har förståelse för din/er frustration dock! |
Följde tipsen här på forumet och gick in tungt på Roda borta mot Venlo....
Gick och gjorde käk & kom tillbaka och ser att de leder med 3-0 och 20 minuter kvar... Hurra...! Sen ser jag att jag HAR TRYCKT FEL OCH LIRAT PÅ VENLO ISTÄLLET :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: jävla helvete.....!!!!!!!!!!!!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: |
Den e tung :gun_bandana:
|
DET VAR MIG EN JÄVLA VEK FOUL SOM GALLINARI FICK MED SIG!
HEMMADOMARE SÅ DET STINKER OM DET! FY FAN SÅ JÄVLA USLA FANSKAP DET FINNS!!! :rant: :rant: |
|
|