![]() |
|
Citat:
|
1 steg framåt 1 tillbaka, alltid. Varför kan det aldrig vara två bra dagar i rad.:idiot:
|
Jag älskar verkligen mina underspel.
3 avslut på mål efter 35 spelade minuter har givetvis resulterat i 3 mål. AVGÅ! |
Rånad på 2 units istället för +3 units. Zäta får ingen ass på Sveriges andra-mål av någon anledning samt att Sveriges sjätte mål styrdes in av dansk back istället för Zäta. 1+2 blir 0+1 istället. Lyckat!
|
Citat:
ironi. |
Citat:
|
Fuck tv4-group som fråntar oss tittare Europa League finalen och sänder den istället i nån jävla ny betalkanal!!!!!!!!!!!!!!!
:gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: |
Citat:
|
Citat:
|
Inget ont om Road Wars om jag får be. :no:
Hon är väl för söt. http://www.clicksmilies.com/s1106/li...smiley-024.gif http://www.road-wars.co.uk/images/Rosie011.jpg |
AVGÅ USA!
|
AVGÅ TRE KRONOR!!! Ett mål per period sista två! 18 minuter att få in EN YNKA PUCK TILL!! :rant:
Evenemang Insats Odds Resultat Utbetalning Real Betis - FC Barcelona Över/Under Totalt antal mål 2.5 Ditt spel: Över 2.5 ' 1,30 2012-05-12 ' Schweiz - Frankrike Över/Under Totalt antal mål 4.5 Ditt spel: Över 4.5 ' 1,42 2-4 ' Borussia Dortmund - Bayern München (0-1) 3-vägs HCP Ordinarie tid Ditt spel: 1 (0-1) ' 5,15 5-2 ' Sävehof IK (d) - HF Lugi (d) (0-1) 3-vägs HCP Full tid Ditt spel: 1 (0-1) ' 1,46 27-14 ' Italien - Sverige Handicap Ordinarie tid Ditt spel: Sverige -4.5 ' 1,62 0-4 ' SGP 2012 - Tjeckien GP (Prag) Gollob, T - Hampel, J Head to Head Flest poäng Ditt spel: Gollob, T ' 1,90 Gollob, T ' Ditt spel: sexling 100,00 kr 42,72 4 / 6 0,00 |
Hyckleriet från Unibet när man precis blivit limiterad och fem minuter senare hör Unibetreklamen på TVn, "Unibet - Av spelare, för spelare"
:claps: |
Maj månad vänligen AVGÅ!
Inte ens självfadning funkar :idiot: |
Så var det återigen dags för en liten djävla obskyr skitklubb att ta den italienska kvalplatsen till champions league. Lär väl sluta som vanligt med fiasko i höst så serie A halkar ännu längre ner på europarankingen. Snart passerade av både Frankrike & Holland. Fy fan...
|
|
|