![]() |
|
Citat:
Har själv fört över några pengar från bertil.com till neteller, var de enda alternativet (fanns ej MB) som var tillgängligt. Har inte sett till dom ännu och detta gjordes i fredag/lördag nån gång. Jämmer o elände:gun_bandana: |
:gun_bandana::idiot::rant: Torres!
:rant: Chelsea! |
FUNKA DÅ **** ***** ****** ************ ******* sida
|
Jaha ja. Använder fem sidor aktivt för betting, på en av dom är kontot i USD, resten i SEK. Glömmer/missar totalt detta givetvis och sätter X USD istället för samma siffra i SEK :evilgrin39:
Då hejjar vi extra mycket på Detroit inatt. :hattenav: |
2-0 och 2-0 60 minuter spelade. Lyckliga slut finns inte i bettingens værld. :idiot:
|
:gun_bandana: Lille
:gun_bandana: Basel |
Citat:
|
Citat:
Är själv dock glad över att Detroit vann :hattenav:. |
Santiago Wanderers v Palestino ö2.5 spelat i en dubbel o naturligtvis så bränner santiago straff i den 85e vid ställningen 1-1 ,,,,:rant:
|
http://sv.wikipedia.org/wiki/Murphys_lag har skrattat mig i örat i 14 dagar mens Peter Jörback sjöng Guldet blev till sand ideligen ideligen
|
:gun_bandana: VALENCIA jävla skitlag....!?!?!?!??!?!??!?!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gijon ska ni ju bara dänga för helvete |
Citat:
|
Har torskat typ de 10 senaste mma-betsen jag har lagt.
Dåligt rekade och spelat mycket på "fiktiva värden" istället för att gå på den känslan jag vanligtvis har, samt spelat på skitspel för spelandets skull. Vänder det inte snart är det fan dags att avgå, eller lägga ut mina rekar som fadeningar på mig själv. |
Och där har helvetes-jävla-helvete-Boyd ordnat en snygg 1-8 på de senaste nio spelen och tömt mitt konto hos Pinnacle. Lovely.
Nu orkar jag inte rygga folk mer. Jinx på alla man börjar följa diiirekt. Vet att man vinner i längden men jag pallar fan inte. Hellre backa/plussa lite på egen hand än att torska big time på grund av nån annan. |
Roma +0 säger väl det mesta :sad44:
|
|
|