Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   R&K Rekar (bara att fada) (https://www.sharps.se/forums/offtopic/343-r-k-rekar-bara-att-fada/)

Lemasive 2010-01-16 08:05

R&K Rekar (bara att fada)

R&K vågar väl ingen spela med, så här tänkte jag att vi kunde samla deras rekar så vi slipper ens fundera på dom matcherna.

Lördag 16/1

Bollnäs-Villa 1,90 7,00 2,35

Huddersfield-Southend 1,55 3,75 5,80

Karlstad-Linköping 2,95 3,50 1,60 (innebandy div 1 mellersta)

Ipswich-Coventry (Hcp 0-1) 2 1,95

:holms:

KP 2010-01-16 08:52

Perfekt ju, upp till kval för honom. Se om han kan leverera eller ej.
Jag behöver inte tro något, då jag vet att det är det sistnämnda som gäller.
:gun_bandana::holms: = :hurt:

Lemasive 2010-01-16 08:53

Villa är ju soklar, bara att sätta 2u utan tvekan.

RobinD 2010-01-16 08:56

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 3604)
Villa är ju soklar, bara att sätta 2u utan tvekan.

Finns en rek på denna sida som säger Bollnäs också. De har vunnit sina två senaste hemma med 10-1 och 9-0 eller något. Villa är dessutom i halvkass form.

Lemasive 2010-01-16 08:57

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 3607)
Finns en rek på denna sida som säger Bollnäs också. De har vunnit sina två senaste hemma med 10-1 och 9-0 eller något. Villa är dessutom i halvkass form.

Skulle aldrig spela som Holms, antingen inte alls eller tvärtemot

RobinD 2010-01-16 09:11

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 3608)
Skulle aldrig spela som Holms, antingen inte alls eller tvärtemot

Fair enough :) Men även en blind höna hittar ett korn ibland.

Cr0w 2010-01-17 01:08

Dags att posta resultaten:

Bollnäs-Villa 3-3

Huddersfield-Southend 2-1

Karlstad-Linköping 2,95 3,50 1,60 (innebandy div 1 mellersta) 8-6

Ipswich-Coventry (Hcp 0-1) 3-2

1 av 4 satt om jag inte rört till det nånstans.

htsolna08 2010-01-17 11:10

Har holms statistik på sina spel?

KP 2010-01-17 11:16

Citat:

Ursprungligen postat av htsolna08 (Inlägg 4142)
Har holms statistik på sina spel?

Han bokför inte själv men det finns andra som bokför hans spel för att hänga ut honom som den usla rekare han är.
Här har du en gammal spreadsheet som cirkulerades runt personen gav dock upp efter 37 spel http://holms.mysbrforum.com/spreadsheet/

Sen har du en annan här som någon annan börjat bokföra
http://www.spreadsheet.se/1663
Den började dock i mitten och han fick en bra start men sedan gick det som vanligt, down the hill.

Fade the guy ;)

htsolna08 2010-01-17 11:30

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 4146)
Han bokför inte själv men det finns andra som bokför hans spel för att hänga ut honom som den usla rekare han är.
Här har du en gammal spreadsheet som cirkulerades runt personen gav dock upp efter 37 spel http://holms.mysbrforum.com/spreadsheet/

Sen har du en annan här som någon annan börjat bokföra
http://www.spreadsheet.se/1663
Den började dock i mitten och han fick en bra start men sedan gick det som vanligt, down the hill.

Fade the guy ;)

Tack :)

Känns väldigt oseriöst att de inte har statistik på sidan, känns som att rekatochklart bara vill tjäna pengar på deras affiliatelänkar :thumbdown:

ryggovic 2010-01-17 11:47

Häxjakt...??

KP 2010-01-17 11:53

Citat:

Ursprungligen postat av htsolna08 (Inlägg 4151)
Tack :)

Känns väldigt oseriöst att de inte har statistik på sidan, känns som att rekatochklart bara vill tjäna pengar på deras affiliatelänkar :thumbdown:

Vilket är just poängen med sidan, dock förstår inte medelsvensson det ;)
När de läser "Klicka här för att ta del av bonusen" så gör dom det. De vet inte att man får exakt samma bonus om man själv går in på sidan utan via deras länk. Nu med den nya sidan är det bara ännu mer patetiskt.

Varje bolagsnamn skrivs om till en affiliatelänk på planket, varenda rek har afflänken på sig.

Att han sedan skriver "Vi hoppas och tror att du blir en i gänget och hjälper oss alla att bli ännu bättre, att vi kan ta ännu mera från spelbolagen."
När det är han och bolagen på samma sida för att dela på vinsten från spelarna/medlemmarna gör honom till en ännu större hycklare.

Absolut _INGEN_ som tar pengar från spelbolag är gillad av dom. Varför vill man ens inleda ett sammarbete med personer som gör att de får mindre i fickan? Men men som jag skrev i chatten, rok riktar sig till medelsvensson som inte vet bättre. De som sitter med aftonbladet i handen för att hitta sina långenmatcher. Dessa spelare är de stora förlorarna och de som bolagen och sånna som holms tjänar pengar på.

Boone håller på med en artikel där han kommer ta upp allt detta med affiliateavtal. Hur stor marknad det är och hur mycket personer som holms tjänar på dessa.

htsolna08 2010-01-18 20:09

Skulle vara bra om någon la ut det han spelade här i tråden så man vet vad man inte ska lira ;)

tarrak 2010-01-19 12:06

Plockar upp stafettpinnen och skriver in dagens rekar:

Cardiff - Bristol City ö 2.5 mål odds 2.0

Sverige - Slovenien hcp -2.5 1 odds 1.90

Roda JC - PSV Endhoven hcp -1 2 odds 1.705

KP 2010-01-19 12:33

Citat:

Ursprungligen postat av tarrak (Inlägg 5070)
Plockar upp stafettpinnen och skriver in dagens rekar:

Cardiff - Bristol City ö 2.5 mål odds 2.0

Sverige - Slovenien hcp -2.5 1 odds 1.90

Roda JC - PSV Endhoven hcp -1 2 odds 1.705

Nä fel, förtydligande. Det är inte de andra rekarnas tips som ska upp. Utan enbart holms.

Holm har endast spelat Sverige - Slovenien hcp -2.5 1 odds 1.90

Han verkar tydligen ha skärt ner på antalet spelobjekt han kör ;) Troligtvis har han läst Sharps spelskola och lärt sig lite. :lol:

Rille 2010-01-19 12:54

Gött då kanske man vågar spela på PSV ändå.

tarrak 2010-01-19 13:44

;)
Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 5081)
Nä fel, förtydligande. Det är inte de andra rekarnas tips som ska upp. Utan enbart holms.

Holm har endast spelat Sverige - Slovenien hcp -2.5 1 odds 1.90

Han verkar tydligen ha skärt ner på antalet spelobjekt han kör ;) Troligtvis har han läst Sharps spelskola och lärt sig lite. :lol:

Ok, hade missat det, men det var bra att du rättade. Underlättar att hålla igång den här tråden om han bara kör ett spel om dagen.

Jonas 2010-01-19 22:55

Helt allvarligt tror jag man tjänar mer på att spela raka motsatsen till holms "rekar". Shit va jag stör mig på den människan alltså..

tarrak 2010-01-19 23:13

Sverige förlorade med två bollar och de som eventuellt följer Holm sina pengar. Bättre lycka nästa gång!;)

Jonas 2010-01-19 23:37

Haha jag såg det! så jävla kul att han alltid har fel! :)

DenDära 2010-01-20 00:37

haha, seriöst... att ni orkar dra igång en häxjakt, knattar som fullvuxna män... Jo visst holm kanske inte är den bästa rekaren bland oss men att påstå att han på något övernaturligt vis "jinxar" matcher å att man direkt ska spela emot, löjligt. :D Man tar den infon man får och drar egna slutsatser på hurvida denna är bra eller anus.
Sen kan jag ju inte påstå att holm är en idiot... han tjänar ju faktiskt stora pengar på folk som följer honom blint, han är en affärsman? :P Spelbolagen tjänar också mkt pengar på folk som ryggar "hetaste spelen just nu" blint... ska vi dra igång en tråd om det med om att de matcherna är jinxade å att vi lirar emot dessa? Ska man tjäna pengar ska man oftast inte spela med hjärtat, även om man kan tjäna pengar på det med ibland. Dra istället egna slutsatser å använd all info du får som underlag å forska själv hur vida dessa stämmer eller inte, tycker jag.

haha, observera att jag absolut inte är någon holm älskare, men vafan, killen har ju hittat sig ett sätt att tjäna pengar på... hur omoraliskt det än kan anses vara.

tarrak 2010-01-20 01:09

Citat:

Ursprungligen postat av DenDära (Inlägg 5519)
haha, seriöst... att ni orkar dra igång en häxjakt, knattar som fullvuxna män... Jo visst holm kanske inte är den bästa rekaren bland oss men att påstå att han på något övernaturligt vis "jinxar" matcher å att man direkt ska spela emot, löjligt. :D Man tar den infon man får och drar egna slutsatser på hurvida denna är bra eller anus.
Sen kan jag ju inte påstå att holm är en idiot... han tjänar ju faktiskt stora pengar på folk som följer honom blint, han är en affärsman? :P Spelbolagen tjänar också mkt pengar på folk som ryggar "hetaste spelen just nu" blint... ska vi dra igång en tråd om det med om att de matcherna är jinxade å att vi lirar emot dessa? Ska man tjäna pengar ska man oftast inte spela med hjärtat, även om man kan tjäna pengar på det med ibland. Dra istället egna slutsatser å använd all info du får som underlag å forska själv hur vida dessa stämmer eller inte, tycker jag.

haha, observera att jag absolut inte är någon holm älskare, men vafan, killen har ju hittat sig ett sätt att tjäna pengar på... hur omoraliskt det än kan anses vara.

Eller så kan vi väl bara göra så att de som är intresserade av trådens innehåll fortsätter att skriva här, medans ni som tycker att den är ointressant och onödig ägnar er åt något annat? Eller var det en konstig tanke?

DenDära 2010-01-20 01:16

Citat:

Ursprungligen postat av tarrak (Inlägg 5537)
Eller så kan vi väl bara göra så att de som är intresserade av trådens innehåll fortsätter att skriva här, medans ni som tycker att den är ointressant och onödig ägnar er åt något annat? Eller var det en konstig tanke?

är du tokig, jag måste engagera mig i _allt_. :innocent:

htsolna08 2010-01-20 16:06

Deportivo och Mora har holms rekat idag, så avstå spel på de matcherna ;)

htsolna08 2010-01-20 20:47

Mora-Borås 1-3

:D

Holms verkar ha tagit bort reken, hehe ;)

KP 2010-01-20 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av htsolna08 (Inlägg 5998)
Mora-Borås 1-3

:D

Holms verkar ha tagit bort reken, hehe ;)

Nä de försvinner per automatik efter spelstopp.
http://rekatochklart.se/profile.php?id=6587542 där kan du se de 10 senaste,

Btw hade han Mora -1,5 dessutom

htsolna08 2010-01-20 21:36

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 6003)
Nä de försvinner per automatik efter spelstopp.
http://rekatochklart.se/profile.php?id=6587542 där kan du se de 10 senaste,

Btw hade han Mora -1,5 dessutom

Jaha där fanns de :)

Det gick som det brukar för holms dvs förlust, 4-4

olof86 2010-01-20 23:36

Citat:

Ursprungligen postat av htsolna08 (Inlägg 5828)
Deportivo och Mora har holms rekat idag, så avstå spel på de matcherna ;)

Godnatt även för Depor. 150 pix i sjön. :P

:gun_bandana::holms:

Knaffell 2010-01-21 02:36

Fy fan, 7 raka förluster ;)

Det går ju bra, eller inte...http://www.spreadsheet.se/1663

Hur lyckas man ? :lol:

htsolna08 2010-01-21 14:01

Holms har rekat JYP idag, så avstå den ;)

Galeocerdo cuvier 2010-01-21 14:57

Skrev att folk bör akta sig för R&K på deras klotterplank. Två minuter senare var inlägget raderat. :gun_bandana:

peejay 2010-01-21 15:09

Ni kan läsa hans förklaring till resultatet på hans blogg. Rimlig och förhoppningsvis så slipper man i fortsättningen läsa om att dom inte kör på öppna kort i varenda tråd här i fortsättningen.

nappen 2010-01-21 17:06

Citat:

Ursprungligen postat av peejay (Inlägg 6295)
Ni kan läsa hans förklaring till resultatet på hans blogg. Rimlig och förhoppningsvis så slipper man i fortsättningen läsa om att dom inte kör på öppna kort i varenda tråd här i fortsättningen.

De kör ju fortfarande inte på öppna kort? All sorts kritik raderas blixtsnabbt. Uppenbarligen så finns det folk har inne som lägger spel varje dag och klarar att gå plus. Och inte är det på Barcelona, Real Madrid och Chelsea enbart. Vore fortfarande intressant om de förde statistik själva.

peejay 2010-01-21 18:50

Jag tror att det beror på vilken typ av kritik som framförs. Konstruktiv kritik inför en match är nog bara uppskattat medan, hej ni suger för att ni missade Mora igår, går bort.
HURSOMHELST, jag vill påpeka att jag inte är nåt större fan av deras sida (även om det förmodligen verkar så) däremot så törstar jag efter ett bra spelforum och hade förhoppningar på denna sida och det är väl därför det är smärtande att se hur det artat sig hittills.

Räven 2010-01-21 19:05

Citat:

Ursprungligen postat av peejay (Inlägg 6408)
Jag tror att det beror på vilken typ av kritik som framförs. Konstruktiv kritik inför en match är nog bara uppskattat medan, hej ni suger för att ni missade Mora igår, går bort.
HURSOMHELST, jag vill påpeka att jag inte är nåt större fan av deras sida (även om det förmodligen verkar så) däremot så törstar jag efter ett bra spelforum och hade förhoppningar på denna sida och det är väl därför det är smärtande att se hur det artat sig hittills.

Så bara för att det finns 1 utav 100 trådar på forumet som kommer med kritik till en annan sida (ROK) så är plötsligt hela forumet kass?? eller vad är det mer du inte är nöjd med?

peejay 2010-01-21 19:48

Nä, det handlar mer om hur det är i 95 av 100 trådar. Men det tjänar ingenting till att jag sitter här och gnäller, jag ska försöka bli mer konstruktiv i min egen kritik och jag hoppas givetvis att detta kommer att bli ett givande forum.
Nu tittar vi på hockey och blir glada istället :)

nappen 2010-01-21 20:15

Citat:

Ursprungligen postat av peejay (Inlägg 6408)

Men folk som har fört statistik över vad Holm har spelat på under en viss tid och visat han går back, får sitt borttaget på direkten. Får inte det antas som konstruktiv kritik? Aja. Att Holm har inställningen att det inte går att gå plus varje dag är väl tillräckligt för att inte kolla på hans sida. Det går ju bevisligen.

htsolna08 2010-01-21 20:47

Citat:

Ursprungligen postat av Knaffell (Inlägg 6133)
Fy fan, 7 raka förluster ;)

Det går ju bra, eller inte...http://www.spreadsheet.se/1663

Hur lyckas man ? :lol:

8 Nu! :claps:

Knaffell 2010-01-21 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av htsolna08 (Inlägg 6470)
8 Nu! :claps:

Vad är det för fel på killen? :ohmy:

8 raka :whoco5: http://www.spreadsheet.se/1663

TheVoid 2010-01-23 09:44

haha lite kul att läsa "Medelvinst: -48.87" på spreadsheeten :)