Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   White trash rasist (https://www.sharps.se/forums/offtopic/27431-white-trash-rasist/)

asgaya3141 2016-10-08 18:15

White trash rasist
 
Här kan vi lägga in rasistiska åsikter

Migge 2016-10-08 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 507996)
Här kan vi lägga in rasistiska åsikter

Nope, det kan man inte alls...Sharp$ regel: 2.06. Grova personangrepp, trakasserier och hot är förbjudet

Grova personangrepp riktade mot andra användare är förbjudet, liksom trakasserier, hot eller förtäckta hot. Detta gäller både i inlägg och PM och kan leda till avstängning. Att använda signatur eller avatar för att angripa en användare betraktas som trakasserier.

Att använda nedsättande uttryck i debatten framställer möjligen skribenten som en sämre debattör, men är tillåtet. Upprepade personangrepp som inte räknas till grova kan tillsammans resultera i en tillsägelse eller varning.
Att hota eller medvetet misskreditera en grupp personer med anspelning på etnicitet, religion eller sexuell läggning är förbjudet. Detta inkluderar även utnyttjande utav slagord.

Källa: https://www.sharps.se/forums/cmps_index.php?pageid=rules

Lazlo 2016-10-08 18:33

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 507996)
Här kan vi lägga in rasistiska åsikter

Gå tillbaka och lägg dig under stenen du kom ifrån! :whoco5:

Alanya 2016-10-08 18:45

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 507996)
Här kan vi lägga in rasistiska åsikter

Har faktiskt tidigare tyckt att du är en av rätt få härinne som bidragit med vettiga åsikter! Syftar då på travrelaterade tips/analyser/åsikter, men detta var ett lågvattenmärke att ens överväga starta en dylik tråd Asgaya!

Hoppas det var någon form av ironi på jaa gud vet vad eller ett oigenomtänkt korkat "fylleinlägg"!?... SKÄRPNING!!!

messijah 2016-10-08 20:12

https://www.sharps.se/forums/offtopic...geringstraden/

Där kan du avreagera dig, typ. Men du får gärna vara tyst också :)

asgaya3141 2016-10-08 20:17

Jag tyckte att det var mycket rasistsnack på fel forum. Mina barn 2 st är halv syrianer, jag
är svensk och pratar flytande svenska engelska grekiska syrianska. Förstår lite arabiska och turkiska. Älskar kurdisk musik sivan perwer. Ne ap jul jur sen Alanja. Ni kanske missförstod mig där ute. Habbibi till er alla

messijah 2016-10-08 20:31

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 508033)
Jag tyckte att det var mycket rasistsnack på fel forum. Mina barn 2 st är halv syrianer, jag
är svensk och pratar flytande svenska engelska grekiska syrianska. Förstår lite arabiska och turkiska. Älskar kurdisk musik sivan perwer. Ne ap jul jur sen Alanja. Ni kanske missförstod mig där ute. Habbibi till er alla

Du kanske ska jobba på din förmåga att kommunicera ut ditt budskap?

Om jag, i mitt trapphus, skriker ut "bajsa mig i munnen!" så kommer det garanterat ut en massa grannar och påpekar hur äckligt det är. Utom en, men han bortser vi från i denna diskussion.
Det blir ju då konstigt om jag då säger att jag ogillar bajs och bara ville säga det för det var fel...~™" Swing and a miss" ™~

asgaya3141 2016-10-08 20:39

Dom som är rädda för att bli kallade rasister är rasister och jag är absolut inte rasist. Så jag ber om ursäkt till rätt personer hoppas jag.

messijah 2016-10-08 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 508037)
Dom som är rädda för att bli kallade rasister är rasister och jag är absolut inte rasist. Så jag ber om ursäkt till rätt personer hoppas jag.

Har det varit mycket rasistiska budskap här? Jag frågar alltså.

Lindvallen 2016-10-08 20:57

Det ser mörkt ut på avbytarbänken, skrattar fortfarande.

messijah 2016-10-08 21:00

Citat:

Ursprungligen postat av Lindvallen (Inlägg 508039)
Det ser mörkt ut på avbytarbänken, skrattar fortfarande.

på..."Kameruns avbytarbänk". Du utelämnade hela poängen.
Det kan se mörkt ut på vilken avbytarbänk som helst...

Galeocerdo cuvier 2016-10-08 21:13

Förstår ingenting. Är det drama i travdelen av forumet?

oggeb 2016-10-08 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 508042)
Förstår ingenting. Är det drama i travdelen av forumet?

Åtminstone tycker TS det.

asgaya3141 2016-10-08 21:43

Citat:

Ursprungligen postat av messijah (Inlägg 508038)
Har det varit mycket rasistiska budskap här? Jag frågar alltså.

På v75 tråden är det det. Därför startade jag detta inlägg

messijah 2016-10-08 21:46

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 508047)
På v75 tråden är det det. Därför startade jag detta inlägg

Ta det där då. Fan vad böligt att springa och gråta här. Finns väl kränkt-knappar eller nått du kan trycka på i den tråden?

Edit; nu har jag läst så pass mycket som kan begäras av en som inte gillar hästspringande alls. Var hittar du något påhopp och rasism? Är det Du som är orättvist behandlad? Är det en häst? Eller är du full? Är vi en del av ditt dravel?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved