Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Avreageringstråden (https://www.sharps.se/forums/offtopic/2647-avreageringstraden/)

Boden 2011-01-04 09:50

Citat:

Ryssarna hånade det svenska laget efter slutsignalen. Backen Patrik Nemeth blev rejält förbannad och ville åka över mot det ryska laget.
– Ryssarna står och hånar svenskarna och pekar finger. Det är riktigt dåligt att de inte kan vinna på ett bra sätt, säger experten Niklas Wikegård i SVT.
– Jag kan inte berömma dem efter vad jag ser på isen just nu. Det får mig bara att må illa.
Först ska dom avgöra efter straffar så man blir förbannad, sen ska dom håna svenskarna också. Är nog stort "hån" att slå ut oss.

:gun_bandana::idiot::rant

muraren 2011-01-04 21:56

Fan fan fan ...... Hur svårt är det att få ut den där jävla bonusen, vinner ju på Betsafe varenda jävla gång. Har ju snart hela kassan där . Det är nog bara för att jag klickade på erbjundandet från R&k, det går troll i allt han gör :gun_bandana::holms:

Lemasive 2011-01-04 22:02

OKÅASSÅÅ BONUS ÖÄR INGRE DVPRT DET ÖÄ DIOM ATT PLOICK AÄOPPK,EN SOM END ANSS

Overkill 2011-01-05 00:26

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 93891)
OKÅASSÅÅ BONUS ÖÄR INGRE DVPRT DET ÖÄ DIOM ATT PLOICK AÄOPPK,EN SOM END ANSS

Fler flaskor rött, ser jag. :lol:

Wej 2011-01-06 18:32

BARA massa jävla röda resultat, blir vansinnig. ngn som har telenummer till svenskaspels stödgrupp???????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????

Moffegrev 2011-01-06 18:57

Citat:

Ursprungligen postat av muraren (Inlägg 93889)
Fan fan fan ...... Hur svårt är det att få ut den där jävla bonusen, vinner ju på Betsafe varenda jävla gång. Har ju snart hela kassan där . Det är nog bara för att jag klickade på erbjundandet från R&k, det går troll i allt han gör :gun_bandana::holms:

Samma jävla problem, blir inte av med pengarna på den jävla horsiten Tipico, vinner bara där.

muraren 2011-01-06 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av Moffegrev (Inlägg 94622)
Samma jävla problem, blir inte av med pengarna på den jävla horsiten Tipico, vinner bara där.

Tips. Spela på sånna matcher som capperserna i Service Play rekommenderar.
Så sitter man säkert. För dom har ju inte haft ett rätt på denna sidan året :p

iCash 2011-01-06 20:25

124 cm snö :sad44:

Wej 2011-01-06 23:48

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 94645)
124 cm snö :sad44:

jaja, ge dig ut på skootern istället, sluta klaga ;)

Pacman 2011-01-06 23:56

Bettingen gick väl helt ok idag men när man kört lite livepoker med grabbarna och blir brutalt sönderknullad av en två outare på rivern fyra heads up i rad jag då fan blir man less....mot samma person också :sad44:
Och ja Espanyol kvitterade i 90+ också som plåster på såren!

Pohjan 2011-01-08 09:20

Fyfan vad det går dåligt nu.. Nu får det FAN vända detta är inte roligt längre.. Samma sak i början på dec.. VARFÖR???????????????????????:sad44:

Overcome 2011-01-08 22:49

inte ett jävla spel sitter:gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana:
:rant::rant::rant:.............................. :idiot::idiot::idiot::idiot:

Majo 2011-01-08 22:51

Det verkar som att jag inte är den enda som har inlett året med svikande resultat... :sad:

Soap 2011-01-09 21:32

...och självfallet kvitterar Diego Castro i 90e matchminuten för S. Gijon borta mot R. Santander. Såå lamt.

tompa87 2011-01-09 22:00

FÖRBANNADE LUDERDOMARE SKA FÖRSTÖRA DAGEN FÖR EN!!!!!!!! Först en skitstraff för united å sen dömer domarn bort ett solklart regelrätt mål för Carolina för årets billigaste utvisning å dem vänder å gör 3-3 på ett skitskott! HELVEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEE