Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Avreageringstråden (https://www.sharps.se/forums/offtopic/2647-avreageringstraden/)

sox 2011-12-02 08:44

Fan ta sig kuk Nhl¡!!!!!!!!!
Efter 3-0 o 4u plus natten innan trodde jag du äntligwn skulle släppa till
Vad händer inatt då, jo noll jävla sex!
Behöver bara flattbetta 18-0 next 18 för att nå plus minus noll, dööööööööö!!!!!!!!!¡¡!!!!!

doob 2011-12-02 20:50

DRA ÅT HELVETE JÄVLA BÖNDER!!!! HATAR VÄNERSBORG BANDY!!!! JÄVLA MONGOLIDA HILLBILLIES!!!!!

Vlad 2011-12-03 20:55

Precis när man tror att det äntligen är dags för lite positiv varians kommer den här skiten igen och nu fittar alla spel sönder sig

Groningen 3 - 3 Nijmegen FT

1-0 Texeira D 28'
1-1 Ibrahim A 30'
2-1 Texeira D 56'
2-2 Platje M 83'
3-2 Texeira D 85'
3-3 Platje M 90+3'

Sug kuk Groningen :gun_bandana:

eddieh 2011-12-03 22:05

Äckliga idioter i college-footballen. :gun_bandana:

Tack och lov att guldgruvan NBA är på gång igen. :rolleyes:

Galeocerdo cuvier 2011-12-03 23:47

Citat:

Ursprungligen postat av AdamSmith (Inlägg 152969)
NHL är ju ruttet på det sättet att det är rätt svårt. De är så pass skickliga att det egentligen inte går att 'räkna ut' speciellt mycket på ett papper tidigare. Tror hemligheten ligger i vad man har för system på betsen och betstorleken. Din svacka ex. är rätt stor men jag har haft en nu på senaste som säkert kommer fortsätta.

1. Pröva skippa Ö/U spelen. Det är ju rent lotteri egentligen, svårt att se hur tidigare möten egentligen är någon tumstock för hur många mål det kommer bli
2. Läs på om 2-6 systemet eller kör någon Martin Gale-variant på ett medellag ex. Phoenix eller San Jose, som inte är benägna att torska 7-8-9 matcher i rad

Tycker faktiskt om Ö/U-spelen, spelar oftast inte på U-spel då jag inte gillar de av någon anledning men gillar Ö-spelen. Har bättre facit på Ö/U än vanliga ML-spel, har väl spelat 23 stycken Ö/U på mina senaste 2 sheets och kommer inte ihåg exakt men tror att resultatet är ungefär 17 vinster, 6 förluster.
Så det har ju gått bra hittills, provar tre överspel ikväll igen, får se hur det går :)

Ö 5.5 Bruins - Leafs
Ö 5.5 Caps - Sens
Ö 5.5 Stars - Isles

Donald 2011-12-04 18:24

Blir så jävla arg på Bendtner varje gång jag ser honom. Dansken hade kunnat sett till att Sunderland haft en 3-0 ledning nu om han inte spelat så jävla lojt.

EDIT: Och bättre blir det, ännu ett mål på en handssituation och ännu en inkompetent linjeman som ska vinka sönder sin flagga :whoco5:

RobinD 2011-12-04 19:43

Själva fan att alla lag ska fittas sent, hellre 1-0 i röven efter 3 min än det som Malaga och Osasuna pysslat med idag! Slyntyg!

Vlad 2011-12-04 22:55

Raped by ridiculous red cards all weekend. Some refs really need a hard bitchslap :sleep:

Soap 2011-12-05 02:38

felpost

AndreasB1897 2011-12-05 20:10

Damlandslagets insats ikväll är bland det sämsta jävla skit jag sett några människor utöva på en handbollsplan!! Fyfan vad dåliga man är!! Man möter ett Elfenbenskusten som har sina stjärnor i Frankrikes 3:e (!!!!!!) liga, medans vi har spelare som spelar i den absoluta handbolls eliten.. Linnea Torstensson är så JÄVLA dålig, tafatt, kantig och inte minst så JÄVLA FUL!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anna-Maria Johansson kan också stämma in i den beskrivningen. Och inte fan försöker man förändra någonting när man ligger under mot detta SOP GÄNG. Man möter alltså ett gäng halvfeta (vissa jävligt feta) motståndare som inte ens kan klara av att slå 5 pass i rad utan ett teknisktfel eller ens klara en vanlig jävla stegesättning, det lär man sig som 7 åring.

AVGÅ HOR SVERIGE!!! :gun_bandana:

tompa87 2011-12-05 22:26

fyfan vilka pinsamma domare det är i fulham liverpool.. Kevin Friend, född å uppväxt på Craven? finns fan inte att man tar så fel beslut i så många klara situationer.. Å LINJEDOMARN! VAD HÄNDER?? skärpning FA! Dempsey skallar Bellamy upprepade gånger och han ger bägge gult.. USELT!

HAHAHHAA DIN JÄVLA NOLLA.. Hangeland hänger ÖVER Suarez å sen ramlar han helt oprovocerat och Fulham får frispark.. vilket jävla skämt han är Friend.

RobinD 2011-12-05 22:30

MEN VAD GÖR DU FRIEND!?!?!?!!? DET ÄR PÅ BOLLEN DIN JÄVLA IDIOT!

tompa87 2011-12-05 22:31

MENH HAHAHDAHFDHAHAH VCA?a!"!??!!?!?!?!RÖTT KORT!??!!??! NU FÅR DET FAN RÄCKA BVILKEN JÄVLA DÅRREEEEEgrfds FJAFAjfdAjfasölkfna HERREGUD
HAH DET VAR JU FÖR FAN DET SÄSMTA JAG SETT ffan det finns för fan inte FAAAAAAAAAAAAN VA DÅLIG! PINSAMMA JÄVLA SOPA!

RobinD 2011-12-05 22:32

Helt allvarligt!

Adam fälld innanför och vi får frispark
Bellamy gult när han blir skallad av Dempsey
Suarez frisparkar emot när han blir stängd och fasthållen

OCH NU ETT RÖTT NÄR SPEARING SKJUTER BORT BOLLEN EN SEKUND INNAN DEMBELE TAR SIG IN I SITUATIONEN SENT.

Finns fan inte.

tompa87 2011-12-05 22:32

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 153894)
MEN VAD GÖR DU FRIEND!?!?!?!!? DET ÄR PÅ BOLLEN DIN JÄVLA IDIOT!

INTE ENS NÄRA ETT RÖTT KORT FÖR FAN MEN DEMPSEY FÅR SPRINGA Å SKALLA BELLAMY UPPREPADE GÅNGER UTAN MER ÄN GULT!!!!!!!!!

VILKEN JÄVLA SOPA!