Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Avreageringstråden (https://www.sharps.se/forums/offtopic/2647-avreageringstraden/)

Vlad 2011-08-16 01:34

http://img803.imageshack.us/img803/9523/fitta.png

Var en så jävla snål match och Ja jag är hopplös som aldrig vänjer mig och Nej jag unnar inte dem som av någon anledning spelat över.

Riktig horsäsong i Sydamerika :idiot:

perry 2011-08-16 21:16

Placerade ett spel på att Udinese skulle komma först till 7 hörnor vid ställningen 4-2 till Arsenal. Satte 1U till 13ggr pengarna. Spelet laddade, laddade, laddade och till slut får ju självklart Udinese hörna och spelet bryts. Vem kom först till 7 hörnor tror ni? :hurt:

Spelade som tur var samma spel senare men annat odds och andra förutsättningar men fan vad äckligt att gå miste om 12U sådär!

linfre 2011-08-16 21:48

Citat:

Ursprungligen postat av perry (Inlägg 135234)
Placerade ett spel på att Udinese skulle komma först till 7 hörnor vid ställningen 4-2 till Arsenal. Satte 1U till 13ggr pengarna. Spelet laddade, laddade, laddade och till slut får ju självklart Udinese hörna och spelet bryts. Vem kom först till 7 hörnor tror ni? :hurt:

Spelade som tur var samma spel senare men annat odds och andra förutsättningar men fan vad äckligt att gå miste om 12U sådär!

Gjorde nästan samma sak. Skulle lägga 500 på West Ham live till 2.15 och precis när jag tryckt och Betfair räknar ner så avbryts det och West Ham sätter 0-1! Fan vad lack man blir när dom också vinner matchen :idiot:

henke111 2011-08-17 04:03

:gun_bandana: CUBS :rant:

henke 2011-08-17 09:18

BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD. Hade spel på Phillies ML och RL och även en parley med phillies och tigers... Phillies leder med 2-1 men i 9 inning släpper ROY HALLADAY 2 runs så att phillies förlorar!!!!!!!!!!!!!!! Hade kunnat leva med att förlora mitt rl spel. men nu förlorade jag alla 3 spelen bara för det... o vad i helvete sysslar phillies offensiv med?? o varför i helvete byter inte phillies manager ut halladay och tar in en closer när han har släppt ut 2 st på baserna... GAHHHHHHHHH

RobinD 2011-08-19 09:04

FOWINGFÅONWRÅÄOCVNDSAfälewnfgäådnvfälNFÄLS AKNMFÄLSDANFMVÄd ä.ls d'ASDMN'LPAQJFÅONBLSAMDX'SAJFD¨PehöpsDNMC'Ap

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!



::rant:rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant::r ant::rant::rant:

::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_banda na::gun_bandana:gun_bandana:

RobinD = :hurt:

Så känns det mesta just nu, jobb + betting.. fuck it

Persa 2011-08-19 12:33

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 135683)
FOWINGFÅONWRÅÄOCVNDSAfälewnfgäådnvfälNFÄLS AKNMFÄLSDANFMVÄd ä.ls d'ASDMN'LPAQJFÅONBLSAMDX'SAJFD¨PehöpsDNMC'Ap

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!



::rant:rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant::r ant::rant::rant:

::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_banda na::gun_bandana:gun_bandana:

RobinD = :hurt:

Så känns det mesta just nu, jobb + betting.. fuck it

Kanske dags att fade:a dina egna beslut eller ta en liten paus?

Vlad 2011-08-19 15:54

Sällan fittningarna kommer så snyggt paketerade så nästan så han kan ha den men bara nästan :gun_bandana:

http://www.youtube.com/watch?v=kH0qv9ss01M

kicken 2011-08-19 22:31

Jävla Federer och Nadal!!!!

JSQ 2011-08-20 00:19

Citat:

Hej Jitte det verkar som att du inte har skrivit något i forumet på över en vecka, varför inte ta dig en minut och bidra med något.
Ställ en fråga, svara på andras, dela med dig av någon rek, tacka personerna för de rekarna du har ryggat eller bara delta i någon diskussion på forumet?
FUUUUUUUUUUUUUU :rant:

Vlad 2011-08-20 18:09

Lackade ur och körde alla mina leans i Sydamerika (min version av tiltande) och jag vet att det kommer gå helt åt helvete,Fuuuuuuuck! :idiot:

PS: Fadea gärna,jag kan garantera straffar och röda kort till er fördel. Säkrare pengar än att lira emot Sportjänsten FFS!

toloiten 2011-08-20 22:45

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 136035)
Lackade ur och körde alla mina leans i Sydamerika (min version av tiltande) och jag vet att det kommer gå helt åt helvete,Fuuuuuuuck! :idiot:

PS: Fadea gärna,jag kan garantera straffar och röda kort till er fördel. Säkrare pengar än att lira emot Sportjänsten FFS!


kul o läsa detta efter att ha ryggat samtliga dina lir idag :sad44:

JSQ 2011-08-20 23:58

Top 7, Brewers - Mets 7-1
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..........

Top 9, Brewers - Mets 7-9

Vlad 2011-08-21 01:10

Citat:

Ursprungligen postat av toloiten (Inlägg 136062)
kul o läsa detta efter att ha ryggat samtliga dina lir idag :sad44:

Fick en hemsk känsla när jag placerade Sydamerikaspelen då allt fittat sig på slutet så bitchade i förtid. Bara att beklaga att du ryggat i en downswing men alla spelen på min shortlist var byggda på info som vanligt och förväntat EV+ så inte så att jag plötsligt tycker det är kul att bränna mina egna och ev andras pengar. Ville inte välja bort spel och riskera att välja fel så spelade allt när det smartaste hade varit att inte spela alls och göra något annat :idiot:

-0.75u totalt så har haft klart värre dagar men dags att ta en paus innan avreageringstråden inte räcker till och jag börjar gnälla hemma också :whoco5:

Qirren 2011-08-21 02:52

White Sox runner på 3rd med 1 out som de behöver peta in för att min 50-oddsare ska sitta (Twins RRL, Astros RRL, White Sox RRL). Men ne, en popup är tydligen roligare... Och Dunn mot en leftie efteråt behöver vi inte ens prata om.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved