![]() |
|
Agreed RobinD! Är så jävla tiltad i huvudet av Sverigematchen! Cashade 8 inköp på cashgame igår men Sveriges förlust väger ändå tyngre. EM halvdog igår :(
|
Fan Italienare och deras blockningar av bettingsiter, blev ju onödigt komplext att lägga sina bets nu! Dock så går det ju trots allt :)
|
Någon som kan avreagera sig är David Nalbandian i Tennis. Såg precis ATP-finalen på Queens Club där Nallen sparkade till ett reklamplakat rakt in i benet på en linjedomare. Linjedomaren började blöda rejält och fick halta ut från arenan. Jag hade spel på Nallen på betfair, djävla idiot-Nalle! Han diskas och mitt spel går förlorat. Bland det skummaste jag sett i en tennismatch.
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=YQ2ssjDKWvk |
HELVETE VAD DÅLIGT DET GÅR ATT TIPPA NU! FYFAN FÖR MIG!
|
Jag har testat en grej nu över drygt 400 spel, resultatet såhär långt är en ROI på 99,98%, en vinstandel på 50,86% och ett unitnetto på -0,17! :lol:
|
Citat:
|
Det börjar bli dags att se över sin karma nu alltså.
Blir att knapra magnesiumtabletter ett tag så jag inte har sönder saker :rant: |
Citat:
Men avreageringstråden låg närmast till hands när jag ville skriva. Det närmaste en "skitsnackstråd" jag kunde hitta. :rolleyes: |
Gomez som nyvald lagkapten och Podolski invald i elvan.. Joggi din gamla rövapa.
|
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddafacka bet365 bugg bugg överbelastningsskittttttt
|
Hata betalTV-kanaler och hela kapitalistmediaskiten
Då blir det att betala för att se Wimbledon i år, inget på Eurosport, inget på Bet365. Fan vad jag hatar när man måste köpa ett värdelöst sportpaket av canal + för att se något som borde vara var mans upplevelse, Wimbledon är magiskt och bör för alltid vara gratis för alla. :gun_bandana:
|
JÄVLA LEDERHOSEN MADDAFUCKERS! :rant:
|
Stressar man hem för att se fotbollen Djurgården-Göteborg på canal + sport 1 (står i alla tablåer och på deras hemsida) och så visar de samma dammatch i tennis på två kanaler. Canal plus kan dra åt h-e, borde ge en gratismånad med sån vilseledande info, bättre att skriva rätt från början och inte lura sina kunder. Hela jävla kvällen förstörd.
|
Nu är det igång 30 min försenat. Kokar, inte bra för blodtrycket.
|
Malmö FF
|
|
|