![]() |
|
Citat:
:gun_bandana::idiot::rant |
Fan fan fan ...... Hur svårt är det att få ut den där jävla bonusen, vinner ju på Betsafe varenda jävla gång. Har ju snart hela kassan där . Det är nog bara för att jag klickade på erbjundandet från R&k, det går troll i allt han gör :gun_bandana::holms:
|
OKÅASSÅÅ BONUS ÖÄR INGRE DVPRT DET ÖÄ DIOM ATT PLOICK AÄOPPK,EN SOM END ANSS
|
Citat:
|
BARA massa jävla röda resultat, blir vansinnig. ngn som har telenummer till svenskaspels stödgrupp???????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????
|
Citat:
Samma jävla problem, blir inte av med pengarna på den jävla horsiten Tipico, vinner bara där. |
Citat:
Så sitter man säkert. För dom har ju inte haft ett rätt på denna sidan året :p |
124 cm snö :sad44:
|
Citat:
jaja, ge dig ut på skootern istället, sluta klaga ;) |
Bettingen gick väl helt ok idag men när man kört lite livepoker med grabbarna och blir brutalt sönderknullad av en två outare på rivern fyra heads up i rad jag då fan blir man less....mot samma person också :sad44:
Och ja Espanyol kvitterade i 90+ också som plåster på såren! |
Fyfan vad det går dåligt nu.. Nu får det FAN vända detta är inte roligt längre.. Samma sak i början på dec.. VARFÖR???????????????????????:sad44:
|
inte ett jävla spel sitter:gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana:
:rant::rant::rant:.............................. :idiot::idiot::idiot::idiot: |
Det verkar som att jag inte är den enda som har inlett året med svikande resultat... :sad:
|
...och självfallet kvitterar Diego Castro i 90e matchminuten för S. Gijon borta mot R. Santander. Såå lamt.
|
FÖRBANNADE LUDERDOMARE SKA FÖRSTÖRA DAGEN FÖR EN!!!!!!!! Först en skitstraff för united å sen dömer domarn bort ett solklart regelrätt mål för Carolina för årets billigaste utvisning å dem vänder å gör 3-3 på ett skitskott! HELVEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEE
|
|
|